Ik heb niks tegen Duits opzichquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ze praten alleen duits.
En das![]()
Maar je voelt daar iig niks van![]()
Leg het dan uit. Kostbare tijd enzo, heb nog een WoW character naar level 70 te brengen.quote:
quote:
- Do & tijger doen een stokbroodje 's ochtendsquote:
Welkom op fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik beide geneukt heb
wat ik wel mooi vind is de roddels die binnen 24 uur verspreid zijndat zijn de mooie dingen
Waarom vraagt iedereen dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
waarom is de FoBo van Noortje zo.... noobisch?
Ook engels. Maar muziek stond hardquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ze praten alleen duits.
En das![]()
Maar je voelt daar iig niks van![]()
neequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ook nooit ontkent, terwijl ik het al 3x gezegd heb ofzo.
Welke instellingenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Whatever.Het valt me gewoon op dat je instellingen, meningen en principes zijn veranderd na vrijdagnacht.
welke vragen ? en nee ik heb NOOIT gezegd dat ik ze geneukt hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je hebt het zelf op FOK! gezet.
EN GEEF NOU VERDOMME EENS ANTWOORD OP MIJN VRAGEN!
Neeee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
- Do & tijger doen een stokbroodje 's ochtends
- Tijger komt bij en ziet wat ze heeft gedaan
- Dag Do?
Waarom al die heisa nu dan?
Wanneer krijgen we nou tetten te zien in deze soap?quote:
Dat besefte ze al in de Stairway hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
- Do & tijger doen een stokbroodje 's ochtends
- Tijger komt bij en ziet wat ze heeft gedaan
- Dag Do?
Waarom al die heisa nu dan?
probeer googlequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou tetten te zien in deze soap?
Die had Zeruko al gepost!quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou tetten te zien in deze soap?
Oh maar Noortje doet opeens alsof ze een NBF is van Tijger?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neeee.
do en lau zijn
jimbo vs lau / noortje.
Ik hoef jou geen enkele verklaring af te leggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Leg het dan uit. Kostbare tijd enzo, heb nog een WoW character naar level 70 te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |