nope, althans niet bij mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nieuws over de repatriëring van haar vader? Zou morgen thuiskomen toch?
De meet vandaag had zo mooi kunnen zijn.....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier nog 2 vrijgezellen in de aanbieding voor je
Woensdag pas toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarvan één zonder harige ballen... heb ik gehoordquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij hebben we hier nog 2 vrijgezellen in de aanbieding voor je
Woensdag komt hij thuis en dan maandag crematie...da's het laatste wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarvan één zonder harige ballen... heb ik gehoord
Dat betekent thuisbrengen.quote:
Kijk, en die info tref je niet in een willekeurige contactadvertentie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
bij t noemen van die ballen krijg ik plaatsvervangende pijn door te denken aan slechte communicatie ziekenhuisquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ok, vreselijk is t eigenlijk dat dat zo lang moet durenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat betekent thuisbrengen.
[..]
Kijk, en die info tref je niet in een willekeurige contactadvertentie.
Ach ja, dat was die maandag. Blegh, naar dat het zolang moet duren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woensdag komt hij thuis en dan maandag crematie...da's het laatste wat ik gehoord heb.
Vreselijk toch? Arme Blipsquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja, dat was die maandag. Blegh, naar dat het zolang moet duren.
Ik heb het zelf een keer van redelijk nabij meegemaakt. En kan alleen maar hopen dat de technieken tegenwoordig verbeterd zijn.
k had t verhaal vorige week al gehoord, was er best van geschrokkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vreselijk toch? Arme Blips![]()
Ynske, dat topic idd...heel vervelend allemaal...vooral voor het lijdend voorwerp zelf.
Wat een scheetje Senesta!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef senesta het volgende:
We hebben de kitten en hij is zooo leuk!
En brutaal! Hij doet alsof hij nooit nergens anders heeft gewoond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op de zooi, Logerende kinderen en uitgepakte kattenspullen
Weet ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, ik lees net PM terug, tis niet zo cru bedoeld als dat het er staat
langharige katten gaat prima gek genoegquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schatje Senes![]()
Je was toch allergisch? Of kon je nou wel tegen Coontjes?
hij blijft zo, creme noemen ze datquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een scheetje Senesta!![]()
![]()
Schitterende pluimstaart ook. Kleur hij nog dieper rood of blijft hij zo mooi pastel?
Hebben jullie al een naam?
Dat had Baloe idd ook...mss omdat ze uit een asiel komen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef JJH het volgende:
Mooi beestje! Veel plezier ervan.![]()
Mijn kat heeft ook niet anders gedaan dan de boel hier als vanzelfsprekend en gewoon beschouwen, op het eerste half uurtje na. Heerlijk toch?
Joa...ik heb jou van de week ook eentje gestuurd en ik zit nog steeds op antwoord te wachtenquote:
En dan ons niet PMmenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Ynske het volgende:
dat snap ik nooit he, in OUD gebeurt dat ook heel veel
"Ik heb je gepmd" "Ik jou ook" "weer terug gestuurd" bla bla bla
You didquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Joa...ik heb jou van de week ook eentje gestuurd en ik zit nog steeds op antwoord te wachten
Hij was met 13 weken al ruim 2 kilo en zijn vader is ruim 8 kilo, de naam leek me wel gepastquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had Baloe idd ook...mss omdat ze uit een asiel komen?![]()
Hummer is een hele leuke naam!
Nou,...ik stelde Cat een vraag en die las ik later terug en het kwam nogal euhm...cru over.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Ynske het volgende:
dat snap ik nooit he, in OUD gebeurt dat ook heel veel
"Ik heb je gepmd" "Ik jou ook" "weer terug gestuurd" bla bla bla
Is het ook een katertje dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij was met 13 weken al ruim 2 kilo en zijn vader is ruim 8 kilo, de naam leek me wel gepast
Gekkie, poppie; we zitten maar wat te plagenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou,...ik stelde Cat een vraag en die las ik later terug en het kwam nogal euhm...cru over.
Dus ik was bang dat ik haar had beledigd dus gilde ik hier dat het niet zo bedoeld was
Jaquote:
Klopt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou,...ik stelde Cat een vraag en die las ik later terug en het kwam nogal euhm...cru over.
Dus ik was bang dat ik haar had beledigd dus gilde ik hier dat het niet zo bedoeld was
Misschien, ze zijn dan wel aan snel veranderende omgevingen gewend.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had Baloe idd ook...mss omdat ze uit een asiel komen?![]()
Hummer is een hele leuke naam!
Was het iets anders dan een reactie op de kaartquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja![]()
Maar da's inmiddels al weer verouderd heur
sjit geen feestjequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het iets anders dan een reactie op de kaart
Ik ben bang dat ik het bericht verwijderd heb
Wilde je me ten huwelijk vragen
Ben al getrouwd
Ja, iets anders als de kaart.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het iets anders dan een reactie op de kaart
Ik ben bang dat ik het bericht verwijderd heb
Wilde je me ten huwelijk vragen
Ben al getrouwd
Nah, het was wel een knalfuif heurquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, iets anders als de kaart.
Ik gooide m'n ziel en zaligheid voor je voeten en jij...jij....jij....reageert niet eens
En niks terug PMen he?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Ynske het volgende:
ik zit helemaal niet in de loop
Ik loop ook niet in de zit
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, iets anders als de kaart.
Ik gooide m'n ziel en zaligheid voor je voeten en jij...jij....jij....reageert niet eens
heb ik weerquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, het was wel een knalfuif heurTis alleen al meer dan 5 jaar geleden, dus jullie zijn íets te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |