ik zou zeggen kopen voor de hoofdprijs, van genieten en niet terugkijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou zeggen kopen voor de hoofdprijs en dan hopen over 20 jaar de hoofdprijs voor te krijgen
Mwah. Kijk, kopen voor de hoofdprijs. Ik ben niet zo'n fan van een tophypotheek. Nu kom ik gemakkelijk rond met 32 uur werken en mijn vrouw 2 dagen. En geen -financiele- zorgen. Nu kan ik wel een zo duur mogelijk huis kopen, maar hoe vaak ben ik er dan nog? En hoeveel tijd heb ik om in die grote tuin te werken? Of moet ik dat door een tuinman laten doen? Maar wat heb ik er zelf dan nog aan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou zeggen kopen voor de hoofdprijs en dan hopen over 20 jaar de hoofdprijs voor te krijgen
Er is toch echt niemand die in dat soort plaatsen echt veel geld gaat uitgeven. Dat kan je alleen maar rechtvaardigen als je koopt in Gestel, Vught of eventueel Rooiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik zou zeggen kopen voor de hoofdprijs, van genieten en niet terugkijken
Ieder zijn eigen meukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwah. Kijk, kopen voor de hoofdprijs. Ik ben niet zo'n fan van een tophypotheek. Nu kom ik gemakkelijk rond met 32 uur werken en mijn vrouw 2 dagen. En geen -financiele- zorgen. Nu kan ik wel een zo duur mogelijk huis kopen, maar hoe vaak ben ik er dan nog? En hoeveel tijd heb ik om in die grote tuin te werken? Of moet ik dat door een tuinman laten doen? Maar wat heb ik er zelf dan nog aan?
En over 20 jaar die hoofdprijs... Tja, dan ben ik al oud.
Moet je maar eens kijken in het dorp Haaren, of in Boxtel langs de Esscheweg. Of in Oisterwijk of Moergestel. Voldoen allemaal aan de door jou gestelde voorwaarden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is toch echt niemand die in dat soort plaatsen echt veel geld gaat uitgeven. Dat kan je alleen maar rechtvaardigen als je koopt in Gestel, Vught of eventueel Rooi
Heel de omgeving is mooi en ligt lekker centraal, dicht bij Den Bosch en dicht bij de A2 en A50 maar er is gewoon een groot verschil in locatie
Maar das geen Gestel of Vught. Bijna heel de omgeving voldoet aan die criteriaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken in het dorp Haaren, of in Boxtel langs de Esscheweg. Of in Oisterwijk of Moergestel. Voldoen allemaal aan de door jou gestelde voorwaarden.
Dat sowieso. Maar ook de huizen die daar staan (en de prijzen) zijn gelijk aan Gestel of Vught hoor! Ik geloof dat Haaren zelfs de duurste gemeente is van dit deel van Brabant.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar das geen Gestel of Vught. Bijna heel de omgeving voldoet aan die criteria
ik weet niet of dat soort mensen daarvan wakker ligt..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
rhododendronsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
huize DAM:
http://www.huislijn.nl/ko(...)0e-e64e51320ceb.aspx
en afgeprijsd van 2,5 mln
(PS ik val helemaal voor die grote rodondendrons -of hoe je het ook schrijft- )
Ik zou liever zelf iets bouwen maar met kleine kinderen is dat inderdaad primaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
huize DAM:
http://www.huislijn.nl/ko(...)0e-e64e51320ceb.aspx
en afgeprijsd van 2,5 mln
(PS ik val helemaal voor die grote rodondendrons -of hoe je het ook schrijft- )
Mensen die hun bedrijf verkocht hebben wel ja, maar meestal financieren ze hun huis met de toekomstige overwaarde op hun bedrijfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
ik weet niet of dat soort mensen daarvan wakker ligt..
Sommigen hebben sws geld zat.
Boxtel is prima. Het ligt midden in het Groene Hart, je kunt alle kanten op vanuit hier. Redelijk wat winkels e.d. voor een dorp. Het heeft een station voor mij erg belangrijk, vriendelijke Brabantse mentaliteit, veel activiteiten, er wordt overal gerookt in de kroegen, langs de A2 maar er geen last van. Groene Poort, Kleine Aarde, Dommeldal, sociaal. Echt goed toeven hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boxtel wil je natuurlijk met goed fatsoen niet dood gevonden worden
Maar dan woon je nog steeds in een kutgemeente. Als je toch geld zat hebt kan je beter op stand gaan wonenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
ik weet niet of dat soort mensen daarvan wakker ligt..
Sommigen hebben sws geld zat.
ik zeg Landgoed de Hemel in Boxtel. Hopelijk komt het van de grond en komt het op de marktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dan woon je nog steeds in een kutgemeente. Als je toch geld zat hebt kan je beter op stand gaan wonen
okquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stuur je wel een mailtje
Show some love aan LXIVquote:
no comment, sir, en ging dit topic niet over de huizenmarkt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Show some love aan LXIV
ik wil een mailtje van jou!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je mailtjes wil moet je mailtjes sturen!
Ik heb mailtjes van iedere vaste AEX-bezoeker. Ook van jou!quote:
van mij was alleen omdat je een economisch delict wilde uitlokkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb mailtjes van iedere vaste AEX-bezoeker. Ook van jou!![]()
Alleen niet van Capricia!
volgens mij heb jij ooit een pm van mij gehad over een malafide vastgoed-kerel... Toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb mailtjes van iedere vaste AEX-bezoeker. Ook van jou!![]()
Alleen niet van Capricia!
oplossing: op elke kamer een gevulde koelkast. Of een walking fridge natuurlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:28 schreef Prutzenberg het volgende:
Over mailtjes gesproken.
Met dat huisje van hierboven zul je elkaar wel moeten mailen.
Dat zijn afstanden daar, niet normaal. Kan je vijf minuten lopen om om een pilsje uit de koelkast te pakken.
Bedoel je Bram Duikelaar? Dat zou wel kunnen. Ik moet om de zoveel tijd mijn mailbox leeggooien omdat hij vol is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
volgens mij heb jij ooit een pm van mij gehad over een malafide vastgoed-kerel... Toch?
quote:Begrijp ik goed dat jij Bram_Duikelaar bent?
Had ik niet acher je gezocht!
ja, dat was hem. Ik vond hem geniaal!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedoel je Bram Duikelaar? Dat zou wel kunnen. Ik moet om de zoveel tijd mijn mailbox leeggooien omdat hij vol is.
Ik had er al eerder mee gewerkt, en toen liep het wat langer en precies zoals ik wilde, alleen konden de MODS van WGR het niet waarderen. Het was een goed uitgedacht karakter, maar je moest wel de ironie achter deze fictieve persoon kunnen zien. Niets was zomaar gekozen, zelfs zijn naam niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
ja, dat was hem. Ik vond het geniaal!
Jammer dat hij zo snel omgelegd werd..;)
I know. Heb het allemaal gelezen. Daarom vond ik het zo mooi en werkelijk waar geniaal!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had er al eerder mee gewerkt, en toen liep het wat langer en precies zoals ik wilde, alleen konden de MODS van WGR het niet waarderen. Het was een goed uitgedacht karakter, maar je moest wel de ironie achter deze fictieve persoon kunnen zien. Niets was zomaar gekozen, zelfs zijn naam niet.
vergeet je de maitresse niet ('bijzit' voor de Vlamingen onder ons)?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken voldoende mensen met 4 of 5 kinderen![]()
Zwembad - badkamer
Ouders - Badkamer
2 kinderen - Badkamer
2 kinderen - Badkamer
1 Oppas - Badkamer
alle respect voor LXIV. Dat was idd geen kloon. Meer bijna een alter ego.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:41 schreef Prutzenberg het volgende:
Bram Duikelaar was leuk.
Ik wist niet dat LXIV dat was. Grappig.
Gewoon de juiste selectiecriteria opstellen voor die oppas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
vergeet je de maitresse niet ('bijzit' voor de Vlamingen onder ons)?
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
alle respect voor LXIV. Dat was idd geen kloon. Meer bijna een alter ego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |