steek je licht eens op bij Van Diessen in Veldhoven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef alex15 het volgende:
Hi Ms Blue,
we zijn op dit moment ook bezig met de aankoop van een woning in de lieven.
Heb een kort vraagje, wat is de teruggave die je krijgt voor het weglaten van d standaard keuken en bij welke zaak in Duitsland zijn jullie voor de keuken gaan kijken.
Alvast bedankt,
groeten Alex
onder de -2 niet doen. Kalkzandsteen al helemaal niet. Is wel makkelijk slopen trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan beton gewoon storten als het vriest. Tot -5 moet dat wel lukken. Alleen krijg je het niet mooi afgewerkt. Metselen kan ook wel enigszins. Alleen is de kwaliteit zwaar knudde.
Volgens mij gaat dat wettelijk niet. Het huis wordt van jou als hun het geld volledig hebben ontvangen. Dat laatste beetje geld komt pas los op het moment dat hun alles af hebben. Kan ook een hoop gedoe opleveren als ze je schuur niet afmaken en jij er wel gaat wonen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
onder de -2 niet doen. Kalkzandsteen al helemaal niet. Is wel makkelijk slopen trouwens
maar ze kunnen toch best het huis opleveren, en de schuurtjes later bouwen ?
het huis wordt van jou zodra transport heeft plaatsgevonden. Alleen zal de projectontwikkelaar niet transporteren zonder alle centen. Nou, dan moet het maar snel gaan dooienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat wettelijk niet. Het huis wordt van jou als hun het geld volledig hebben ontvangen. Dat laatste beetje geld komt pas los op het moment dat hun alles af hebben. Kan ook een hoop gedoe opleveren als ze je schuur niet afmaken en jij er wel gaat wonen.
maar het zinkt zo wel goed inquote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef miss_bleu het volgende:
Dit was trouwens begin december de status van onze schuur:
[ afbeelding ]
Die is niet meer veranderd.
Gisteren hebben we deze foto van de achtertuinen van blok7 en 8 kunnen maken. Volgens mij moet er nog wat aarde op
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
maar het zinkt zo wel goed in
Hier is de sneeuw bijna helemaal weggedooid, en genieten we van een strakke blauwe lucht. Dus ze kunnen morgen wel weer aan de slag
Frank!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:19 schreef KrnKje het volgende:
Dat ik dit topic nu pas tegen kom!
Misschien wel omdat wij vanavond 2e bezichtiging hebben... en ik daarom eens dit subforum ging bekijken![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Kaat_84 het volgende:
nieuwe schatting blok 7 is naar week 8 gegaan, nog niet rekening houdende dat het volgende week gaat vriezen...pff
barkrukken.nl komen ze vandaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef KlusMolletje het volgende:
Hoi mede Eindhovenaar!
Leuk die barkruk, waar heb je die gescoord?
Ik ben ook aan het zoeken,
maar zoek wel net iets anders als je hebt gekozen
maar hij is wel leuk!
jee wat zonde! Mag ik vragen waarom je dat doet dan. Om meer ruimte te creeren of de indeling anders inrichten door muurtjes weg te halen/plaatsen?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:00 schreef miss_bleu het volgende:
oe klinkt goed zeg! Bij ons gaat de badkamer er als eerste weer uit als we over een aantal jaar gaan verbouwen. We hebben alles bijna standaard laten opleveren op de tweede wasbak, vloerverwarming en drain na.
IK zal zeker weer even foto's maken en ze hier plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |