SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef fathank het volgende:
Denken dat chicks op motoren rijden.
Dat zijn gewoon smerige kerels die geen kapper kunnen betalen.
quote:
Ik wil het je wel lerenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:47 schreef soofje het volgende:
hahahaha prachtfoto
Verder is er niks mis met een vrouw op de motor![]()
Ik ga zelf ook proberen motorbewijs te halenAltijd heerlijk gevonden achterop de motor te zitten
Nu nog zelf besturen.
Rij je toevallig ook motor schatquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:48 schreef Tassiepassie het volgende:ja apart he...een vrouw met tieten joh dat zie je niet vaak
nee ben ik te klein voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rij je toevallig ook motor schat![]()
?
Voor iedereen is wel een motor te vinden .. Motoren kunnen worden verlaagd, blokjes onder laarzen worden geplaatst, zadel kan smaller gemaakt worden, etc, etcquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee ben ik te klein vooren dat is geen grapje helaas
TS niet, gok ik op basis van dit kansloze topic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:48 schreef Tassiepassie het volgende:ja apart he...een vrouw met tieten joh dat zie je niet vaak
nicequote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee ben ik te klein vooren dat is geen grapje helaas
Och, in de zomer is er genoeg te zien, en doet zo'n strak leren pak echt niet altijd kwaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:53 schreef soofje het volgende:
[..]
nice
OT: motor zijn altijd een mooi gezichtWat er op zit maakt op dat moment toch niet veel uit want het heeft toch een helm op.
klacht: wel altijd beetje jammer van die motorpakken.. Die bedekken altijd alles zo, (ja ja veiligheid, maar niet goed voor het oog)
Straks gaat ze weer zingenquote:
Ja, maar TS... mannen op motoren hebben ook vaak lang haar. Wat als je nou per ongeluk naar de 'lekkere' kont van een man zit te kijken?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wees eerlijk !
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor, je kijkt in je achteruitkijkspiegel want je ziet dat de afstand tussen jou en de koplamp achter je steeds kleiner wordt...
Wanneer het dichterbij komt zie je dat het een flitsende, hippe, mooie motorfiets is
Je zet je muziek wat zachter om dat geile geluid te kunnen horen wanneer hij je voor bij blaast![]()
!
Maar....
Wanneer je ingehaald wordt zie je gewoon een mooie bos lang haar onder de integraal helm uit komen
Het is gewoon een lekkere chick op een motor![]()
![]()
!!!
Nu je dit door hebt kijk je toch nog even naar het kontjemeestal is dit ook prima in orde...
So far, so good, toch Fokkertjes?
Niet duswanneer mij dit weer eens overkomt wil ik heul graag zien hoe deze chick er verder uit ziet
Klacht: Lekkere chicks op motororen !
Anti-klacht: De verwachte pics van lekkere chicks op motoren
Dat dus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef fathank het volgende:
Denken dat chicks op motoren rijden.
Dat zijn gewoon smerige kerels die geen kapper kunnen betalen.
Zo ben ik wel eens achter een "motorrijdster" aan geredenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Ja, maar TS... mannen op motoren hebben ook vaak lang haar. Wat als je nou per ongeluk naar de 'lekkere' kont van een man zit te kijken?
Dan moet hij wel de shampoo van z'n vriendin gebruikt hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Ja, maar TS... mannen op motoren hebben ook vaak lang haar. Wat als je nou per ongeluk naar de 'lekkere' kont van een man zit te kijken?
Blijf in je eigen topicquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Een of andere klacht over een seksueel getint iets.
Ik probeer alleen even te duiden wat voor soort topic dit is.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:53 schreef soofje het volgende:
[..]
nice
OT: motor zijn altijd een mooi gezichtWat er op zit maakt op dat moment toch niet veel uit want het heeft toch een helm op.
klacht: wel altijd beetje jammer van die motorpakken.. Die bedekken altijd alles zo, (ja ja veiligheid, maar niet goed voor het oog)
Okquote:
das beterquote:
Het gaat mij ook om de 8,3 liter motorquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:28 schreef soofje het volgende:
[..]
zou er niet dood op gevonden willen worden.
way to much!
Die moet je in een fatsoenljke auto plaatsen.. niet op een soort malle quad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:33 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om de 8,3 liter motor
Het is een stukje kunst dat 480 km per uur kan en binnen 2,5 sec aan de 100 km per uur zit..quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Die moet je in een fatsoenljke auto plaatsen.. niet op een soort malle quad.
wát een gedrocht.
En die eerste 3 foto'sneeee waarom op een zzr
Topsnelheid erg leuk, van 0 naar 100 in 2.5, niet zo heel boeiend of ik er nou 2 of 4 seconde over doe.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:39 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Het is een stukje kunst dat 480 km per uur kan en binnen 2,5 sec aan de 100 km per uur zit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |