abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73388065
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:10 schreef ajwOnline het volgende:
Wie heeft tips of ervaringen?
Je ballen in laten dalen, mietje .
pi_73388069
Maar TS is drank gaan kopen om zich moed in te gaan zuipen, hoop ik.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73388102
gewoon zeggen dat je het niet zit zitten met de redenen en hup wegwezen
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:38:57 #79
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73388205
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:
Maar TS is drank gaan kopen om zich moed in te gaan zuipen, hoop ik.
Of een bloemetje!

Was het niet: 'Zeg het met een bloemetje!'
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:39:02 #80
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73388210
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:30 schreef Duikelaar het volgende:
De realiteit is helaas vaak anders... Zoals Copycat al zei, had hij het misschien na 15 jaar al moeten doen. Maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het echt alleen maar moeilijker wordt om zoiets 'gewoon' te zeggen. Heb er zelf ook niet een direct antwoord op hoor hoe dit wel te doen, maar veel reacties hier zijn wel erg kort door de bocht.
Dit geldt voor álle raad die op Fok gegeven wordt natuurlijk - we hebben allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn, en degene die ermee zit vindt dat hij allemaal redenen heeft om te roepen dat 'het allemaal zo makkelijk niet is'.
En over een periode van 15 jaar worden die redenen alleen maar talrijker en vooral gewichtiger voor zo'n TS, tot het een grote molensteen rond zijn nek is geworden.

De oplossing is in al die tijd echter totaal niet veranderd, puur objectief bekeken: hij moet er over beginnen tegen haar. Uiteindelijk zal blijken dat alleen de aanzet (de mededeling: "ikwilniemeer") het moeilijkste is, daarna rolt er waarschijnlijk bagger ter waarde van 10 jaar huwelijk uit.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73388229
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wel dat zij ook wel erg veel over zich heen laat gaan. Jammer
Ik denk juist eerder dat zn vrouw haar man verdomd goed afgericht heeft en haar man volledig onder controle heeft...
Die vrouw heeft het verdomdd goed voor elkaar, een man die eigenlijk hondstrouw is, in de zin dat hij haar eigenlijk niet eens durfft te verlaten, terwijl hijzelf doodongelukkig is in de relatie...

Voor de rest bied die man haar financiele zekerheid en een prettig bestaan, uiteindelijk zal ze vast haar huid duur willen verkopen, dus waarschijnlijk zal hij haar het huis ook nog moeten achterlaten en een fikse pot alimentatie betalen...

Nee, die vrouw heeft het nu juist perfect voor elkaar ... als ik die vrouw was zou ik ook gewoon dolsgelukkig zijn met mn leven ... en zelfs die momentejes dat je eventjes een dipje voelt, kijk je naar het hondeleven dat je man leidt, en gelijk voel je je weer helemaal tip-top
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:45:51 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73388376
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
Dit geldt voor álle raad die op Fok gegeven wordt natuurlijk - we hebben allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn, en degene die ermee zit vindt dat hij allemaal redenen heeft om te roepen dat 'het allemaal zo makkelijk niet is'.
IMHO kun je ook vanaf de "zijlijn" prima bedenken dat dit geen makkelijk iets is. Na 25 jaar zeg je niet even "toedeledokie" ofzo. Natuurlijk weet de TS ook prima wat de oplossing is, maar het doen is gewoon een tweede stap. Dat hij niet meer gek op d'r is betekent niet dat hij niet meer om haar geeft. Ik vind het na 6 maanden al moeilijk een relatie stop te zetten (stel het steeds uit totdat ik het echt niet meer trek), kan me goed voorstellen dat het na zo lang een enorme stap is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:53:05 #83
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_73388567
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:10 schreef ajwOnline het volgende:
Zij is erg afhankelijk van mij en ziet me (weer) als de prins op het bekende witte paard..
Wat ik zou doen (maar dat is puur persoonlijk) is het gewoon proberen. 25Jaar kan je niet zomaar weggooien..en er moet toch nog enige liefde zijn anders was je in de eerste instantie nooit getrouwd

Probeer die liefde gewoon terug te vinden

And if all else fails: grow some nuts and just do it
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:56:40 #84
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73388664
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef Catbert het volgende:
IMHO kun je ook vanaf de "zijlijn" prima bedenken dat dit geen makkelijk iets is. Na 25 jaar zeg je niet even "toedeledokie" ofzo. Natuurlijk weet de TS ook prima wat de oplossing is, maar het doen is gewoon een tweede stap. Dat hij niet meer gek op d'r is betekent niet dat hij niet meer om haar geeft. Ik vind het na 6 maanden al moeilijk een relatie stop te zetten (stel het steeds uit totdat ik het echt niet meer trek), kan me goed voorstellen dat het na zo lang een enorme stap is.
Ja zeker, dat snap ik ook allemaal prima.
Het doet echter niets af aan het feit dat TS (oversimplified en cru gezegd, zeg ik er ongetwijfeld ten overvloede nógmaals bij) wel gewoon moet vertellen dat hij het niet meer ziet zitten. Droog naar de feiten kijkend is dat wat er moet gebeuren, linksom of rechtsom.

Overigens, het kan allemaal nóg zo moeilijk zijn; 10 jaar lang zo blijven doorkloten is gewoon te lang by any standard.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:06:30 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73388911
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
Ja zeker, dat snap ik ook allemaal prima.
Het doet echter niets af aan het feit dat TS (oversimplified en cru gezegd, zeg ik er ongetwijfeld ten overvloede nógmaals bij) wel gewoon moet vertellen dat hij het niet meer ziet zitten. Droog naar de feiten kijkend is dat wat er moet gebeuren, linksom of rechtsom.
Tuurlijk. En daar is 'ie zich, gezien de TT, ook zeker wel van bewust. Ik vond een aantal reacties op de eerste pagina vooral gewoon echt enorm triest.
quote:
Overigens, het kan allemaal nóg zo moeilijk zijn; 10 jaar lang zo blijven doorkloten is gewoon te lang by any standard.
Tru dat.

Edit: heh, kennelijk liep hij hier al een tijdje mee:
Ik wil vrijheid in mijn relatie..
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73390275
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven? Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
Waar lees je dat allemaal? Mij komt het over dat hij het zichzelf kwalijk neemt, niet zijn vrouw.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_73397533
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:53 schreef LetoII het volgende:
[..]
Achterlijke idioten die maar door fokken zonder ook maar enig moment van nadenken wat de gevolgen zijn voor het nageslacht. Modieus lekker een partner nemen... trouwen... kindjes... ow heb er nu geen zin meer in, bye bye. IDIOOT!
Fijne genuanceerde en overdachte reactie trouwens. Kinderen hebben er natuurlijk ook last van , maar een van de twee woont al niet meer thuis en de ander is 16 en doet een jaartje school over. Er bestaat natuurlijk geen goed moment voor, maar er zijn ook ergere momenten te verzinnen..

Lieve Fokkers, dank voor jullie reacties. Ik ben inderdaad nog niet veel opgeschoten tov een jaar geleden, maar toch ook weer wel. Ik ben er klaar voor. Let's go.
pi_73397781
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Fijne genuanceerde en overdachte reactie trouwens. Kinderen hebben er natuurlijk ook last van , maar een van de twee woont al niet meer thuis en de ander is 16 en doet een jaartje school over. Er bestaat natuurlijk geen goed moment voor, maar er zijn ook ergere momenten te verzinnen..

Lieve Fokkers, dank voor jullie reacties. Ik ben inderdaad nog niet veel opgeschoten tov een jaar geleden, maar toch ook weer wel. Ik ben er klaar voor. Let's go.
Gecondoleerd en gefeliciteerd. Laat je nog eens weten hoe het gaat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:07:56 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73397970
tot over een jaar?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73397977
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Gecondoleerd en gefeliciteerd. Laat je nog eens weten hoe het gaat?
Let gewoon op de topics 'mist ex vrouw '
pi_73398370
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Let gewoon op de topics 'mist ex vrouw '
Wie z'n hele volwassen leven hebt geleefd met de moeder van z'n kinderen, ja, die zal z'n vrouw missen. Ook als hij er al tien jaar finaal op uitgekeken was. Zelfs als het een kreng was.

Wie weet wordt het wel een happy ending. Dat ze allebei beter af zijn, en nog lang & gelukkig leven .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73398712
Oeh daadkracht, volgtopic! Hier moet ik bij zijn.

Om nog iets inhoudelijks te posten: Go TS, het werd wel eens tijd.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_73399744
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Ja als je ooit wat ouder dan 17 bent dan snap je misschien dat het leven niet uit iedere week ander scharreltje bestaat, maar dan heb je een historie, kinderen, een huis, een sociaal leven samen. Maar TS is idd wel erg zwakjes, en wacht wel erg lang met z'n 10 (!) jaar

Kom op man, je geeft aan dat je niet van dr houdt en ze beter verdiend maar ondertussen heb je de ballen niet om dat gewoon te zeggen?
Hoezo, ik ben 17 ja, maar ik heb niet iedere week een ander.. Heb namenlijk vandaag 1jaar en 1 maand.. Je kan lang wachten maar 10 jaar vind ik nu overdreven..

klinkt mis hard, maar als hij het niet wilt zegge tegen vriendin zou zei het gwn tegen moeten komen

Maar goed, s6 ermee.
-
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:06:24 #94
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73399843
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil vrijheid in mijn relatie..

TS heeft zo te lezen nog niet veel progressie gemaakt met een dik jaar geleden.
En nu zeggen dat zij te afhankelijk is, terwijl hij jaren met haar heeft meegepraat.
Resistance is futile
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:10:38 #95
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73399980
En ik heb een deja-vu bij dit topic.
Resistance is futile
pi_73400722
tsja,
t helpt je vast niet als uik zeg dat dat je niet eerlijk naar jezelf bent en naar haar toe...

Als je het lastig vindt om t als donderslag bij heldere hemel te laten komen, probeer dan in ieder geval eens een antwoord iets meer in de richting als ze vraagt hoe t met je gaat.
Je kunt aangeven dat je veel nadenkt over jullie relatie; of dit t is, of dit een 40ers crisis is, hoe zij dat ziet. Ga er in ieder geval eens over in gesprek...

Want waar ben je bang voor?
pi_73403551
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef ajwOnline het volgende:

Hier heb je een kleine blik in de toekomst:

je kinderen haten je, je familie vind je zwak en tolereert je meer uit medelijden dan respect. Je hoeft je geen zorgen te maken om het huis, dat is van haar, en alimentatie betalen zal je nieuwe hobby zijn.

Verder is dit topic een typische hoax.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_73408840
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:07 schreef Re het volgende:
tot over een jaar?
Is dat "hoe is het met...." topic er nog
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73410066
Je kunt altijd nog jouw eigen dood in scene zetten en ergens anders overnieuw beginnen.

Of als dat je te heftig is, doe je alsof je ontvoerd bent door ruimtewezens. Volgens mij hebben ze je ballen in ieder geval alvast mee genomen.

Ik snap echt niet waarom je ervoor kiest een eeuw ongelukkig te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')