Die is ziekelijk vetquote:
Zeg dat wel. Echt waanzinnig mooi. Het rood doet me aan bepaalde buurten denken, maar dat is iets anders.quote:
er is maar 1 ding wat leuker is dan shells schieten..quote:
Succes, he...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef guapo het volgende:
Okay ik ga volgende week naar Frankrijk en kom dus op de terugweg weer door België.
Is het nog mogelijk om daar vuurwerk te kopen als particulier zoals dikke knallers en lawinepijlen of zo?
Controles zijn er normaal weinig, maar het is natuurlijk wel eind december als je gaat. Maar als je supervlinders en lawinepijlen wilt kopen in België, nee. Die zijn daar illegaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef guapo het volgende:
Okay ik ga volgende week naar Frankrijk en kom dus op de terugweg weer door België.
Is het nog mogelijk om daar vuurwerk te kopen als particulier zoals dikke knallers en lawinepijlen of zo?
Koop in Frankrijk dat spul.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef guapo het volgende:
In Frankrijk? Heb je adressen voor me?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Koop in Frankrijk dat spul.
Belgie is net Nederland alleen met Flashkruid en strijkers.
Duitsland is zelfde als Nederland alleen in het Duits.
Echt zwaar vuurwerk moet je naar o.a. Polen gaan...
Ik heb voor 150 euro dit jaar uitgegeven. Normaal kom ik nooit echt verder dan 50 euro. Dit jaar een uitzondering
http://www.avpvuurwerk.nl/dealers/927/fetes-et-feux.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef guapo het volgende:
[..]
In Frankrijk? Heb je adressen voor me?
Pyro profs pakket.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi bedrag... haal zelf louter siervuurwerk![]()
Wat voor collectie haal je dan?
Volgens mij kan dat nooit goed zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pyro profs pakket.
Doos Asian Thunder (50stk)
En een extra cake (120cm) van 100 euro
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nooit goed zijndat lijkt mij meer op een mega romeinse kaars
als het een legale is dan he
mensen die in NL een cake kopen van 120cm en er nog 100 euro voor neerleggen ookquote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pyro profs pakket.
Doos Asian Thunder (50stk)
En een extra cake (120cm) van 100 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |