Kinky.quote:
Heb jij ze niet besteld?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Slapen is goed voor de huid, krijg je minder snel rimpels. Greys haar ampullen helpen ook
Hadden jullie gisteren een meiden beauty avondje? Ik heb ergens iets opgevangen. (klok-klepelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ze niet besteld?
Ik zag er na 1 zo'n dingetje 10 jaar jonger uit () dus ik kon ze niet laten liggen
Dan had je d'r 2 moeten nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ze niet besteld?
Ik zag er na 1 zo'n dingetje 10 jaar jonger uit () dus ik kon ze niet laten liggen
Nee ik had alweer genoeg op mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ze niet besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik wil geen 16 zijnquote:
Ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hadden jullie gisteren een meiden beauty avondje? Ik heb ergens iets opgevangen. (klok-klepel)
Klinkt in ieder geval alsof jullie Moedertje Natuur flink in de zeik gaan zetten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik had alweer genoeg op mijn lijstje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ow, die ampullen moet ik ook. Onmiskenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:08 schreef Maes het volgende:
Slapen is goed voor de huid, krijg je minder snel rimpels. Greys haar ampullen helpen ook
Ik ga ze alleen vergeten op mijn hoofd te smeren denk ik, ik koop dat soort zooi altijd om er vervolgens helemaal niets meer mee te doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die ampullen moet ik ook. Onmiskenbaar
Als je het niet met spoed hebt overgemaakt wel jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef Qwea het volgende:
het held van de dbsbank rekening is eraf, maar het staat nog niet op mijn rabo rekening. Dat kan ff duren toch?
Het zit in Dirk z'n broekzakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef Qwea het volgende:
het held van de dbsbank rekening is eraf, maar het staat nog niet op mijn rabo rekening. Dat kan ff duren toch?
LL stop itquote:
Niet met spoed. Die bank valt niet binnen nu en 3 dagen (hoop ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het niet met spoed hebt overgemaakt wel ja
Hypotetisch gezien ben je dan wel de sjaak natuurlijk. Net als dat je iets koopt bij een bedrijf, vooruitbetaald, en het dan failliet gaat. Als het geld er echt nog opstond viel het nog wel onder de garantie van DNB, maar als je het overmaakt, het er bij DSB al 'af' is, maar bij Rabo er niet op, en hij valt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet met spoed. Die bank valt niet binnen nu en 3 dagen (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2009 10:50:15 ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hypotetisch gezien ben je dan wel de sjaak natuurlijk. Net als dat je iets koopt bij een bedrijf, vooruitbetaald, en het dan failliet gaat. Als het geld er echt nog opstond viel het nog wel onder de garantie van DNB, maar als je het overmaakt, het er bij DSB al 'af' is, maar bij Rabo er niet op, en hij valt...
Volgens mij wordt dat ook gewoon gedekt. Lijkt mij. Maar goed, dat zeg ik... ik zie hem niet binnen nu en 3 dagen vallen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ow, dat is lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:00 schreef MissBliss het volgende:
Arme Re! Hij moest vandaag weer een dag werken, dus hij vertrok om 7.15 uit Zwijndrecht, en hij was om 10.15 op z'n werk in amsterdam!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |