Niet echt n opzie aangezien ik dit jaar niet meer mag spijbelen ( 80% aanwezig zijn, ander geen diploma)quote:
Zit op een ROC dus krijg geen huiswerkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Biancavia het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je iets aan je huiswerkopdrachten doet?
Zit je toevallig bij me in de klas? Want heb het zelfde probleem met 80% gedoequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Niet echt n opzie aangezien ik dit jaar niet meer mag spijbelen ( 80% aanwezig zijn, ander geen diploma)
Friesepoort?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Zit op een ROC dus krijg geen huiswerk
Als je op ROC Bijlmer zit misschien wel, maar lijkt me sterkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit je toevallig bij me in de klas? Want heb het zelfde probleem met 80% gedoe
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Zit op een ROC dus krijg geen huiswerk
Nein geen bijlmerquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Als je op ROC Bijlmer zit misschien wel, maar lijkt me sterk
haha zeiden ze tegen mij ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Niet echt n opzie aangezien ik dit jaar niet meer mag spijbelen ( 80% aanwezig zijn, ander geen diploma)
Bijlmer zoals hier 2 reacties eerder te zien isquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha zeiden ze tegen mij ook
was 1 dag in de week aanwezig (kut projecten van 8 weken die je in 2 dagen af hebt) en toch gewoon geslaagd.
Welk ROC zit je ?
je moet zeker ook met zo een pasje inklokken elke dag ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:25 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Bijlmer zoals hier 2 reacties eerder te zien is![]()
Kleute school
Waar loop je stage danquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
Niet zeuren,
ik moet van 9 tot 6 stage lopen!
Nu lekker pauze.
maar het is wel leuk !
En er om half 6 uit voo rkrantjes!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Stoppen met school en ga plantsoenen harken.
Dan doe je tenminste nog iets nuttigs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |