Al Bundyquote:want ik neig zelf ook wel naar schoenenverkoper, maar helpdesk zou meer uren hebben en meer verdienen
die zweetpoten zullen wel mee vallen dan, ik heb nu toch een verstopte neus en ik kan tegen allerlei soorten vieze luchtjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
Schoenenverkoper -zweetpoten onder je neus.
Helpdesk - je krijgt alle shit over je heen omdat je eerste aanspreekpunt bent.
lul ik heb mijn havo afquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
lul ik heb mijn havo afalleen heb geen fucking idee wat te doen
Ga piemelen zuigen voor centjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
lul ik heb mijn havo afalleen heb geen fucking idee wat te doen. daarom effe een jaartje werken om een beetje eelt op de kin te krijgen
met vakopleiding bedoel je vakkenvuller wat jij nu doet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef Heider00sje het volgende:
Optie drie: een vakopleiding volgen
HAVO is toch geen opleiding?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
lul ik heb mijn havo afalleen heb geen fucking idee wat te doen. daarom effe een jaartje werken om een beetje eelt op de kin te krijgen
Dan zijn er nog wel baantjes te vinden die beter aansluiten bij je 'niveau'quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik denk dat je bij helpdesk toch eerder callcenter kan verwachten ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef Muzz_ het volgende:
Al Bundy, ha! Ik lol'de even![]()
Gaat het hier om een fulltime baan of parttime baan? Ik zou voor helpdesk gaan, lekker chill computeren en af en toe een idioot helpen.
als jij tijd hebt betweter dan word je toch mooi nederlands leraar en ga jij mij die cursus gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:08 schreef Gizmo112 het volgende:
Als je tijd over hebt zou ik eerst een cursus Nederlands gaan volgen.
Volgens mij ben je gewoon ontslagen omdat je altijd commentaar en een grote mond hebtquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:09 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
als jij tijd hebt betweter dan word je toch mooi nederlands leraar en ga jij mij die cursus geven
Helpdesk is verre weg van callcenter werk, je hebt geen target zooi en die hopeloze mensen zijn afhankelijk van je dus gedragen ze zich wel dit in tegenstelling tot echt callcenter werk. Vaak kun je ook nog genoeg andere dingen doen terwijl je werkt, zoals FOK!enquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:07 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik denk dat je bij helpdesk toch eerder callcenter kan verwachten ?![]()
of heb ik het daar mis mee?
![]()
leuk lekker je kapot praten over te veel gezanik over de mensen hun problemen omdat ze te retarded zijn om het zelf op te lossen
hoezee
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:12 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
gast ik ben 22 met al een te hoge studiefi schuld bij de IB ...
ja erg genoeg wel .. misschien dat jullie ouders jullie geld betalen voor jullie lesgeld maar ik heb die shit redelijkerwijs allemaal zelf moeten verdienenquote:
Wat voor 'studies' ben je dan al begonnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:15 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja erg genoeg wel .. misschien dat jullie ouders jullie geld betalen voor jullie lesgeld maar ik heb die shit redelijkerwijs allemaal zelf moeten verdienen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat voor 'studies' ben je dan al begonnen?
Je kunt toch reageren op een helpdesk baantje? Genoeg bedrijven die een telefonische helpdesk hebben en daar mensen voor nodig hebben, ik heb een aantal vrienden die dit ook een hele tijd hebben gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:07 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik denk dat je bij helpdesk toch eerder callcenter kan verwachten ?![]()
of heb ik het daar mis mee?
Kelly Bundyquote:
Als je uit een pauper gezin komt krijg je juist een royale stufi, wat praat je poep. Tot ruim 325 euro terwijl je nog thuis woont.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:15 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja erg genoeg wel .. misschien dat jullie ouders jullie geld betalen voor jullie lesgeld maar ik heb die shit redelijkerwijs allemaal zelf moeten verdienen
Helpdeskquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:59 schreef DeRuphelman het volgende:
situatie:
ben dus een tijdje ziek geweest en nu hebben ze me niet meer nodig bij mijn werk
nu al dus weer op zoek naar nieuw werken
opties zijn:
- schoenenverkoper
- helpdesk medewerker
welke van de twee zou een van jullie de beste keuze vinden?
want ik neig zelf ook wel naar schoenenverkoper, maar helpdesk zou meer uren hebben en meer verdienen
P.S. Al Bundy grappen zijn te jaren 90![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Als je uit een pauper gezin komt krijg je juist een royale stufi, wat praat je poep. Tot ruim 325 euro terwijl je nog thuis woont.
in januari? loop je dan niet vet achter op de rest van de studie die al rond september was begonnen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:22 schreef MobileSuit het volgende:
Dus... TS is 21/22... heeft net zijn HAVO afgerond.
Gaat nu zijn "carrière" beginnen in een winkel of callcenter.
Waarom niet in Januari een HBO studie beginnen?
Of is schoenenverkoper het hoogste wat je wil bereiken?
Jij komt echt nergens!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ok ik loog. ik heb het grootste deel verbrast aan wiet en geen fuck gedaan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
Leraar Nederlandsquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:09 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
als jij tijd hebt betweter dan word je toch mooi nederlands leraar en ga jij mij die cursus geven
Jongen, je loopt nu al 5 jaar achter in je leven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
in januari? loop je dan niet vet achter op de rest van de studie die al rond september was begonnen?
als jij bedoelt ik loop achter in het ' leven in deze maatschappij ' dan zeg ik : ja heb je groot gelijk inquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:39 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Jongen, je loopt nu al 5 jaar achter in je leven.
Dat half jaartje kan er dan ook wel bij.
En studies hebben verschillende instap momenten (correct me if i'm wrong).
En anders ga je nu nog wat zoeken en dan bijvoorbeeld per 1 november beginnen, dan heb je nog maar 2 maanden achterstand.
ja vind ik nou ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS, ik denk eerlijk gezegd dat jij beter met schoenen in je hand kan gaan staan.
ik denk dat jij na dat jaar beter gewoon verder met schoenen kan gaan, misschien een cursus schoenpoetsen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja vind ik nou ookhe he eindelijk iemand die het snapt
![]()
![]()
![]()
want ik heb geen verstand van ICT en heb geen MBO ICT en om nog een jaar te verspillen aan een ICT MBO opleiding FUCK DAT!!
na een jaar ben ik gewoon chille in Utrecht aan het studeren en dan boeit het echt geen kloot dat ik 23 benof wat de mensen hier op fok allemaal vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik denk dat dat meer iets voor jou is kerelquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik denk dat jij na dat jaar beter gewoon verder met schoenen kan gaan, misschien een cursus schoenpoetsen.
Leg uit?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nee ik denk dat dat meer iets voor jou is kerelwant je opmerking is niet echt hoogst intelligent
Nee hoor, alleen betwijfel ik of jij een studie aan kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
vind je nou zelf je eigen reactie leuk dan?kom op hou oud ben je? 15?
verklaar je, waarom denk je dat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
met vakopleiding bedoel je vakkenvuller wat jij nu doet?
TS wordt voortaan iedere nacht gillend wakker, en mag dan dit naar binnen snuivenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef DeRuphelman het volgende:
en daarna laat ik een scheet voor iedere vervelende fokker zijn neus( ja snuif dat maar lekker effe naar binnen ) want dan doe ik een studie HBO
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Om vuilnisman te worden hoef je geen studie aan een HBO te gaan volgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja vind ik nou ookhe he eindelijk iemand die het snapt
![]()
![]()
![]()
want ik heb geen verstand van ICT en heb geen MBO ICT en om nog een jaar te verspillen aan een ICT MBO opleiding FUCK DAT!!
na een jaar ben ik gewoon chille in Utrecht aan het studeren en dan boeit het echt geen kloot dat ik 23 benof wat de mensen hier op fok allemaal vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
conclusie van het topic: ik word gewoon schoenenverkoper voor een jaareen beetje Al Bundy style
en daarna laat ik een scheet voor iedere vervelende fokker zijn neus( ja snuif dat maar lekker effe naar binnen ) want dan doe ik een studie HBO
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin een wietplantage.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef DeRuphelman het volgende:
Dat liedje komt mij nog bekent voor, ik word oudquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef Folmer het volgende:
Love and marriage, love and marriage
Go together like a horse and carriage
This I tell you brother
You cant have one without the other
en jij kent me zooooooooooooooo goed hequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen betwijfel ik of jij een studie aan kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |