Waar heb je geen macht over? Wat geef je dan aan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een sexy kapsel. Wie wil het zien? [ afbeelding ]
Lamon is gewoon zijn oude gestoorde zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie Lamon hier langskomen met posts over TR's en bans en kloons en Otis. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?
Rustig liefjequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij vraagt:
WAAR - HEB - JE - HET - OVER
Wat nou "daar heb ik geen macht over" en "ik heb daar verder niks mee te maken". Hij vraagt waar je het over hebt.
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon is gewoon zijn oude gestoorde zelf.
't Is Emimich all over again. Relevante vragen negeren, om de hete brij heen draaien en enkel de dingen vertellen die hij wil vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je geen macht over? Wat geef je dan aan?
Ik vraag aan je waar je het over hebt, vind je 'daar heb ik geen macht over' dan een logisch antwoord?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een sexy kapsel. Wie wil het zien? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.
Dus bij mij zie jij een ronddraaiende schildpad?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Webicon/uploadicon-volgorde. Check je instellingen.
Dan zou ik maar gauw vriendjes met hem wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.
JA MAAR BAN.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Waarom gaan jullie nog op Lamon in?
Het zal me echt aan m'n lul zweren wat dat stuk ongeluk allemaal beweert, ik geef hem toch alleen aandacht als ik dat wil. Negeer hem nou maar gewoon.
Eens met Skylark.ertquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Het zal me echt aan m'n lul zweren wat dat stuk ongeluk allemaal beweert, ik geef hem toch alleen aandacht als ik dat wil. Negeer hem nou maar gewoon.
Ja, maar bij hem kun je bezig blijven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb een hekel aan domme mensen. Helemaal als ze pretenderen slim te zijn.
Wtf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi oke. Ik was bijna naakt op deze foto.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi oke. Ik was bijna naakt op deze foto.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |