Is al jaren mijn nummer 1. Vind de combinatie tussen experiment en liedjes daar net wat beter dan op Revolver, waar men soms iets doorslaat naar mijn smaak. En dan de witte dubbelaar daar nog weer tussen, want dat is een supergevarieerd album met ook maar hooguit één of twee missers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef Arn0 het volgende:
Rubber Soul hoger (op #1 zelfs!) dan Revolver, interessante keuze
Ahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is al jaren mijn nummer 1. Vind de combinatie tussen experiment en liedjes daar net wat beter dan op Revolver, waar men soms iets doorslaat naar mijn smaak. En dan de witte dubbelaar daar nog weer tussen, want dat is een supergevarieerd album met ook maar hooguit één of twee missers.
Weet ik, maar dat is makkelijker voor ranja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
AhBij mij is Revolver zeker mijn favoriete Beatles album.
Trouwens, wil geen mierenneuker zijn maar "White album" is geen officiële naam
Niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Weet ik, maar dat is makkelijker voor ranja.
Thnxquote:
Hm, dat is bij mij niet helemaal het geval. Dan had ik die lijst van schaap001 er bij mij doorheen moeten mixen, daar staan een hele hoop platen in die ik wel in de kast heb staan, maar bijna nooit meer draai......quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxHet is ook een mooie afspiegeling van mijn muziekcollectie
Ik heb geprobeerd een selectie te maken van albums die erg belangrijk voor me waren en nog steeds zijn. Ook al draai ik een hoop van deze albums nog maar zelden. Nieuwe albums moeten eerst 'the test of time' maar eens doorstaan. Dat kan ik van een album uit -pakkumbeet- 2007 nu nog niet zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:56 schreef cafca het volgende:
Hm, dat is bij mij niet helemaal het geval. Dan had ik die lijst van schaap001 er bij mij doorheen moeten mixen, daar staan een hele hoop platen in die ik wel in de kast heb staan, maar bijna nooit meer draai......
Bij voorkeur The Jimi Hendrix Experience. Tenminste, voor albums t/m 1970. Maar dat zullen ook de enige zijn die genoemd worden denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Felagund het volgende:
Ranja, wil je Jimi Hendrix als Jimi Hendrix of The Jimi Hendrix Experience hebben?
En ik heb er nu allemaal jaartallen achterstaan. Wil je dat ik die zelf al verwijder?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Bij voorkeur The Jimi Hendrix Experience. Tenminste, voor albums t/m 1970. Maar dat zullen ook de enige zijn die genoemd worden denk ik.
Wat die plaatjes betreft, geen idee. Ben ook wel benieuwd als er een andere mogelijkheid dan handwerk is
geen idee of daar een generator voor is, ik zelf heb het gewoon met photoshop gedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Felagund het volgende:
Ranja, wil je Jimi Hendrix als Jimi Hendrix of The Jimi Hendrix Experience hebben?
Daarnaast hoe maak je van die mooie 10 album plaatjes? Neem aan dat iedereen het niet helemaal handmatig doet.
Neehoor, laat maar mooi staan, scheelt mij weer opzoekwerkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef Felagund het volgende:
En ik heb er nu allemaal jaartallen achterstaan. Wil je dat ik die zelf al verwijder?
idem: good old Photoshop handwerkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef MPrimitive het volgende:
geen idee of daar een generator voor is, ik zelf heb het gewoon met photoshop gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |