quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Ding ziet er toch wel ontzettend uit als een vuurballon
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Dat is exact hoe ik die oranje "vormen" in de lucht zag, anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Klopt, ik vond dat flikkeren 'van het vlammetje' het wel weggeven hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:48 schreef _Led_ het volgende:
Check de kleur eens in het filmpje, en hoe ie flikkert.
Lijkt toch behoorlijk op een vlam achter wat ballonpapier.
[ afbeelding ]
als de wind naar ze toe stond zou ie dus gekanteld kunnen zijn,waardoor je meer het silhouette zag van z'n 4kante bovenkant.
Nou dat zegt het filmpje zelf ook al he.. maar verdomd als het niet waar is.. dat lijkt zonder bijbedoelingen gewoon op een raket wat daar ligt!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Post dan zo'n filmpje zonder te zeggen wat we erin moeten zien..nu wek je al de suggestie dat we een raketvorm moeten zien
Die rotsformatie lijkt op een snikkelquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat zegt het filmpje zelf ook al he.. maar verdomd als het niet waar is.. dat lijkt zonder bijbedoelingen gewoon op een raket wat daar ligt!
mooi voorbeeld van pareidolie. Je ogen bedriegen je, Bastardquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat zegt het filmpje zelf ook al he.. maar verdomd als het niet waar is.. dat lijkt zonder bijbedoelingen gewoon op een raket wat daar ligt!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, ik vond dat flikkeren 'van het vlammetje' het wel weggeven hoor
Maar er moest toch een nieuw topic gestart worden!
Ok.. ik vond wel deze toevallig net:"
Niet echt UFO, maar wel vreemd om echt een raket vorm te zien liggen (die je vast af gaat doen als "in wolken zie je ook gezichten fenomeen")
Wel een grote albino kameleonquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil serieus horen hoe dat ding op het bovenstaande plaatje "gewoon op een raket lijkt".
Ik bedoel, dat ding lijkt net zo goed op een albino kameleon als op een raket.
Sarcasme toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Ja, dat zeg je overal bij, pffffff"quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:21 schreef Michielos het volgende:
gevalletje pareidolie (zoals wel vaker).
Hmm ik heb het er even bijgezet.. ik zag het iig meteen toen ik het filmpje bekeek. Let niet op de rots maar op dat donkere ding er net onder.. wat mijnsinziens toch lijkt op de vorm van een raket. Ik zeg het, vorm, kan dus dat paradinges zijn wat Michielos zo vriendelijk aanduidt als mogelijke verklaring.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
dude, een rots die een beetje op een muispointer lijkt !!!!
en die raket-vorm ? ik zie gewoon een langwerpige rots....
Ook voer voor een psycholoog hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die rotsformatie lijkt op een snikkel
Na 3 jaar dezelfde grapjes worden ze steeds slechter trouwens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:15 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een op zijn zij slapende kangabig !
Nee da's echt wat ik erin zie !quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zie het al.. jij verschuift de focus hier.
Zie jij mijn raket niet ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee da's echt wat ik erin zie !
Zoiets verzin je toch niet ofzo, dat slaat nergens op.
Kijk met deze wetenschap het filmpje maar weer eens
De kangabig is nieuwquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Na 3 jaar dezelfde grapjes worden ze steeds slechter trouwens.
Ook best knap!
Ik zie het nog steeds nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm ik heb het er even bijgezet.. ik zag het iig meteen toen ik het filmpje bekeek. Let niet op de rots maar op dat donkere ding er net onder.. wat mijnsinziens toch lijkt op de vorm van een raket. Ik zeg het, vorm, kan dus dat paradinges zijn wat Michielos zo vriendelijk aanduidt als mogelijke verklaring.
Maar dit is m.. zodat de neuzen even dezelfde kant op kijken
[ afbeelding ]
1 = de neus
2 = de aandrijving
Nee, echt niet !quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Bastard het volgende:
Ok.. ik nu ook niet meer..
Het is zoals die schilderijen waar ineens een dinosaurus uitspringt als je het ineens ziet.. ben m nu weer kwijt.
Nooit kuifje gelezen? Wat gebeurt er als een raket op mars aankomt? Juist.. die ligt dan op zn zij met rokende motor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
Maar het is dus een liggende raket, die ze over het oppervlak wegschieten ofzo ?
Uhm, dat weten we niet want er is nog nooit een raket op mars aangekomenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit kuifje gelezen? Wat gebeurt er als een raket op mars aankomt? Juist.. die ligt dan op zn zij met rokende motor.
De toon van het topic is weer gezet ...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:18 schreef Ticker het volgende:
Na 3 jaar dezelfde grapjes worden ze steeds slechter trouwens.
Ook best knap!
Ach welnee, ik zie de raket niet, Led ziet iets anders, Flammie ziet de raket wel (en dat voor een scepticquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De toon van het topic is weer gezet ...
Idd hetzelfde kliekje mag alles luchtig ridiculiseren ...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Ach welnee, ik zie de raket niet, Led ziet iets anders, Flammie ziet de raket wel (en dat voor een sceptic)
Jullie maken het weer veel te zwaarbeladen nu.
Ja, maar zo is Ticker nou eenmaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De toon van het topic is weer gezet ...
Als jij dan even haarscherp aangeeft waar die raket zit ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd hetzelfde kliekje mag alles luchtig ridiculiseren ...
Ik zou zeggen maak een postje in het FB thread. daar is het voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd hetzelfde kliekje mag alles luchtig ridiculiseren ...
Kunnen we jullie niet ff met een raket naar daar schieten voor nader onderzoek ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als jij dan even haarscherp aangeeft waar die raket zit ?
Ik zie geen raket, ik zie wat blurry wit-grijs-zwart.
Er zijn geen vastomlijnde vormen, er zijn een paar grove blurry shapes en daar zien jullie blijkbaar haarfijn een raket in.
Fine, make me understand !
Waar is ie dan ?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kunnen we jullie niet ff met een raket naar daar schieten voor nader onderzoek ?
Wel willen roepen "er zit een raket, DUIDELIJK !" maar niet gewoon even willen aangeven waar we 'm dan zo duidelijk zouden moeten zien..?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kunnen we jullie niet ff met een raket naar daar schieten voor nader onderzoek ?
Waar zegt hij dat er een raket zit dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wel willen roepen "er zit een raket, DUIDELIJK !" maar niet gewoon even willen aangeven waar we 'm dan zo duidelijk zouden moeten zien..?
Als hij niet vind dat er een raket te zien is in het plaatje, waarom zou ie dan zeuren over ridiculiseren ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat er een raket zit dan?
Nou ik ben geen technicus.. net niet, maar de neus is wat krom.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef Dragorius het volgende:
TR gezet heeft![]()
Maar eh Bastard, dan is die raket toch heel erg krom? Of kijk ik echt verkeerd? Zal er morgen weer eens naar kijken
Ik wou bijna vragen: wat is het?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand deze al gezien? hij is super!
they... are.... here!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik wou bijna vragen: wat is het?
LunaCognita is al een jaar lang erg goed op weg! Ook op ATS te vinden in discussies.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef jogy het volgende:
Dit is overigens wel een interessante eigenlijk. Met een bron van NASA, de transcript van de astronauten tijdens de eerste Apollo missie die daadwerkelijk naar de Maan ging.
http://www.jsc.nasa.gov/h(...)ion_transcripts.htm.
En meer van die user. http://www.youtube.com/profile?user=LunaCognita&view=videos
Is dat niet zo'n RC Heli achtig ding?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand deze al gezien? hij is super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |