Want alleen dan heb je recht van spreken? Of ie nu 10, 15 of 50 jaar is getrouwd; onder deze omstandigheden is en blijft het een slappe zak zonder ruggengraat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef Duikelaar het volgende:
Slappe dweil. Slappe lul, Geen ruggegraat, watje enz.
Ben benieuwd welke Fokkers die dit zeggen ook de ervaring hebben van een 25 jarige relatie en alles wat daarbij komt kijken....
Dat heeft TS ook niet, dus wat ijl je? Of wil je het kunstmatig in stand houden van een relatie een relatie noemen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef Duikelaar het volgende:
Ben benieuwd welke Fokkers die dit zeggen ook de ervaring hebben van een 25 jarige relatie en alles wat daarbij komt kijken....
TS heeft een downperiode van 10 jaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:06 schreef OeJ het volgende:
Elke relatie heeft ups en downs, stel dat iedereen meteen besloot de relatie te beeindigen zodra het een tijdje niet loopt...Dan had niemand nog een relatie!
En je weet toch hoe dat gaat, het leven gaat ook gewoon verder, totdat er weer iets gebeurt, en je beseft dan pas: oh, ja, dit, dit is mijn leven - wat ik niet meer wil.
Nee, maar ik denk dat je je wel moet realiseren dat een relatie van 3, 7, 10 of misschien zelf 15 heel anders is dan eentje van 25 en dat het veel moeilijker is om er dan een punt achter te zetten. Wij kennen TS zijn omstandigheden niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want alleen dan heb je recht van spreken? Of ie nu 10, 15 of 50 jaar is getrouwd; onder deze omstandigheden is en blijft het een slappe zak zonder ruggengraat.
Nou, TS vraagt om advies. Dat is zijn beslissing.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef OeJ het volgende:
De vrouw van TS kan het toch ook geen bal schelen dat hij niet echt voor haar kiest, al jaren niet meer, en geloof me, dat merkt ze heus wel.
Doet zij daar iets mee? NEE!
Kortom: laat TS lekker zelf beslissen wat hij wil.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, wat een slappe dweil is TS.
Misschien wil je moeder het aan je vrouw vertellen?
Het had een huwelijk van 15 jaar kunnen zijn, als TS"s ballen tenminste ingedaald waren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef Duikelaar het volgende:
Nee, maar ik denk dat je je wel moet realiseren dat een relatie van 3, 7, 10 of misschien zelf 15 heel anders is dan eentje van 25 en dat het veel moeilijker is om er dan een punt achter te zetten. Wij kennen TS zijn omstandigheden niet.
Het feit dat je dan eerlijk moet zijn tegen je partner wordt minder waar naarmate de relatie langer voortduurt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef Duikelaar het volgende:
idd leg de schuld verder bij de vrouwquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef OeJ het volgende:
De vrouw van TS kan het toch ook geen bal schelen dat hij niet echt voor haar kiest, al jaren niet meer, en geloof me, dat merkt ze heus wel.
Doet zij daar iets mee? NEE!
Kortom: laat TS lekker zelf beslissen wat hij wil.
Nou ja, zijn ballen hebben het werk al gedaan hoor, 2 kinderenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had een huwelijk van 15 jaar kunnen zijn, als TS"s ballen tenminste ingedaald waren.
Ik wil natuurlijk niks insinueren ...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:19 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, zijn ballen hebben het werk al gedaan hoor, 2 kinderen
Ergens ben ik 't er wel mee eens... Alleen zij kiest er bewust voor te blijven. Is zich wellicht er niet van bewust dat hij echt weg wil, of praat zichzelf aan dat alles prima is...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd leg de schuld verder bij de vrouw
hoe typisch
The plot thickens! De melkboer!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niks insinueren ...
Ze zijn er beiden wel schuldig aan dat de situatie nu is zoals die is, ja. Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Ergens ben ik 't er wel mee eens... Alleen zij kiest er bewust voor te blijven. Is zich wellicht er niet van bewust dat hij echt weg wil, of praat zichzelf aan dat alles prima is...
Ho ho ik zeg niet dat ik het met zijn manier van doen eens benquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef DarkElf het volgende:
dan nog.
hij is de lul die vreemdgaat, hij wil weg dus hij moet t doen.
niet wachten tot zij haar spullen eens pakt, wat een zák ben je dan
wat zeg je dat netjes, zonder te rellen.. je zou mod moeten wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, TS vraagt om advies. Dat is zijn beslissing.
Zij heeft hem eens vergeven dat hij vreemd is gegaan. Ik denk niet dat ze weet dat hij nu nog 0,0 gevoelens voor haar heeft. Nou ja, wel iets, want anders had hij al lang verlaten. Hij weet in ieder geval dat ze pijn gaat hebben als hij het zegt. Maar ja, zelf ongelukkig zijn in een huwelijk lijkt mij niets. Dus hij zal moeten kiezen: eerlijk zijn, zijn huidige vrouw pijn doen, of zelf ongelukkig verder gaan. Met de kans op meer vreemdgaan, dus dat het alsnog uitkomt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ergens ben ik 't er wel mee eens... Alleen zij kiest er bewust voor te blijven. Is zich wellicht er niet van bewust dat hij echt weg wil, of praat zichzelf aan dat alles prima is...
als zij hem echt nog steeds als haar ware ziet, is het toch niet zo raar dat ze niet zomaar haar spullen pakt? er zijn mensen, jaja echt waar, die wel nog bij hun partner blijven en willen doorgaan als er ellende is..quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ho ho ik zeg niet dat ik het met zijn manier van doen eens benIk zeg alleen wel dat zij ook wel erg veel over zich heen laat gaan. Jammer
De realiteit is helaas vaak anders... Zoals Copycat al zei, had hij het misschien na 15 jaar al moeten doen. Maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het echt alleen maar moeilijker wordt om zoiets 'gewoon' te zeggen. Heb er zelf ook niet een direct antwoord op hoor hoe dit wel te doen, maar veel reacties hier zijn wel erg kort door de bocht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het feit dat je dan eerlijk moet zijn tegen je partner wordt minder waar naarmate de relatie langer voortduurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |