Wat moeten straatwerkers, bouwvakkers en wij (de werknemers in de zorg) dan wel niet zeggen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een bullshit aktie dat staken in het OV...moeten winkelmedewerkers ook maar staken? alsof mij spataderige benen op mn 65 me nog kunnen dragen
Had het nieuwe Editors album ff opgezetquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meerDe keuze tussen Air's - Cherry Blossom Girl of de
stelling
is niet zo heel moeilijk
.
Als je die eens live kunt zien moet je het doen. Wat een fokking feest is datquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Al zijn de Infadels natuurlijk wel erg tof!!!
Dat album moet ik ook nog een keer gaan checken, maar las je reactie op Twitter dat 'ie wel OK isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat moeten straatwerkers, bouwvakkers en wij (de werknemers in de zorg) dan wel niet zeggen?
[..]
Had het nieuwe Editors album ff opgezet![]()
Moet idd ook nog een keer gaan gebeurenquote:Als je die eens live kunt zien moet je het doen. Wat een fokking feest is dat![]()
![]()
![]()
Agnes Jongerius kan haar vijfde auto niet betalen, daarom...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een bullshit aktie dat staken in het OV...moeten winkelmedewerkers ook maar staken? alsof mij spataderige benen op mn 65 me nog kunnen dragen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Agnes Jongerius kan haar vijfde auto niet betalen, daarom...
Dat klinkt wel heul spannendquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo, net terug van college Belastingrecht![]()
Nu nog ff 3FM luisteren en dan pitten.
Und? hebben we recht op belasting?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik mag in januari beginnen met belastingrechtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Erg fijn iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker nummer van F&TM.
Ik wel. sterker nog: heb `t 2 weken geleden terug gekregenquote:
Aha! dat is het beter werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik wel. sterker nog: heb `t 2 weken geleden terug gekregen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:58 schreef borisz het volgende:
Zo voor het eerst sinds een week weer naar de VU.
Zou het ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hopen dat ze je nog kennen daar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |