goed!! lang niet gezienquote:
Hee, niets tegen Domien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef alors het volgende:
Al kreeg ik een geweer tegen mn kop, dan nog zou ik geen Pink draaien
Ja prima, beetje SOG'end maar verder goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goed!! lang niet gezienook goed met jou?
t is vanaaf niet zo druk hier, dus als ik jou was, zou ik lekker verder gaan met leren
kheb m net getweet dat ie maar wat moet draaien, zodat je daarna kan lerenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja prima, beetje SOG'end maar verder goed.
Als Domien The Prodigy draait ga ik leren.
dat zei mn man net ook al...wat is het juiste?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Op TMF draaien ze deze versie als 'Sexy Chick'..
Waarom ben je @ RegioFM?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel even hoor! switch na deze plaat weer terug richting RegioFM.
Haha tof.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb m net getweet dat ie maar wat moet draaien, zodat je daarna kan leren
Tijd voor het RegioFM topic?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Relaxte muziek joh. Net nog Queen - You Don't Fool Me
.
Mwa, dat is misschien teveel van het goedequote:
misschien moeten we net als die Tokio Hotel fans zn hele mailbox volspammenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha tof.Ik heb ook al gesms't, voor het eerst sinds tijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjden maar hij heeft geen zin ofzo.
Daar gaat mijn Nederlands.
Zullen we? The Prodigy is tenminste écht goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien moeten we net als die Tokio Hotel fans zn hele mailbox volspammen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zullen we? The Prodigy is tenminste écht goed.
ik dacht al dat het die christelijke warenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Derek010 het volgende:
waarom hoor ik zo vaak die zielige zeikplaat van die Christelijke fop-Amerikanen... hebben ze nou nog steeds niet gevonden waar ze op zoek naar zijn...![]()
heuj!!! n medestanderquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Derek010 het volgende:
waarom hoor ik zo vaak die zielige zeikplaat van die Christelijke fop-Amerikanen... hebben ze nou nog steeds niet gevonden waar ze op zoek naar zijn...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |