Wat moeten straatwerkers, bouwvakkers en wij (de werknemers in de zorg) dan wel niet zeggen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een bullshit aktie dat staken in het OV...moeten winkelmedewerkers ook maar staken? alsof mij spataderige benen op mn 65 me nog kunnen dragen
Had het nieuwe Editors album ff opgezetquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meerDe keuze tussen Air's - Cherry Blossom Girl of de
stelling
is niet zo heel moeilijk
.
Als je die eens live kunt zien moet je het doen. Wat een fokking feest is datquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Al zijn de Infadels natuurlijk wel erg tof!!!
Dat album moet ik ook nog een keer gaan checken, maar las je reactie op Twitter dat 'ie wel OK isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat moeten straatwerkers, bouwvakkers en wij (de werknemers in de zorg) dan wel niet zeggen?
[..]
Had het nieuwe Editors album ff opgezet![]()
Moet idd ook nog een keer gaan gebeurenquote:Als je die eens live kunt zien moet je het doen. Wat een fokking feest is dat![]()
![]()
![]()
Agnes Jongerius kan haar vijfde auto niet betalen, daarom...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een bullshit aktie dat staken in het OV...moeten winkelmedewerkers ook maar staken? alsof mij spataderige benen op mn 65 me nog kunnen dragen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Agnes Jongerius kan haar vijfde auto niet betalen, daarom...
Dat klinkt wel heul spannendquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo, net terug van college Belastingrecht![]()
Nu nog ff 3FM luisteren en dan pitten.
Und? hebben we recht op belasting?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik mag in januari beginnen met belastingrechtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Erg fijn iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker nummer van F&TM.
Ik wel. sterker nog: heb `t 2 weken geleden terug gekregenquote:
Aha! dat is het beter werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik wel. sterker nog: heb `t 2 weken geleden terug gekregen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:58 schreef borisz het volgende:
Zo voor het eerst sinds een week weer naar de VU.
Zou het ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hopen dat ze je nog kennen daar
.
Wat een kutplaat...quote:
Blijft idd een leuk plaatje. Niet gedacht dat ze toch wel een sterke comeback maaktequote:
Fijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Sersjee het volgende:
De nieuwe Vampire Weekend is fijn. En gratis.
bron
Jaaaa lekker, een van de goeiste bands van de jaren 80quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
AHa!
Ik kan er niet bij...quote:
Jupquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef themauster het volgende:
Deze is vaak te horen bij de dance classics
Ze zijn wel touchy, dus ik gok dat het wel mee valt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Zouden de heren van A-Ha dat probleem ook ervaren hebben
Ja, jammer dat hij het alleen niet lekker kan presenteren. Maar met zijn smaak is niets mis, wat betreft muziek. Schrijven daarentegen....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze zijn wel touchy, dus ik gok dat het wel mee valt.
Ik was even bij de buren gaan luisteren, dat schrijvertje had weer fijne muziek meegenomen... Ocean, Young Girl, een onbekende Bruce Springsteen (Iceman). Erg fijn, ook omdat ie z'n stem kwijt was.
Gisteren werd je zelfs gewaarschuwd dat het 12 uur was door een outdoor PSB-alarm, maar vandaag helaas niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Kut, nu lweer 12u?
Outdoor PSB-alarm!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteren werd je zelfs gewaarschuwd dat het 12 uur was door een outdoor PSB-alarm, maar vandaag helaas niet.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteren werd je zelfs gewaarschuwd dat het 12 uur was door een outdoor PSB-alarm, maar vandaag helaas niet.
okay danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuwe rok gekocht op de markt, en ik vind m helemaal geweldig!
Waar blijven de fotosquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuwe rok gekocht op de markt, en ik vind m helemaal geweldig!
Bookmark 'm dan eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de link van het archief van de PO? Ik had die link al eerder gekregen hier, maar ben em weer kwijtgeraaktWil even een uitzending terugluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |