Twee keer maar in één zinquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bang dat je een jongen bent.Maar m'n instinct zegt van niet, maar m'n internet-argwaan gaat nooit weg.
Ja!!! Ik vond die 'quote:
Het zal de zoveelste niet zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bang dat je een jongen bent.Maar m'n instinct zegt van niet, maar m'n internet-argwaan gaat nooit weg.
...quote:
beetje onscherp maar het oogt nogal dood tbhquote:
DAT IK NIET WEET HOE JIJ ER UIT ZIETquote:
Met een paupermobieltje gemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
beetje onscherp maar het oogt nogal dood tbh
Ik ben moderator van PUB, niet van KLB. Ik doe al vriendelijk genoeg tegen je.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nogal een aanname van een moderator. Misschien kan het iets vriendelijker...
Omdat ik te perfect over kom, denk je dat ik een jongen benquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een andere leuke dan. En nee, ik stuur hem niet door. Vrouwen onder mekaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das eng man. Die is echt van heul dichtbij he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je overigens een pm gestuurd, om aan te geven wat ik weer bewezen zie. DAT was wat ik bedoelde.quote:
Je bent zelf ook blondquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel leuk. Maar het is blond. Daar ben ik niet zo'n fan van.
Dus toch!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
DAT IK NIET WEET HOE JIJ ER UIT ZIET![]()
Haar is altijd dood.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
beetje onscherp maar het oogt nogal dood tbh
Ik zat erop te wachtenquote:
Ik ben DE bronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |