Niet echt n opzie aangezien ik dit jaar niet meer mag spijbelen ( 80% aanwezig zijn, ander geen diploma)quote:
Zit op een ROC dus krijg geen huiswerkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Biancavia het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je iets aan je huiswerkopdrachten doet?
Zit je toevallig bij me in de klas? Want heb het zelfde probleem met 80% gedoequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Niet echt n opzie aangezien ik dit jaar niet meer mag spijbelen ( 80% aanwezig zijn, ander geen diploma)
Friesepoort?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Zit op een ROC dus krijg geen huiswerk
Als je op ROC Bijlmer zit misschien wel, maar lijkt me sterkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit je toevallig bij me in de klas? Want heb het zelfde probleem met 80% gedoe
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Zit op een ROC dus krijg geen huiswerk
Nein geen bijlmerquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Als je op ROC Bijlmer zit misschien wel, maar lijkt me sterk
haha zeiden ze tegen mij ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Niet echt n opzie aangezien ik dit jaar niet meer mag spijbelen ( 80% aanwezig zijn, ander geen diploma)
Bijlmer zoals hier 2 reacties eerder te zien isquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha zeiden ze tegen mij ook
was 1 dag in de week aanwezig (kut projecten van 8 weken die je in 2 dagen af hebt) en toch gewoon geslaagd.
Welk ROC zit je ?
je moet zeker ook met zo een pasje inklokken elke dag ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:25 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Bijlmer zoals hier 2 reacties eerder te zien is![]()
Kleute school
Waar loop je stage danquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
Niet zeuren,
ik moet van 9 tot 6 stage lopen!
Nu lekker pauze.
maar het is wel leuk !
En er om half 6 uit voo rkrantjes!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Stoppen met school en ga plantsoenen harken.
Dan doe je tenminste nog iets nuttigs.
Ook saaiquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Op kinderdag verblijf :pm aandag dinsdag stage, woen-vrij school
Nee in madurodamquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:24 schreef Smacher het volgende:
De bouw.. in legoland?.. of zie ik dat verkeerd..
Ja alleen Soldier of Fortune, aangezien iedereen hackt is dat geen optiequote:Op maandag 5 oktober 2009 14:28 schreef Smacher het volgende:
Heb je geen USB-stickie met wat portable games erop..
Zo verdreven wij altijd onze verveling op school...
Of leg met de rest van je klas een netwerkje aan en ga een FPS spelen ofzo... tenminste, zo heb ik m'n MBO ICT doorgebracht... Quake, Motorcross Madness en Monkey Island FTW!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:28 schreef Smacher het volgende:
Heb je geen USB-stickie met wat portable games erop..
Zo verdreven wij altijd onze verveling op school...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |