Ah ok, diezelfde lichthoofdigheid die je hier probeerde aan te tonen, maar waar je vrij hard in faalde. Leuke trollpoging.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:37 schreef badwurm het volgende:
[..]
Tegen de lichthoofdigheid van het D66 volk.
M.u.v. Harlon en Iblis en nog een halfslappe poging van ... is er niet één in dit topic geweest die ook maar een poging heeft gedaan zich te verweren. De lichthoofdigheid ten top van een stelletje slappe vaatdoeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Monolith het volgende:
Ah ok, diezelfde lichthoofdigheid die je hier probeerde aan te tonen, maar waar je vrij hard in faalde. Leuke trollpoging.
Ik neem aan dat je leeghoofdigheid bedoelt, maar goed. Voor de zoveelste keer, jij poneert dat D66 stemmers niet zouden weten waar D66 voor zou staan met een lijstje van punten. Het tegendeel blijkt waar te zijn. Daarnaast lijk je in de OP iets te doen dat op kritiek op de standpunten leveren lijkt. Mijn behoefte om te discussiëren met zwakzinnigen is na een aantal jaar Fok! niet altijd even groot meer. je weet niet eens wat de Kopenhagen criteria zijn, je snapt niet wat er bedoeld wordt met een acceptatieplicht voor scholen en niet snapt wat het niet geïsoleerd beschouwen van de HRA inhoudt. Naast onbegrip bestaat je 'kritiek' uit de constatering dat D66 economische gezien redelijk liberaal is en niet voor een al te restrictief vreemdelingenbeleid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef badwurm het volgende:
[..]
M.u.v. Harlon en Iblis en nog een halfslappe poging van ... is er niet één in dit topic geweest die ook maar een poging heeft gedaan zich te verweren. De lichthoofdigheid ten top van een stelletje slappe vaatdoeken.
Dit is de voornaamste reden dat mensen niet op je reageren:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef badwurm het volgende:
[..]
M.u.v. Harlon en Iblis en nog een halfslappe poging van ... is er niet één in dit topic geweest die ook maar een poging heeft gedaan zich te verweren. De lichthoofdigheid ten top van een stelletje slappe vaatdoeken.Geheel in de geest van de partij dus eigenlijk, dus toch terecht dat sommigen erop stemmen.
![]()
Waartegen zou ik me moeten verdedigen dan? Welke steengoede argumenten draag je aan om niet op de D66 te stemmen? Hun standpunten? Ik stem juist D66 omdat ik het met die standpunten eens ben. Jij geeft niet aan waarom je tegen die standpunten bent; ik dus ook niet waarom ik er voor ben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef badwurm het volgende:
[..]
M.u.v. Harlon en Iblis en nog een halfslappe poging van ... is er niet één in dit topic geweest die ook maar een poging heeft gedaan zich te verweren.
In feite is iedereen die op een politieke partij stemt een soort meeloper.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef RechtseRukker het volgende:
de 'D' staat voor dagloners, dat noemen ze flexibilisering van de arbeidsmarkt
Echt een partij voor meelopers zonder eigen mening
Wel grappig dat je dat zegt over de partij waar de meeste inspraak van de leden is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef RechtseRukker het volgende:
Eigenlijk ben jij best een linkse huiliequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef RechtseRukker het volgende:
Makkelijker ontslagen kunnen worden betekent ook makkelijker aangenomen kunnen worden. Ideaal voor een ieder die werk zoekt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef badwurm het volgende:
- Een flexibeler arbeidsmarkt zorgt ervoor dat werkgevers minder bang zijn om personeel aan te nemen, en dat onze economie slagvaardiger kan inspelen op veranderingen. -> En het is tevens een goede manier om mensen met een VMBO-diploma tot hun dertigste weg te zetten in een shitbaan zonder zekerheid waarna ze, als ze te oud zijn, de rest van hun leven bijstand kunnen genieten.
- Als mensen daarbij willen kiezen voor verlenging van hun werkweek is dat hun eigen keuze en moet daar op bedrijfsniveau ruimte voor zijn. ->Hetgeen er in de praktijk op neer zal komen dat de arbeider zaterdagmiddag om 5 uur aan zijn weekend zal kunnen beginnen als het aan D66 ligt.
- De arbeidsovereenkomst zonder tussenkomst van derden te laten ontbinden. -> D66 is een partij voor werkgever zo blijkt maar weer.
Boeren zijn tegenwoordig hobbyistische koeienmelkers die met z'n allen een hoop overproductie leveren en vervolgens op nogal lompe wijze klagen dat niemand hun zut wil kopen. In combinatie met het bovenstaande kunnen ze heel makkelijk op een ander beroep overschakelen.quote:- Nederland moet zich hard te maken om exportsubsidies op landbouwproducten zo spoedig mogelijk af te bouwen. ->Boeren en landelijk Nederland, blijf CDA stemmen!
Nederland is de grootste exporteur richting Polen, hier draagt de EU aan bij, en vraag je eens af: hoeveel Nederlandse fulltime aspergetrekkers zie jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef NekoKoneko het volgende:
Op zich hebben ze wel een paar leuke punten, maar ik hekel de open grenzen (ik hoef hier geen polen en turken) en illegalen hebben M.I. geen recht op ook maar iets waar de belastingbetaler geld voor neerlegt, dus zeer zekers geen medische zorg
Ah, jij gaat dan dus onze asperges steken, en onze huizen bouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef NekoKoneko het volgende:
Op zich hebben ze wel een paar leuke punten, maar ik hekel de open grenzen (ik hoef hier geen polen en turken) en illegalen hebben M.I. geen recht op ook maar iets waar de belastingbetaler geld voor neerlegt, dus zeer zekers geen medische zorg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |