Hij is wel actief?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef Keltie het volgende:
Een maatje van mij speelt ook FIFA op de X360, die had er volgens mij ook wel oren na.
Hij zit, nog, niet op Fok! maar als jullie het niet erg vinden wil ik 'em ook wel inschrijven hiervoor?
Hij loopt iedere dag aan mij te vragen of we nog online gaan voetballenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Hij is wel actief?Zo ja, wat is zijn gamertag?
Ok cool, ik heb 'm toegevoegdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij loopt iedere dag aan mij te vragen of we nog online gaan voetballen
Dus actief is'ie wel
LammeNL .. Zal, denk ik, met FC Utrecht gaan spelen
Zag hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Ok cool, ik heb 'm toegevoegd
Anders kun je toch zo vaak spelen als je wilt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kun je eigenlijk maar max. 2x tegen dezelfde persoon spelen?
Exact!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Anders kun je toch zo vaak spelen als je wilt?
dan krijg je toch nooit een goede en eerlijke competitie?
Ja is goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Exact!
In de eredivisie speelt Ajax toch ook niet 30 keer tegen VVV en niet tegen Feyenoord, PSV of AZ. Zou een lekkere eerlijke strijd worden
@Soldmayor: vanavond herkansing?
-niet goed gekeken.. zie hem al-quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef Sodeju het volgende:
Ehm, ik heb gister een league aangemaakt voor de PS3Je kan em vinden onder GAM League, zonder password, max 4,5 sterren teams.
Mja ok. Tis meer dat ik revanche wil tegen een aantalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Anders kun je toch zo vaak spelen als je wilt?
dan krijg je toch nooit een goede en eerlijke competitie?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja ok. Tis meer dat ik revanche wil tegen een aantal
ik had gezocht op 'gam'quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:11 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe melden jullie je aan voor die league op de ps3? Bij mij kan die nix vinden als ik GAM League intyp....
1e potje was ik wel iets beter, 2e had je meer verdiend maja je maakt ze niet af:P 2x 3-0 verloren,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:04 schreef SubSun het volgende:
[..]
yup.. was lekker potje.. jammer dat ik niet scoorde
ik kan echt totaal niet verdedigen
GVDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Ruhn het volgende:
Ik ben online op de xbox ''InUrBaze'' gooi maar een invite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |