Ik moest wel een beetje lachen (A) maar leuk potje! rematch zou zomaar heel anders kunnen lopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
GVD![]()
SoldMayor ( Sevilla F.C. ) 2 - 3 InUrBaze ( Tottenham )
Die eigen goal van mij..Ik wilde terug passen naar een naar een speler maar de bal ging naar de keeper... hoe erg..
En dan in blessuretijd nog winnen owk...![]()
Eerst:
0 - 1
1 - 1
2 - 1
2 - 2
2 - 3
leuke westrijd..![]()
![]()
Bedankt dat je het nog een keer laat horen aan iedereen dat ik met 6-1 heb verlorenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:00 schreef Dhill0n het volgende:
ik had gewoon 6-1 kunnen winnen tegen manchester city met ajax
Dus het kan altijd
haha geen probleem hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog een keer laat horen aan iedereen dat ik met 6-1 heb verloren
Nu net gewonnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:46 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen (A) maar leuk potje! rematch zou zomaar heel anders kunnen lopen
Ik 5x gewonnen, 7x verloren en 1x gelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:54 schreef SoldMayor het volgende:
In de competitie nu 7x gewonnen, 7x veloren, 2x gelijk..
Ik heb wel 2x van jou veloren toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik 5x gewonnen, 7x verloren en 1x gelijk
Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef Ruhn het volgende:
city is dan ook wel een flink stuk beter, die rasta dude had me net ook gesloopt met Feyenoord =( props tough
Feyenoord of FC Slory/Cisse?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Thanks!
Feyenoord speelt beter als verwacht.
Nee geen custom tactics.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:24 schreef Ruhn het volgende:
ik vind het wel tof dat er minder verschil is in sterren dan bij fifa09 ... ik had echt geen antwoord op het positie spel van feyenoord... waren het custom tacs btw?
jij was idd over beide gezien wel beter ja, 1e maakte ik goed de kansen af! daardoor won ik hem. leuke potjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:40 schreef mvm__ het volgende:
Dirkos jij een gewonnen en ik een gewonnen:P
Kvond wel dat ik het beter van het spel had
Man C - HSV 2-0
HSV - Man C 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |