Je wil er wel met je handen doorheen woelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook met je lange haren, ja. Het is geen 1968 meer.
Waarom nou meteen weer petjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb meer testosteron in mijn lichaam dan petjes met kort haar.
Webicon/uploadicon-volgorde. Check je instellingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zie ik een andere UI bij jouw dan op die ss?
Op wat voor manier lang haar is in jou ogen niet goed?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook met je lange haren, ja. Het is geen 1968 meer.
Ja, zo trek je toch geen mensen aan om in dit topic te posten! Heb jij geen commerciele instelling ofzo?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook heel belangrijk, ja. Gewoon posten, kreng!
Whehe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eensch! Dit zijn pas echte bazenkapsels:
[ afbeelding ]
Ik ben m'n gezicht kwijtgeraakt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een lekkerding, maar dan met gezicht erbij he
Hoe vaak zie jijquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo trek je toch geen mensen aan om in dit topic te posten! Heb jij geen commerciele instelling ofzo?!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Goofisch het volgende:
in deze reeks posten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef hardromacore het volgende:
Dat was inderdaad ook mijn vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Lamon: Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je NU een TR doet
Er was toch niets geks aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |