Jemug meiden wat gaan jullie weer snel (en

wat een praat... [insert heilig boontje])
Takkembah, wat een mooi moppie! En zo leuk ook dat eigen willetje al (hoewel jullie misschien 's nachts liever iets anders denken)

Geniet ervan met zijn 3-tjes!
Troel een dikke

voor al dat gedoe zeg! Dat gemuts met later inleiden, geen datum, HB... je krijgt wel behoorlijk wat voor je kiezen op deze manier... maar goed om te horen dat het binnen nu en 3 weken klaar is
Ms Dynabite, wat een rottigheid

Hoop voor je dat het toch iets anders is, maar anders heel veel sterkte meid!
Octo een meissie!!
Vlindur en BJ, stelletje klusmussen!
Poppejans al bijna aan het aftellen... schiet op he?!
Sorbootje is geen Sorbo, maar wel aan de schoonmaak... ach ja, gaat vanzelf weer over zegt men.
Asy....

ik zal zo ook es kijken in je nieuwe topic, maar snap het wel hoor. Hier nog steeds wel zin en het lukt ook wel, alleen vind mijn lief het dan halverwege nodig om iets te roepen in de trant van "Frummel oortjes dicht"... nou dan hoeft het van mij niet meer
Oh en Twinkly,

voor het spijkerbroeken en leuke kleren complot...
Hier net weer ontwaakt uit mijn middagcoma (begin het steeds relaxter te vinden dat halve dagen werken)... en meteen gebeld door de kraamzorg voor intake. Over 2 weken komt ze al (moet dus voor die tijd nog effe nesteldrang krijgen). Helaas hebben we dan waarschijnlijk de meubeltjes voor de babykamer nog niet (stom babystore gezeur met uitstel) maar dan moet ze het maar erbij denken dat het goed is allemaal.
Morgen weer "lekker" richting ziekenhuis, kijken of de bloeddruk al wat is gezakt... mag het toch hopen met alle rust en pillen, maar goed, we zullen zien.