quote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef samara het volgende:
[..]
jee wat zonde! Mag ik vragen waarom je dat doet dan. Om meer ruimte te creeren of de indeling anders inrichten door muurtjes weg te halen/plaatsen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef miss_bleu het volgende:
Dat zijn geen zandzakken. Dat is beton
Kom maar een keer langs. Je weet waar ik woon ;-)quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef miss_bleu het volgende:
RoToN ben je al in je woning klaar? zin om foto's te delen hoe jullie kasteel is geworden?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef RoToN het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs. Je weet waar ik woon ;-)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:31 schreef Kaat_84 het volgende:
blok 7 nog steeds blanco en dikke radiostilte idd..
(net terug van een weekje sneeuw in de bergen)
je wilt weten wat de woning kost?quote:Op zondag 7 februari 2010 08:54 schreef popolon het volgende:
Wat betaal je nou voor zo'n 'dichtbevolkte' omgeving? Of is dat wat te direct?
Yep. Dat vraag ik me af.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
je wilt weten wat de woning kost?
Ooopppsquote:Op zondag 7 februari 2010 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
alle verkoopprijzen: http://www.delieven.nl/pdf/verkoop.pdf
argh! kan die vorst niet gewoon stoppenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef PrinsFloris het volgende:
hi miss_bleu, ik heb slecht nieuws voor je. Er staat nu een dikke meter muur, maar ze zijn alweer gestopt met metselen. En waarschijnlijk waren dit voorlopig de laatste stenen die geplaatst zijn in verband met de vorst. Zodra de vorst weer pleitte is gaan ze weer verder. Aldus de uitvoerder die ik vanmiddag heb gesproken.
In het huis is het nu bijna klaar, ik heb nog wat foto's gemaakt met m'n pda - check mijn picassa maar ff...
owja! Dat was het. Ik ben veel meer een zon-mens die van mij mag het helemaal snel afgelopen zijn. Ben het ondertussen wel zat dat ik smorgens eerst de auto ijsvrij moet maken, en dat ik smiddags zelfs bij de slagbomen mijn raampje niet omlaag krijg om uit de parkeergarage te rijdenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef PrinsFloris het volgende:
erg he die vorst ... gewoon lekker 20 gr dat is veel beter.
we gaan op de hele begane grond tegels laten leggen na oplevering, dus ook zonder drempels enzo...
Hi buurvrouw, dat is echt heel mooi! Wordt dit schakelmateriaal opgeleverd door de BAM?! Waarom hebben wij dat niet??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Het schakelmateriaal zit in de woning,. (anders dan standaard) en ben wel heeeeel erg blij met dit nieuwe schakelmateriaal (gira standaard 55)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |