hij mag zich wel eens scherenquote:

quote:

Technisch gezien via 3 kanten, maar ze nemen eerst de achteringangquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:33 schreef JJH het volgende:
Een ter info, doe dat prostaatverhaal maar niet, ik heb wel zo'n idee.
Het kan er maar via 1 kant in toch?

You live and learn...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn vader geloofde me niet...maar toen ie bij de huisarts weg kwam wel

ff vissen met de vingersquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Technisch gezien via 3 kanten, maar ze nemen eerst de achteringang

Vergeet het potje vaseline nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You live and learn...![]()
Misschien kan Elies daar ook wel een paint van maken. Inclusief rubber handschoen.
SNAP!
'buigt u maar voorover meneer'.

ah joh, da kan best zonder, moeten wij ookquote:

Psies....niet van dat voorzichtigequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh, da kan best zonder, moeten wij ook

Ik zei nog, doe maar niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien kan Elies daar ook wel een paint van maken. Inclusief rubber handschoen.
SNAP!

Vaseline is voor watjes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psies....niet van dat voorzichtige

en ik kan me maar niet voorstellen dat t lekker is als man zijnde om in die donkere ruimte te roerenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei nog, doe maar niet.![]()
En dat was ook de ingang die ik in gedachten had. toch kan ik me wel mensen indenken die er geen probleem mee zouden hebben om daar wat ingedrukt te krijgen.

Jamaar, dat was op de vorige pagina. Jullie gaan zo snel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei nog, doe maar niet.![]()
En dat was ook de ingang die ik in gedachten had. toch kan ik me wel mensen indenken die er geen probleem mee zouden hebben om daar wat ingedrukt te krijgen.

Nope, is niet voor niks een uitgang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik kan me maar niet voorstellen dat t lekker is als man zijnde om in die donkere ruimte te roeren

*steekt hand op*quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik kan me maar niet voorstellen dat t lekker is als man zijnde om in die donkere ruimte te roeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Deze vrouw heeft meer dan eens in die ruimte geroerd. En altijd (achteraf) dankbare geluiden aan het andere eind.
(ja, ik doe het erom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook kaarsen tegengekomen??
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie

Yupsquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaaaaaaaahahaha, die Paint
Elies, wat een penisjepareltje!
Die uitvergroting ook, is dat nou een verschrikte smiley op het uiteinde van dat staafje?

Dat zou wel een heel onverwachte vondst zijn bij die patiëntencategorie.quote:

Verrassend hčquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Toch ben je aardig bekend met het mannelijk geslacht he?

Oh, ik ben echt smileyblind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Ja, dat kan Elies, maar ze doet het nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
SNAP!

quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
Net sms van Loveless dat ie niet kon slapen en nog even via mobiel op FOK! keek.
Hij heeft de Paint gezien en 'heeft niet zulke harige ballen!'![]()
![]()

quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:![]()
Net sms van Loveless dat ie niet kon slapen en nog even via mobiel op FOK! keek.
![]()

quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Oh, ik ben echt smileyblind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!

Dan stond hij in elk geval niet model voor mijn paintquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:![]()
![]()

quote:

Boehoe, ik kon niet slapen dus keek ff forum op mn mobiel... En nu kan ik helemaal niet meer slapen. Stelletje viespeuken! *kraskraskras*quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij alles gelezen? Dat zal hem niet echt helpen om te slapen denk ik.

Waarom moet ik dat nou ook weer lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()

Uhuh.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Boehoe, ik kon niet slapen dus keek ff forum op mn mobiel... En nu kan ik helemaal niet meer slapen. Stelletje viespeuken! *kraskraskras*He loves us!

Dat zijn geen lipjes, jij viezerik!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ik zie het nog steeds niet.
C'mon, die rose lipjes!

quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen lipjes, jij viezerik!
Dat is gewoon een

Psies! Zo van "WTF, moet ik dáárinquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Dat zijn geen lipjes, jij viezerik!
Dat is gewoon een

ben blij dat er meerdere mannen zijn die scherenquote:

Neeeeeeeeeej! Ik wil nieeeeeet!quote:

Écht niet! Die is zo van "kom maar eens hier lekkere jongen"quote:

Damn, we moeten echt ff een kerel voor je regelen...dirrrrty mindquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Écht niet! Die is zo van "kom maar eens hier lekkere jongen"![]()
*wil gelijk krijgen*

* Ynske plaatst een topic in V&A [GEZOCHT] Échte man voor Cat22 !quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Damn, we moeten echt ff een kerel voor je regelen...dirrrrty mind

Bij deze tvpeeej!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske] plaatst een topic in V&A [GEZOCHT Échte man voor Cat22 !

Jups, Cat moet aan de man. Da's wel duidelijk als ze zelfs in een onschuldige smiley iets gheyls ziet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Damn, we moeten echt ff een kerel voor je regelen...dirrrrty mind
*stil*quote:

IEIEIEIEH! Daar komen alleen maar enge Fokkers op af!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske] plaatst een topic in V&A [GEZOCHT Échte man voor Cat22 !

niet hier, wel in PMquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij deze tvpeeej!
MB nog gesignaleerd hier vandaag trouwens?

Volgens mij hebben we hier nog 2 vrijgezellen in de aanbieding voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IEIEIEIEH! Daar komen alleen maar enge Fokkers op af!![]()
Want de leukste mensen zitten toch al hier.![]()
![]()
![]()

Nog nieuws over de repatriëring van haar vader? Zou morgen thuiskomen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |