abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73386038
Zwangerschap en geboorte 572

09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1983

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Faja-Lobi op 05-10-2009 14:27:40 ]
pi_73386056
CP, Octo en Tan hiep hoi voor jullie goede echo's ! Bij de 1 een knipperd hartje, bij de ander een meisje en bij de andere een verdwenen echoende focus.

@ Bucko, meestal ga je pas met 6 cm ontsluiting richting het ziekenhuis (hier bij de verloskundige praktijik in 020 dan), dus meestal nog genoeg tijd om de hond te laten lopen en dan hoeft hij meestal ook geen uren thuis te wachten tot het baasje terug komt. En anders vraag je toch even aan de buren (als je ze mag) of ze evt de hond een blokje om kunnen laten?
pi_73386202
Faja, wil je mij in de OP zetten? 31 mei 2010: CrazyPrincess
pi_73386247
Hier nog even (niet al te beste) plaatjes van onze beeb :

En het geslacht (niet zo heel duidelijk, maar op mijn originele foto overduidelijk):

CP, Tan en Octopussy, gefeliciteerd met die mooie echo's. Geweldig is het toch hè
pi_73386315
moooooooooi Happy
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:24:24 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73386402
Mooi echo's Happy!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73386588
Mooie foto's happy!

Ennuhm, klein schrik momentje, wat is het lijstje 2009 nog maar klein En sta ik zo maar in de top 20... AAAAAAAH! (Wat gaat het belachelijk snel nu).

BTW, het-is-mij al gespot vandaag?
pi_73386596
Ah nieuw topic

Sorbo, Martine, Het-is-mij, hoe gaat het met jullie?

Happy wat een mooie echofoto's!!!

Een lieve vriendin van me heeft vrijdag te horen gekregen dat het vruchtzakje leeg was En zaterdag stond ze ondanks alles bij mij op het kraamfeest...
#geen
pi_73386746
Wat vreselijk voor je vriendin Duchess!

Met mij alles prima. Ben de badkamer aan het poetsen poetsen poetsen!!
pi_73386781
Tan, wat fijn dat je echo goed was. Zo'n opluchting

Happy, toffe echo hoor! Ik vind em best heel duidelijk ook.

DuchessX, wat naar voor je vriendinnetje en wat lief dat ze toch nog op kraamvisite kwam.

Nu mag er een in de OP een meisje achter mijn naam
pi_73386818
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
BTW, het-is-mij al gespot vandaag?
had geen zin om uitgebreid te posten dus was lekker aan het lurken haha.
Ik wacht gewoon rustig af hoor, alhoewel ik er denk ik wel klaar voor ben maar doe lekker mn ding en t komt vanzelf wel een keer en anders met wat hulp haha.
Heb wel nog steeds van die steken onderin en een heel apart gevoel, heel beurs ofzo weet niet hoe ik t moet omschrijven.
Morgen weer controle.

Maarre....woens. zou ik ook wel leuk vindne, zijn we precies 3 mnd getrouwd haha.

Blijf het gewoon raar vinden dat er binen ong.2,5 week een beebs hier in huis is en ook met de bevalling zeg maar dat het zo ineens kan gebeuren, lijkt me zo raar dat het je ineens kan overkomen.

Voor iedereen met de goede echo's

Enne wie pastte er ook niet meer goed in positiekleding?
Misschien ff kijken op marktplaats? Kijken of je daar voor paar euro broek kunt scoren?

@ Duchess, knap idd dat ze geweest is.
Was het feestje leuk?

@ Tan, hele opluchting denk ik

ALle nieuwe zwangeren, welkom!

En de rest; succes, sterkte, geniet ervan etc

Ik ga ff de was ophangen en daarna lekker denk ik ff beetje in bad en lichamelijk de boel een beetje kuisen, je weet maar nooit tenslotte
pi_73386835
Happy mooie foto's!

Duchess, wat een naar nieuws voor je vriendin... wel stoer van haar dat ze toch naar jullie kraamfeest is gekomen.

Met mij gaat alles prima, ga me zo aan kleden en dan de bovenverdieping maar ff stoffen en zuigen.
Sorbootje klinkt als of je last hebt van nesteldrang
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:42:13 #13
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73386857
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
CP, Octo en Tan hiep hoi voor jullie goede echo's ! Bij de 1 een knipperd hartje, bij de ander een meisje en bij de andere een verdwenen echoende focus.

@ Bucko, meestal ga je pas met 6 cm ontsluiting richting het ziekenhuis (hier bij de verloskundige praktijik in 020 dan), dus meestal nog genoeg tijd om de hond te laten lopen en dan hoeft hij meestal ook geen uren thuis te wachten tot het baasje terug komt. En anders vraag je toch even aan de buren (als je ze mag) of ze evt de hond een blokje om kunnen laten?
ok, dat hoopte ik zelf ook al, of het moet al een supersnelle bevalling zijn, maar dan zal ik het ziekenhuis niet eens halen.
we hebben ook twee katten die alleen binnen mogen blijven...ben veel te bang dat die wegkomen.... ja ik weet het..ik ben over bezorgd
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:50:28 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73387067
Hallooww! Hoe is het met de dames hier? Ik zie dat Martine nog niet zo ver is gekomen, jammer! Ik ben benieuwd, zijn Sorbootje en Het-is-mij al gespot? Is Sorbooje al gespot? Ben benieuwd!

En wat een geweldige echo's zie ik voorbij komen! Gefeliciteerd dames, wat zijn ze mooi
Octo een meisje
CP! En knipperttje!
Happy, wat een práchtige foto's, ik vind ze er anders geweldig lief uitzien
Tan, dát klinkt heel fijn

DuchessX, wat een naar nieuws van je vriendin, en wat lief dat ze toch naar jullie babyshower is gekomen! Hoe was het verder eigenlijk? Naar jullie zin gehad?

Hey Twinkly, da's ook toevallig, ik had het er toevalling over met mijn lief vanochtend dat ik nog maar 2 broeken heb die écht lekker zitten (waarvan er 1 een joggingsbroek is ) en dat dat eigenlijk best lastig is. Jij hebt dat dus ook, bluh he?

Davinia, wat een rare droom inderdaad.. Maar wat iemand anders ook al zei, ik heb ook wel eens zoiets gedroomd over mijn oma en ik vond het op de één of andere manier een troost dat ik haar tóch heb kunnen vertellen wat ik nog had willen zeggen. Ik hoop dat jij er ook iets fijns uit kunt halen, al begrijp ik best dat het ook een behoorlijke confrontatie is met het gemis dat je hebt.

Hiero ondertussen toch een beetje straf van van het weekend, ik ben echt volledig afgedraaid en mijn rug doet zeer. MAAR! Heb wel opnieuw normaal mijn bed uit kunnen komen, ookal heb ik dus wel weer liggen vechten om ruimte vannacht.. Volgens mij komt het dus niet doordat ik gisternacht in een ander bed sliep cq een bed voor mij alleen had, maar doordat mijn lijf nu dus meer hersteltijd heeft dan toen ik nog werkte! Dat vind ik wel een waard (ookal heb ik nog niet echt het idee dat ik nu heel lang thuis zal zijn )..

En dan nu.. Tijd voor een tukje (Dat is dus welgeteld 4 uur nadat ik mijn bed uit ben gekomen )
3!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:02:04 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73387331
oeps sorry, kon op de iphone niet zien dat ik hem sloot\
pi_73387332
Bucko daar moet je je helemaal niet druk om maken joh.
Wij hebben hier toen de weeen begonnen nog lekker met zijn allen de hond uit gelaten. Af en toe even stoppen om een wee weg te puffen Toen ' s avonds de weeen erger werden is R snel met de hond naar beneden gelopen. Daarna moesten we naar het ziekenhuis. R kwam pas om 5 uur ofzo weer thuis. Die is toen direct weer naar buiten gegaan. Scheeld dat die van ons altijd in de bench slaapt. Maar als ie een plas ofzo in de kamer had gedaan had ik in dit geval ook niet erg gevonden.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73387390
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:50 schreef Incantrix het volgende:
Is Sorbooje al gespot? Ben benieuwd!

TSSSK Ik onderbreek mijn poetssessie nu al meerdere keren om hier te posten.... en ik word gewoon niet gezien

Maarreh, slaap lekker meid! Misschien trek je er wat van bij na je zware weekend!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:07:06 #18
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73387461
mooie echo's zien voorbijkomen...

voor de nieuwe zwangere die ik ben vergeten nogmaals welkom en gefeliciteerd...
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:09:57 #19
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73387525
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

TSSSK Ik onderbreek mijn poetssessie nu al meerdere keren om hier te posten.... en ik word gewoon niet gezien

Maarreh, slaap lekker meid! Misschien trek je er wat van bij na je zware weekend!
Sniff! Ik ben zo moe dat ik scheel kijk geloof ik, haha! Had ook ff niet de energie om de topics helemaal door te pluizen dus had ff globaal bijgelezen sowwy

Poets ze in elk geval, ik lig nu lekker op de bank en hoop idd op een fijn bijtrek-tukje, haha!
3!
pi_73387698
Icantrix, slaap lekker!
Happy en CP mooie echo.... Tan, wat fijn dat je echo nu gewoon 100% goed was

Sorboo aan de poetsdrang???!!!
Hier alles rustig en ik ga nu gezellig met een vriendinnetje lunchen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73387746
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:38 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje.....

hoe doen de hondenbezitters dit onder ons? We hebbben een grote hond die we niet zomaar even ergens kunnen langsbrengen..hij zit volop in die puberteit enzo , verder heel lief hoor
Maar ik vraag me dus af als de bevalling echt gaat beginnen (ik wil in ziekenhuis bevallen) is er dan nog tijd genoeg om de hond even uit te laten. Misschien een hele stomme vraag, maar ik wil met een gerust hart kunnen bevallen. Ik stel me dan voor dat mijn partner nog snel de hond uit laat en ik eventueel even wacht of al met de verloskundige naar het ziekenhuis rijdt...niet ideaal maar goed..

Is dit raar gedacht, hoe lossen jullie zoiets op en hebben we er wel tijd allemaal voor?

poeh..hier begiint lanngzaam de stress te komen..morgen 31 weken
Dit probleem kan ik even niet voor je oplossen, maar zoals al eerder gezegd; misschien zijn buren een optie, en tegen de tijd dat je naar het ZH gaat ben je al een tijdje bezig....

Ik heb nog wel een vreemde tip voor je:
Toen ik zwanger was van zoonlief heb ik een paar weken voor de bevalling een vrij echte pop gekocht en ben daar mee gaan tutten en op m'n arm gaan lopen, zodat de hond kon wennen aan het feit dat zij niet meer het schatje in huis was.
De dames bij de Blokker keken me aan alsof ik ze niet allemaal op een rijtje had maar toen het een paar maanden nadat mijn zoon geboren werd in een gezin met een St. Bernard (nota bene) mis ging, was het ineens: "U was toch die mevrouw die die pop kocht om de hond te laten wennen? Nou begrijp ik het"

Ons "wat doen we met de hond" probleem hoefde overigens niet opgelost te worden, want die lag de dag voor de bevalling met spoed bij de dierenarts op de operatietafel (maagomdraaing) en gezien ik toen al een flink tijdje weeën had besloot de dierenarts de hond daar maar een nachtje extra te laten herstellen.
pi_73387769
Ja beetje poetsdrang idd... maar nu moet je weten dat ik normaal juist helemaal geen poetsdrang heb en het dus geen overbodige luxe is. Er ontstonden zo langzamerhand nieuwe levensvormen in onze badkamer.
pi_73387834
geefnikshoor Incantriksie!
pi_73387892
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ja beetje poetsdrang idd... maar nu moet je weten dat ik normaal juist helemaal geen poetsdrang heb en het dus geen overbodige luxe is. Er ontstonden zo langzamerhand nieuwe levensvormen in onze badkamer.
Ben je niet gewoon bang dat de kraamverzorgster met een afkeurende blik de kraamkamer binnenkomt?
pi_73387930
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ben je niet gewoon bang dat de kraamverzorgster met een afkeurende blik de kraamkamer binnenkomt?
Eh ja, dat staat er toch eigenlijk stiekem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')