Ben er maar trots opquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Peachy. het volgende:
En daarna moest ik dus nog terug op de scooter naar huis, eten:')
Wijfquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Peachy. het volgende:
Na 3 glaasjes lig je al zowat op de grond te rollen,
Het is toch ook een wijf.quote:
Banaanvraag?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:24 schreef Mopst3r het volgende:
En eckte griekse bazen drinken:
[ afbeelding ]
Ik rol na 1 slok van dat spul al. Maar dat is puur en alleen omdat ik 't vocking smerig vindquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Peachy. het volgende:
is een grieks drankje wat dus gewoon niet goed voor je is.
Na 3 glaasjes lig je al zowat op de grond te rollen, toch is het wel erg lekker!![]()
[ afbeelding ]
Ja, en je punt is..?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ouzo
Op elke straathoek in athene verkrijgbaar (net als Heineken).
Vooral na het etenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:24 schreef Mopst3r het volgende:
En eckte griekse bazen drinken:
[ afbeelding ]
maar dan stappen ze niet in de auto of op de brommer, dus niet eens met deze klacht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ouzo
Op elke straathoek in athene verkrijgbaar (net als Heineken).
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dan stappen ze niet in de auto of op de brommer, dus niet eens met deze klacht.
Ook als je een krat heineken in je mik hebt moet je niet op de brommer stappen trouwens
dus....
TS kan niet met drank omgaan.
Jij denkt dat grieken allemaal na het drinken lopen of met de taxi gaan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dan stappen ze niet in de auto of op de brommer, dus niet eens met deze klacht.
Ook als je een krat heineken in je mik hebt moet je niet op de brommer stappen trouwens
dus....
TS kan niet met drank omgaan.
nee ze stappen op hun ezeltje...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Jij denkt dat grieken allemaal na het drinken lopen of met de taxi gaan?
Ik zie op vakantie genoeg grieken die na een fles ouzo of de hele middag Mezerie zo in de auto of op de motor/brommer stappen hoor... is daar normaal (zelfs politieagenten doen dat in de taverna).quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ze stappen op hun ezeltje...
nou goed
dan zijn dat ook klojo'squote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik zie op vakantie genoeg grieken die na een fles ouzo of de hele middag Mezerie zo in de auto of op de motor/brommer stappen hoor... is daar normaal (zelfs politieagenten doen dat in de taverna).
Het feit dat je 'me' ipv 'mijn' typt, zou al genoeg reden moeten zijn om het je niet te gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:22 schreef Mopst3r het volgende:
Ik krijg altijd de hele avond gratis ouzo als ik bij me homies bij de griek ben hier in de stad
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:15 schreef FANN het volgende:
nee de klacht is dat TS alcohol drinkt terwijl ze weet dat ze nog moet rijden.
Ik moest zelf niet rijdenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:15 schreef FANN het volgende:
nee de klacht is dat TS alcohol drinkt terwijl ze weet dat ze nog moet rijden.
Ja gewoon frisdrank glazenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:25 schreef Tassiepassie het volgende:van 3 glaasjes ouzo al teut zijn....
Ga jij maar naar het centrale moraalridder topic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef TheBlondy het volgende:
ja echt grappig rijden terwijl je hellemaal lam bent, tot je een ongeluk maakt en iemand anders dood of zelf in het ziekenhuis beland.. dan is het toch net iets minder leuk vind je niet?
onzin niks moraalridderquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij maar naar het centrale moraalridder topic.
Overigens is Absinth veul sterkerderder dan Ouzo. Smaak is (bijna) hetzelfde.
Eckte bazen drinken zo hun ouzo:quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat m'n punt is?! Je mist de hele discussie gap! Kom maar eens terug wanneer je ballen ingedaald zijn!quote:
Er is helemaal niks moraalridderig aan het veroordelen van alcomobilisten. Als je zelf een auto hebt snap je waarom. Of praat ik hier met het deel van de bevolking die de duitsers zijn vergeten op te pakken in de 2e wereldoorlog? (alcomobilisten meinem mods, voor de duidelijkheid)quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal hoorde ik vanmiddag ook op schoolquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Peachy. het volgende:
is een grieks drankje wat dus gewoon niet goed voor je is.
Na 3 glaasjes lig je al zowat op de grond te rollen, toch is het wel erg lekker!![]()
[ afbeelding ]
Hij heb er zelfs een woord voor bedachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er is helemaal niks moraalridderig aan het veroordelen van alcomobilisten. Als je zelf een auto hebt snap je waarom. Of praat ik hier met het deel van de bevolking die de duitsers zijn vergeten op te pakken in de 2e wereldoorlog? (alcomobilisten meinem mods, voor de duidelijkheid)
hij HEB er zelfs een naam voor bedacht??quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:47 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hij heb er zelfs een woord voor bedacht
Kneus
Ugh, wie bist du?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal hoorde ik vanmiddag ook op school
nu gaan we het rara wie is het spelletje spelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |