ik weet niet in hoeverre de competitie al begonnen is, maar werpt 62 wedstrijden niet een drempel op, en is het, als er echt zoveel users zijn die zich inschrijven, niet verstandiger om het op te splitsen en daarna playoffs te houden, dan dat iedereen 62 wedstrijden moet spelen gaan (wat als je eerdere toernooien bekijkt nooit gaat lukken)?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Remco en gniffie toegevoegd
[..]
[XBOX360] Fok Naam | 360 tag
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake (JaySnake)
4) SoldMayor (SoldMayor)
5) M.Melandri
6) jjstyle333 (jjstyle333)
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
10) Cypher21 (DennisBerndsen)
11) Leonos (Leonos NL)
12) MaxC (Max Crater)
13) Morpheus2002 (Morpheus1412)
14) Henk-B (Rastafariman)
15) jpg97 (PieAir)
16) Ammi
17) pacmen30 (Pat32rick)
18) RemcoOcelot (R Stapert)
19) gniffie (tafel)
20) druide (ozer86)
21) -
22) -
23) -
24) -
25) -
26) -
27) -
28) -
29) -
30) -
31) -
32) -
Deja vu: Er is nog plek voor 12 andere deelnemers! Je kunt zoveel wedstrijden spelen als je wilt en wanneer het jou uitkomt dus meld je snel aan! Als we over 32 deelnemers beschikken betekent dit dat eenieder 62 wedstrijden moet spelen![]()
had ook liever een andere ploeg geweest, iets in de zin van een top club. maar dacht laat ik het proberen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja met 2 rode kaarten kun je zo iets verwachten.. mja je bent maar een of twee keer bij mij goal geweest?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
Net afgeslacht door Manchester City (..![]()
Toen ik 20 seconden aan het spelen was had ik al door dat het niks zou worden.. Als die snelle spelers van Manchester City.. Ik wist niet wat ik er tegen moest doen![]()
Mijn uitslagen:
Sevilla F.C. 1 - 2 AS Roma
Sevilla F.C. 1 - 5 AS Roma![]()
je had idd de betere kansen, allen afronden lukte niet. Ik dit keer welquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cypher, onze 2de match had ik de beste kansen en toch win je weer![]()
Mwa, zoveel sneller waren ze niet. Maar je had idd niet veel in te brengen, je moet je verdediging anders instellen. Die lieten echt gaten liggen, pasje ertussendoor en er liep een speler vrijquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef SoldMayor het volgende:
Net afgeslacht door Manchester City (..![]()
Toen ik 20 seconden aan het spelen was had ik al door dat het niks zou worden.. Als die snelle spelers van Manchester City.. Ik wist niet wat ik er tegen moest doen![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:01 schreef druide het volgende:
Galatasaray is eveneens superieur tegen Sevilla: 3-0![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:23 schreef druide het volgende:
Gewonnen tegen Roma met 1-0
Daar is het nu te laat voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre de competitie al begonnen is, maar werpt 62 wedstrijden niet een drempel op, en is het, als er echt zoveel users zijn die zich inschrijven, niet verstandiger om het op te splitsen en daarna playoffs te houden, dan dat iedereen 62 wedstrijden moet spelen gaan (wat als je eerdere toernooien bekijkt nooit gaat lukken)?
PS3/XBOX360?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:14 schreef Keltie het volgende:
Nou, ik wil het ook weleens proberen mee te doen
Hopelijk heb ik genoeg tijd om de matches te spelen.
Voeg mij maar toe to de lijst met Feijenoord
[XBOX360] Fok Naam | 360 tagquote:Bij deze is de Fifa 10 league gestart! Je kunt hem vinden door in het menu via:
Xbox Live » Friends Leagues » Join a League. Dan te zoeken op de GAM League!
Wachtwoord: stuur een PM.
Tijd voor een brilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gezien de Xbox 360 gamertag in m'n sign... X360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |