Doe ik ook. Ik ben zelf ook een zorgzaam typ en bovendien hou ik zo zelf het meest de touwtjes in handen qua troep, maar de kinderen kunnen dit misschien wel gewoon leuk vinden en het is beter voor hun ontwikkeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hij hoeft nooit wat te doen nu niet en later ook niet ik smeer zelf voor mijn vriend zijn brood en doe voor hem ook alles.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hij hoeft nooit wat te doen nu niet en later ook niet ik smeer zelf voor mijn vriend zijn brood en doe voor hem ook alles.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Kan ze daar later ook de boel schoonhouden...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:57 schreef Ca.ra het volgende:
Je schoondochter zal later blij met je zijn Joshua
Toch zou ik dan hem toch wat laten doen. Is misschien niet zo goed. (ben zelf ook een beetje een perfectionist), maar met de tijd zal dat echt wel beter worden. En tja mannen maken nu eenmaal anders schoon He Hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef Joshua. het volgende:
Als ik het zelf doe weet ik teminste dat het goed gaat.
Toen ik net bevallen was kon ik ook niet zoveel en had de kraamverzorgster gezegt dat mijn vriend de eerste weken alles moest doen. Hij kan nog geen ei koken. Zijn moeder doet ook alles. Hij geeft de kleine ook nooit een schone luier als hij twee keer de kleine een schone luier heeft verschoont is het al veel.
Misschien wordt het tijd dat je vent eens volwassen word?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef Joshua. het volgende:
Als ik het zelf doe weet ik teminste dat het goed gaat.
Toen ik net bevallen was kon ik ook niet zoveel en had de kraamverzorgster gezegt dat mijn vriend de eerste weken alles moest doen. Hij kan nog geen ei koken. Zijn moeder doet ook alles. Hij geeft de kleine ook nooit een schone luier als hij twee keer de kleine een schone luier heeft verschoont is het al veel.
Ik heb alle tijd om het te doen en vind het niet erg om te doen en hij hoeft de kleine niet in bad te doen of hem verschonen. de verzorging dat neem ik voor mijn rekening ik zorg vor de kleine en hij werkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend doet wel van alles mee. Zowel huishouden als kind. En hij doet het niet allemaal zoals ik het doe, maar hee, ik doe het ook niet allemaal zoals hij het doet. En als het gebeurt, wat is dan het probleem?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd om het te doen en vind het niet erg om te doen en hij hoeft de kleine niet in bad te doen of hem verschonen. de verzorging dat neem ik voor mijn rekening ik zorg vor de kleine en hij werkt.
Ik ben een beetje erg ouderwets opgevoed. Kom uit een klein dorpje tegen de Belgische grens aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend doet wel van alles mee. Zowel huishouden als kind. En hij doet het niet allemaal zoals ik het doe, maar hee, ik doe het ook niet allemaal zoals hij het doet. En als het gebeurt, wat is dan het probleem?
Ja en als jij dan eens wat tijd voor jezelf wilt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd om het te doen en vind het niet erg om te doen en hij hoeft de kleine niet in bad te doen of hem verschonen. de verzorging dat neem ik voor mijn rekening ik zorg vor de kleine en hij werkt.
Dat is niet nodigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en als jij dan eens wat tijd voor jezelf wilt?
Dat betreft zijn wij wel heel oude wets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat een vader net zo goed verantwoordlijk is voor zn kind/het huishouden als de moeder... al zal een moeder in de praktijk wel meer doen, maar dat er dingen door de vader gedaan wordt, vind ik niet meer dan normaal. Je kunt er als moeder ook niet altijd zijn, in mijn geval: gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken altijd alleen maar te zorgen voor het huishouden, man en kinderen.
Speelt hij er ook niet mee? Er moet toch op een of andere manier ook een band komen tussen vader en kind?
Ik ben 29 en jij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig![]()
![]()
Joshua mag ik vragen hoe oud je bent??
Ik ben 35. Ik had je dat op basis van je posts niet geschat, je klinkt erg jong.quote:
Hoe oud dacht je dan dat ik was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben 35. Ik had je dat op basis van je posts niet geschat, je klinkt erg jong.
Diaan die vraag brandde ook bij mij, maar ik had nog niet op invoeren gedrukt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben 35. Ik had je dat op basis van je posts niet geschat, je klinkt erg jong.
Heb je wel contact met mensen buitenshuis die anders dan jullie gezin denken?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef huuphuup het volgende:mijn lief zou het me echt niet bepaald in dank afnemen als hij zn dochter niet mocht verzorgen. Okay hij staat niet te springen om poepluiers
wie wel... maar gewoon even een momentje tussen hem en zn kleine meisje, het contact en de intimiteit dat is voor hem zoveel waard. Hij zou dat heel erg vinden als ik hem dat af zou nemen onder het mom van, jij werkt al
![]()
maar van de andere kant als jullie daar allebei blij mee zijn en het werkt voor jullie tsja waarom dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |