Ik begrijp het maar al te goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:14 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat ook idd, maar soms heb je geen keus
Ja zeker foldertjes uitdelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:13 schreef TNA het volgende:
Ze kunnen beter publieksvriendelijke acties doen. Laat eens een dag de ov-chippoortjes open.
Mensen gratis laten reizen lijkt me publieksvriendelijker dan mensen niet laten reizen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
el-liberaliste en TNA, het IS een publieksvriendelijke aktie. Werk maar eerst eens zo'n 40 jaar voordat jullie je met dit soort zaken gaan bemoeien.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen gratis laten reizen lijkt me publieksvriendelijker dan mensen niet laten reizen.
Hoe is het hinderen van andere mensen in hun vervoer vriendelijk,quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
el-liberaliste en TNA, het IS een publieksvriendelijke aktie. Werk maar eerst eens zo'n 40 jaar voordat jullie je met dit soort zaken gaan bemoeien.
Die lui moeten niet zeiken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
40 jaar lang de omgeving vanuit de trein zien terwijl je een beetje kaartjes afstempelt en een vluchtige blik werpt op de ov-kaart van mensen. Inderdaad, deze mensen verdienen een lintjequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
op welke manier is het platleggen van het OV publieksvriendelijk? En waarom moet je 40 uur werken voordat je je mag bemoeien met de gang van zaken in je eigen land?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
el-liberaliste en TNA, het IS een publieksvriendelijke aktie.
Ik wil niet weten hoeveel KLB-topics jij over mensen zou openen als je conducteur zou zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
40 jaar lang de omgeving vanuit de trein zien terwijl je een beetje kaartjes afstempelt en een vluchtige blik werpt op de ov-kaart van mensen. Inderdaad, deze mensen verdienen een lintje
Als ik ooit nog een paar miljoen win in een loterij en niet meer per se hoef te werken, ga ik of dit als bijbaan nemen, of ga ik het middelbare onderwijs in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel KLB-topics jij over mensen zou openen als je conducteur zou zijn
Gewoon alles verpesten vanuit de basis,quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een paar miljoen win in een loterij en niet meer per se hoef te werken, ga ik of dit als bijbaan nemen, of ga ik het middelbare onderwijs in.
Welke weldenkende ouder zou nou niet een getallengoochelaar als ik als wiskundeleraar voor zijn kind willenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Gewoon alles verpesten vanuit de basis,
omdat het kan.
En dan maandagochtendtopics over ze openenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Welke weldenkende ouder zou nou niet een getallengoochelaar als ik als wiskundeleraar voor zijn kind willen
Net alsof ik elke maandagochtend topics openquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan maandagochtendtopics over ze openen
Daar heb je gelijk in. Ze bereiken niks door het publiek tegen ze in het harnas te jagen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen gratis laten reizen lijkt me publieksvriendelijker dan mensen niet laten reizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |