Waar heb je het over? Vertel dat eerst eens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Is er nu al wat gebeurd ja?
Ik denk niet dat ik het genoeg vindt, maar ik zal mijn printscreen nog even doorlezen om tot een eerlijk en objectief oordeel te komen...

We moeten gewoon nieuwe mensen mannen aantrekken, zonder lang haarquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij
[..]
[..]
in deze reeks posten?
Precies.

IPH'tje dusquote:

Ik dacht dat die poste onder wederom een andere kloonquote:

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Is er nu al wat gebeurd ja?
Ik denk niet dat ik het genoeg vind, maar ik zal mijn printscreen nog even doorlezen om tot een eerlijk en objectief oordeel te komen...
Gewoon optiefen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spannend worden op FOK!.

Tik 'm aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Oja, nu je er toch bent. Lamon, vind je Otis en mij er nou lelijk en nerderig uitzien?
P.S. Otis-ketting-boks.

Nee, een Coupe du Marocquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eensch! Dit zijn pas echte bazenkapsels:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef Pinkerton het volgende:
[ afbeelding ]
In Utrecht. Yeah!
Toen had ik nog een coupe du Maroc. Gelukkig zie je die mat niet deze foto
Stel je voor, die stekeltjes en dan een mat in je nekquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Lang haar achter, kort bovenop en de zijkanten opgeschoren

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou geweldig vind.

Ik woon in Geuzenveld. Je moet eens weten wat voor matjes ik hier soms voorbij zie komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, een Coupe du Maroc
[..]
[..]
Stel je voor, die stekeltjes en dan een mat in je nek
Die vent rechts heeft ook even iets te veel gel in

Whehe, je ziet er uit als zo'n dude hier uit de omgevingquote:

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Vertel dat eerst eens.

Wie weetquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, je ziet er uit als zo'n dude hier uit de omgeving

Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Vertel dat eerst eens.

Alweer fittiequote:

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Oja, nu je er toch bent. Lamon, vind je Otis en mij er nou lelijk en nerderig uitzien?
P.S. Otis-ketting-boks.

uuhh?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.

Hij vraagt:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |