Of een bloemetje!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:
Maar TS is drank gaan kopen om zich moed in te gaan zuipen, hoop ik.
Dit geldt voor álle raad die op Fok gegeven wordt natuurlijk - we hebben allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn, en degene die ermee zit vindt dat hij allemaal redenen heeft om te roepen dat 'het allemaal zo makkelijk niet is'.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:30 schreef Duikelaar het volgende:
De realiteit is helaas vaak anders... Zoals Copycat al zei, had hij het misschien na 15 jaar al moeten doen. Maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het echt alleen maar moeilijker wordt om zoiets 'gewoon' te zeggen. Heb er zelf ook niet een direct antwoord op hoor hoe dit wel te doen, maar veel reacties hier zijn wel erg kort door de bocht.
Ik denk juist eerder dat zn vrouw haar man verdomd goed afgericht heeft en haar man volledig onder controle heeft...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wel dat zij ook wel erg veel over zich heen laat gaan. Jammer
IMHO kun je ook vanaf de "zijlijn" prima bedenken dat dit geen makkelijk iets is. Na 25 jaar zeg je niet even "toedeledokie" ofzo. Natuurlijk weet de TS ook prima wat de oplossing is, maar het doen is gewoon een tweede stap. Dat hij niet meer gek op d'r is betekent niet dat hij niet meer om haar geeft. Ik vind het na 6 maanden al moeilijk een relatie stop te zetten (stel het steeds uit totdat ik het echt niet meer trek), kan me goed voorstellen dat het na zo lang een enorme stap is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
Dit geldt voor álle raad die op Fok gegeven wordt natuurlijk - we hebben allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn, en degene die ermee zit vindt dat hij allemaal redenen heeft om te roepen dat 'het allemaal zo makkelijk niet is'.
Wat ik zou doen (maar dat is puur persoonlijk) is het gewoon proberen. 25Jaar kan je niet zomaar weggooien..en er moet toch nog enige liefde zijn anders was je in de eerste instantie nooit getrouwdquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:10 schreef ajwOnline het volgende:
Zij is erg afhankelijk van mij en ziet me (weer) als de prins op het bekende witte paard..
Ja zeker, dat snap ik ook allemaal prima.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef Catbert het volgende:
IMHO kun je ook vanaf de "zijlijn" prima bedenken dat dit geen makkelijk iets is. Na 25 jaar zeg je niet even "toedeledokie" ofzo. Natuurlijk weet de TS ook prima wat de oplossing is, maar het doen is gewoon een tweede stap. Dat hij niet meer gek op d'r is betekent niet dat hij niet meer om haar geeft. Ik vind het na 6 maanden al moeilijk een relatie stop te zetten (stel het steeds uit totdat ik het echt niet meer trek), kan me goed voorstellen dat het na zo lang een enorme stap is.
Tuurlijk. En daar is 'ie zich, gezien de TT, ook zeker wel van bewust. Ik vond een aantal reacties op de eerste pagina vooral gewoon echt enorm triest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
Ja zeker, dat snap ik ook allemaal prima.
Het doet echter niets af aan het feit dat TS (oversimplified en cru gezegd, zeg ik er ongetwijfeld ten overvloede nógmaals bij) wel gewoon moet vertellen dat hij het niet meer ziet zitten. Droog naar de feiten kijkend is dat wat er moet gebeuren, linksom of rechtsom.
Tru dat.quote:Overigens, het kan allemaal nóg zo moeilijk zijn; 10 jaar lang zo blijven doorkloten is gewoon te lang by any standard.
Waar lees je dat allemaal? Mij komt het over dat hij het zichzelf kwalijk neemt, niet zijn vrouw.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven?Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
Fijne genuanceerde en overdachte reactie trouwens. Kinderen hebben er natuurlijk ook last van , maar een van de twee woont al niet meer thuis en de ander is 16 en doet een jaartje school over. Er bestaat natuurlijk geen goed moment voor, maar er zijn ook ergere momenten te verzinnen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:53 schreef LetoII het volgende:
[..]
Achterlijke idioten die maar door fokken zonder ook maar enig moment van nadenken wat de gevolgen zijn voor het nageslacht. Modieus lekker een partner nemen... trouwen... kindjes... ow heb er nu geen zin meer in, bye bye. IDIOOT!
Gecondoleerd en gefeliciteerd. Laat je nog eens weten hoe het gaat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Fijne genuanceerde en overdachte reactie trouwens. Kinderen hebben er natuurlijk ook last van , maar een van de twee woont al niet meer thuis en de ander is 16 en doet een jaartje school over. Er bestaat natuurlijk geen goed moment voor, maar er zijn ook ergere momenten te verzinnen..
Lieve Fokkers, dank voor jullie reacties. Ik ben inderdaad nog niet veel opgeschoten tov een jaar geleden, maar toch ook weer wel. Ik ben er klaar voor. Let's go.
Let gewoon op de topics 'mist ex vrouw 'quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Gecondoleerd en gefeliciteerd. Laat je nog eens weten hoe het gaat?
Wie z'n hele volwassen leven hebt geleefd met de moeder van z'n kinderen, ja, die zal z'n vrouw missen. Ook als hij er al tien jaar finaal op uitgekeken was. Zelfs als het een kreng was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Let gewoon op de topics 'mist ex vrouw '
Hoezo, ik ben 17 ja, maar ik heb niet iedere week een ander.. Heb namenlijk vandaag 1jaar en 1 maand.. Je kan lang wachten maar 10 jaar vind ik nu overdreven..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja als je ooit wat ouder dan 17 bent dan snap je misschien dat het leven niet uit iedere week ander scharreltje bestaat, maar dan heb je een historie, kinderen, een huis, een sociaal leven samen. Maar TS is idd wel erg zwakjes, en wacht wel erg lang met z'n 10 (!) jaar
Kom op man, je geeft aan dat je niet van dr houdt en ze beter verdiend maar ondertussen heb je de ballen niet om dat gewoon te zeggen?
En nu zeggen dat zij te afhankelijk is, terwijl hij jaren met haar heeft meegepraat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil vrijheid in mijn relatie..
TS heeft zo te lezen nog niet veel progressie gemaakt met een dik jaar geleden.
Hier heb je een kleine blik in de toekomst:quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef ajwOnline het volgende:
Fijne genuanceerde en overdachte reactie trouwens. Kinderen hebben er natuurlijk ook last van , maar een van de twee woont al niet meer thuis en de ander is 16 en doet een jaartje school over. Er bestaat natuurlijk geen goed moment voor, maar er zijn ook ergere momenten te verzinnen..
Lieve Fokkers, dank voor jullie reacties. Ik ben inderdaad nog niet veel opgeschoten tov een jaar geleden, maar toch ook weer wel. Ik ben er klaar voor. Let's go.
Is dat "hoe is het met...." topic er nogquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:07 schreef Re het volgende:
tot over een jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |