abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73421425
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Hij hoeft nooit wat te doen nu niet en later ook niet ik smeer zelf voor mijn vriend zijn brood en doe voor hem ook alles.
Doe ik ook. Ik ben zelf ook een zorgzaam typ en bovendien hou ik zo zelf het meest de touwtjes in handen qua troep, maar de kinderen kunnen dit misschien wel gewoon leuk vinden en het is beter voor hun ontwikkeling.
M'n zoon kookt regelmatig zelf en houdt zelf zijn kamer schoon. Hij vind dit leuk om te doen en wil graag leren hoe hij voor zichzelf kan zorgen.
Dit mocht ik vroeger van m'n moeder absoluut nooit thuis en werd al panisch van het idee alleen al.
Ik kon daarom ook niet koken toen ik het huis uit was. Vond ik best een gemis.
pi_73421455
quote:

[..]

Hij hoeft nooit wat te doen nu niet en later ook niet ik smeer zelf voor mijn vriend zijn brood en doe voor hem ook alles.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:56:38 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73421461
quote:

[..]

Geef mij zo'n vrouw....

Enne spelen met je broertje/zusje als dat tenminste lukt.... is toch wat anders dan op de peuterspeelzaal hoor Een kindje moet ook zelfstandig dingen kunnen doen en niet altijd met broertje/zusje. Ze hebben een eigen identiteit...

Met stofdoek vinden ze leuk zolang ze nog jonger zijn, is mijn ervaring. Ik hoef er bij Twan niet meer mee aan te komen. Met moeite ruimt hij zn kamer op, als ik mee help.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:57:16 #204
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73421476
Je schoondochter zal later blij met je zijn Joshua
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73421488
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:57 schreef Ca.ra het volgende:
Je schoondochter zal later blij met je zijn Joshua
Kan ze daar later ook de boel schoonhouden...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:00:27 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73421555
hihihi ja ieks Tico

Mijn ex was er zo eentje, rechtstreeks overgenomen van de schoot van mammie. Had nog nooit een theedoek in zijn handen gehad. Dat was fijn
En als ze dan op visite kwam dan ging schoonmama eerst even checken hoe stoffig mijn huis was. Jeuj.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73421594
Als ik het zelf doe weet ik teminste dat het goed gaat.
Toen ik net bevallen was kon ik ook niet zoveel en had de kraamverzorgster gezegt dat mijn vriend de eerste weken alles moest doen. Hij kan nog geen ei koken. Zijn moeder doet ook alles. Hij geeft de kleine ook nooit een schone luier als hij twee keer de kleine een schone luier heeft verschoont is het al veel.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:07:10 #208
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73421735
Mag ik trouwens iederen bedanken voor de luchtbed-tips? Ik werd door mijn schoonzusje gewezen op een aanbieding van luchtbedden dus die ga ik maar eentje halen.
Matras toch maar niet, we moeten binnenkort (ooit, als we tijd en geld hebben om de logeerkamer af te maken) een logeerbed kopen en ik weet nog niet of dat een 1.60 of 1.80 wordt. Dan vind ik het zo zonde als ik nu een verkeerd matras zou halen. En een luchtbed moeten we toch weer hebben, dus doe ik dat toch maar. Overigens slaap ik er wel lekker op hoor, als ze niet leeglopen.
pi_73421747
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef Joshua. het volgende:
Toen ik net bevallen was kon ik ook niet zoveel en had de kraamverzorgster gezegt dat mijn vriend de eerste weken alles moest doen. Hij kan nog geen ei koken. Zijn moeder doet ook alles. Hij geeft de kleine ook nooit een schone luier als hij twee keer de kleine een schone luier heeft verschoont is het al veel.
Toch zou ik dan hem toch wat laten doen. Is misschien niet zo goed. (ben zelf ook een beetje een perfectionist), maar met de tijd zal dat echt wel beter worden. En tja mannen maken nu eenmaal anders schoon He He
Men ik vond het ook vreselijk toen dat uit handen werd genomen in mijn kraamtijd. Vooral m'n mat zat nog vol kattenharen En dat terwijl de kraam gestofzuigd had en overal met haar neus in mijn domein zat.
pi_73421771
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef Joshua. het volgende:
Misschien wordt het tijd dat je vent eens volwassen word?

Gewoon kind aan hem geven en zeggen dat het zijn beurt is.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:13:06 #211
5428 crew  miss_sly
pi_73421877
Mijn vriend doet wel van alles mee. Zowel huishouden als kind. En hij doet het niet allemaal zoals ik het doe, maar hee, ik doe het ook niet allemaal zoals hij het doet. En als het gebeurt, wat is dan het probleem?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73421949
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend doet wel van alles mee. Zowel huishouden als kind. En hij doet het niet allemaal zoals ik het doe, maar hee, ik doe het ook niet allemaal zoals hij het doet. En als het gebeurt, wat is dan het probleem?
Ik heb alle tijd om het te doen en vind het niet erg om te doen en hij hoeft de kleine niet in bad te doen of hem verschonen. de verzorging dat neem ik voor mijn rekening ik zorg vor de kleine en hij werkt.
pi_73422028
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Ik heb alle tijd om het te doen en vind het niet erg om te doen en hij hoeft de kleine niet in bad te doen of hem verschonen. de verzorging dat neem ik voor mijn rekening ik zorg vor de kleine en hij werkt.
...... meer krijg ik dr ff niet uit....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:19:26 #214
114177 Diaan73
pi_73422036
Ik vind dat een vader net zo goed verantwoordlijk is voor zn kind/het huishouden als de moeder... al zal een moeder in de praktijk wel meer doen, maar dat er dingen door de vader gedaan wordt, vind ik niet meer dan normaal. Je kunt er als moeder ook niet altijd zijn, in mijn geval: gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken altijd alleen maar te zorgen voor het huishouden, man en kinderen.

Speelt hij er ook niet mee? Er moet toch op een of andere manier ook een band komen tussen vader en kind?
Make love, not war ☮
pi_73422061
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben een beetje erg ouderwets opgevoed. Kom uit een klein dorpje tegen de Belgische grens aan.
Moeder in het gezin was de spin in het midden van het web en regelde het huishouden eten enzo. Meehelpen was gewoon ondenkbaar en werd niet geaccepteerd. Vader was er voor het geld binnen te slepen.
Toen ik bij mijn vriend introk nam ikzelf automatisch die rol op me en stootte hem zelfs weg. Ik bakende een soort eigen terrein af. Het voelde toen en nu nog af en toe gewoon heel onnatuurlijk om het uit handen te geven.

Best wel stom eigenlijk.
pi_73422066
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Ja en als jij dan eens wat tijd voor jezelf wilt?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:21:54 #217
114177 Diaan73
pi_73422108
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja en als jij dan eens wat tijd voor jezelf wilt?
Dat is niet nodig

Joshua mag ik vragen hoe oud je bent??
Make love, not war ☮
pi_73422132
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat een vader net zo goed verantwoordlijk is voor zn kind/het huishouden als de moeder... al zal een moeder in de praktijk wel meer doen, maar dat er dingen door de vader gedaan wordt, vind ik niet meer dan normaal. Je kunt er als moeder ook niet altijd zijn, in mijn geval: gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken altijd alleen maar te zorgen voor het huishouden, man en kinderen.

Speelt hij er ook niet mee? Er moet toch op een of andere manier ook een band komen tussen vader en kind?
Dat betreft zijn wij wel heel oude wets.
pi_73422202
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat is niet nodig

Joshua mag ik vragen hoe oud je bent??
Ik ben 29 en jij.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:26:40 #220
114177 Diaan73
pi_73422266
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Ik ben 29 en jij.
Ik ben 35. Ik had je dat op basis van je posts niet geschat, je klinkt erg jong.
Make love, not war ☮
pi_73422315
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben 35. Ik had je dat op basis van je posts niet geschat, je klinkt erg jong.
Hoe oud dacht je dan dat ik was.
pi_73422346
mijn lief zou het me echt niet bepaald in dank afnemen als hij zn dochter niet mocht verzorgen. Okay hij staat niet te springen om poepluiers wie wel... maar gewoon even een momentje tussen hem en zn kleine meisje, het contact en de intimiteit dat is voor hem zoveel waard. Hij zou dat heel erg vinden als ik hem dat af zou nemen onder het mom van, jij werkt al

maar van de andere kant als jullie daar allebei blij mee zijn en het werkt voor jullie tsja waarom dan niet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73422359
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Diaan die vraag brandde ook bij mij, maar ik had nog niet op invoeren gedrukt.

Joshua je klinkt echt als een onzekere tienermoeder....
pi_73422396
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Ik ben 29 en jij.
Heb je wel contact met mensen buitenshuis die anders dan jullie gezin denken?
Zo niet dan denk ik dat Fok een hele goede manier is om misschien te zien hoe anderen erover denken en wat je misschien zelf prettig vind om in je eigen leven mee te nemen.
pi_73422407
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief zou het me echt niet bepaald in dank afnemen als hij zn dochter niet mocht verzorgen. Okay hij staat niet te springen om poepluiers wie wel... maar gewoon even een momentje tussen hem en zn kleine meisje, het contact en de intimiteit dat is voor hem zoveel waard. Hij zou dat heel erg vinden als ik hem dat af zou nemen onder het mom van, jij werkt al

maar van de andere kant als jullie daar allebei blij mee zijn en het werkt voor jullie tsja waarom dan niet.
Oh huup jou vent die thuis kwam eerst jou een kus gaf en daarna meteen naar boven rende om bij z'n andere meisje te kijken.

Heerlijk! Je hebt echt concurrentie, hij is minstens net zo verliefd op jullie dochter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')