...quote:
OOOH JAA GAA DOOOOOR!!quote:
dat liever dan naar een meisje gaan die ik 4 maanden erna pas weer ziequote:
zooo nietquote:
Je weet dat ILT voor I. Love. Techno. Staat? Dat is, zegmaar, geen trance, enzo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
trance feestjes in het algemeen
al ga ik wel naar hardcore nog iets binnenkortom te filmen that is
Zonde van je geld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat liever dan naar een meisje gaan die ik 4 maanden erna pas weer zie
Jimbo stond zelfs bij hardcore met zn handen in zn zakken, dus dat zegt niksquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je weet dat ILT voor I. Love. Techno. Staat? Dat is, zegmaar, geen trance, enzo.
Dat jij met je handen in je zakken staat te kutten bij Boys Noize, wil nog niet zeggen dat ik niet kan losgaan als ik met leuke mensen ben.
Wat is je punt precies?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jimbo stond zelfs bij hardcore met zn handen in zn zakken, dus dat zegt niks
Nou, dan ga ik maar een topic typen, moet het?quote:
boys was ook hard kut ook zegquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je weet dat ILT voor I. Love. Techno. Staat? Dat is, zegmaar, geen trance, enzo.
Dat jij met je handen in je zakken staat te kutten bij Boys Noize, wil nog niet zeggen dat ik niet kan losgaan als ik met leuke mensen ben.
in de PUB zondagavond soapquote:
niets moet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Len93 het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar een topic typen, moet het?
Dat hij dus altijd en overal met zn handen in zn zakken staat, niet alleen bij technoquote:
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in de PUB zondagavond soap![]()
achquote:
dat sta ik altijdquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jimbo stond zelfs bij hardcore met zn handen in zn zakken, dus dat zegt niks
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topics zijn eng.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:43 schreef Len93 het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar een topic typen, moet het?
Ik eis een eigen topique.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niets moet!
kan ook hier...
Inderdaad, het kakt wat in. Hup nieuwe aanzet tot meer..quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verspilde moeite om haar dan op te zoeken lijkt me.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
achals ik mn tickets een week van te voren boek ben ik meer kwijt
en gast1/2 weken diehard boarden daar , godverdomme dan kan me die chick nog gestolen worden ook
. Alles voor een board vakantie
Jij valt liever flauw toch?quote:
vraag mij soms wel eens af of er ook gewoon lurkers meelezen hierquote:
Boys Noize was niet zo goed als ik had verwacht, maar om daar nou met je handen in je zakken te gaan staan 'voor mij', dude. Maak er dan zelf ook iets leuks van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boys was ook hard kut ook zeg
fucking 1 beat met afentoe een midi geluidje eroverheen
Ferry costen oid dat is wel tofEn alsdat het nou trance techno of hardhouse is
allemaal dezelfde takkeherrie
Mijn topique wel, het gaat over een verhaal van leven en dood, van angst en moed.. moet ik verder gaan?quote:
Jaa. De rel is een beetje over.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Inderdaad, het kakt wat in. Hup nieuwe aanzet tot meer..
ik open hem wel!quote:
Vast, omdat gtst niet meer op is nu.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vraag mij soms wel eens af of er ook gewoon lurkers meelezen hier
LIEFDE EN VERDRIET.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:45 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mijn topique wel, het gaat over een verhaal van leven en dood, van angst en moed.. moet ik verder gaan?
ik viel inderdaad.quote:
Hoeft hij mij nog niet uit te lachen omdat ILT een kutfeest is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hij dus altijd en overal met zn handen in zn zakken staat, niet alleen bij technoZwak argument, I know
Weet je hoelang 't verhaal is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik open hem wel!maak jij de fipo
Ja, zwak argumentquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoeft hij mij nog niet uit te lachen omdat ILT een kutfeest is.
Dit verslaat GTST met gemakquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vast, omdat gtst niet meer op is nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |