je weet dat heel veel woord en die je typt aan el kaar hor en?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Joshua. het volgende:
Het zelfde met een kerstboom toen wij nog met zijn tweeen waren hadden wij nooit een boom vanwege de troep maar nu voel je je toch wel verplicht om een boom te nemen.
Op bezoek gaan bij jullie zal vast ook een dolle boel zijn gok ik zo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Joshua. het volgende:
Het zelfde met een kerstboom toen wij nog met zijn tweeen waren hadden wij nooit een boom vanwege de troep maar nu voel je je toch wel verplicht om een boom te nemen.
Ik zou haast zeggen kom eens langs.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op bezoek gaan bij jullie zal vast ook een dolle boel zijn gok ik zo?.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Chan ze zijn vanaf het vijfde jaar leerplichtig, dus als ze vier geworden zijn, gaan ze hun vijfde jaar in
Dan neem ik wel van die lekker kruimelende koeken meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:31 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen kom eens langs.
En oliebollen met poedersuiker en chips voor de kinderen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan neem ik wel van die lekker kruimelende koeken mee.
Beter nog: ik neem Anna mee!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En oliebollen met poedersuiker en chips voor de kinderen!
Ah dan is het veranderd, maar goed, dan nog denk dat het meer is dat ze het eerste jaar wat meer mogen "spijbelen" zo komt het bij mij iig over dat ze het bedoelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Chan het volgende:
[..]
Volgens mij toch écht pas als ze 5 jaar zijn hoor... En volgens deze site ook http://www.postbus51.nl/n(...)l#anchor-paragraph02
Hmmja het is inderdaad wel eens veranderd, maar dat het naar 5 jaar ging was in 1985quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ah dan is het veranderd, maar goed, dan nog denk dat het meer is dat ze het eerste jaar wat meer mogen "spijbelen" zo komt het bij mij iig over dat ze het bedoelen
Vrouwke in de straat had tweeling waarvan een in zkh vanwege niertransplantatie.
Ze wou graag dat de tweeling tegelijkertijd zou beginnen, en heeft daarvoor speciaal verzoek in moeten dienen bij de leerplicht ambtenaar om dus met hun 5 te starten.
Je bedoelt 'schraap de brocolli van je witte muur en de wortels tussen je parket vandaan'-Rapley?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik Elin - Rapley
Joshua's grootste nachtmerrie
Dat heb je zelf in de hand he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Joshua. het volgende:
Julie hebben het wel over peuterspleelzaal maar mischien heeft hij dan wel een broetje of zusje erbij.
Heb je m'n vorige bericht gelezen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Joshua. het volgende:
Julie hebben het wel over peuterspleelzaal maar mischien heeft hij dan wel een broetje of zusje erbij.
Zo gaat het bij ons wel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
Je bedoelt 'schraap de brocolli van je witte muur en de wortels tussen je parket vandaan'-Rapley?.
Ik vind dit een ontzettend goed plan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mag ik wat voorstellen? Ik heb in het estafette topic het stokje van Pvoesss overgenomen. Als jij het stokje nou eens van mij wil overnemen moeder van Joshua? Dan kunnen we direct eens wat over je lezen, want zoals veel anderen zich ook al afvragen, of je ook positief bent over je lieve Joshua?
Vind je dat goed?
Wat is dan de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mag ik wat voorstellen? Ik heb in het estafette topic het stokje van Pvoesss overgenomen. Als jij het stokje nou eens van mij wil overnemen moeder van Joshua? Dan kunnen we direct eens wat over je lezen, want zoals veel anderen zich ook al afvragen, of je ook positief bent over je lieve Joshua?
Vind je dat goed?
Kidneybonen in de witte gordijnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt 'schraap de brocolli van je witte muur en de wortels tussen je parket vandaan'-Rapley?.
nee ze was 3 jaar en 11 maanden toen ze de nier kreeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:45 schreef Chan het volgende:
[..]
Hmmja het is inderdaad wel eens veranderd, maar dat het naar 5 jaar ging was in 1985En in het geval van de tweeling gingen ze neem ik aan pas toen ze al een tijdje 5 waren in plaats van direct de eerste maand na hun 5e verjaardag?
Hij vind en ik ook 1 is zo alleen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Heb je m'n vorige bericht gelezen?
En jouw vriend/man wilde toch geen kinderen? En nu ineens wel? En ook nog eens een tweede?
[..]
Zo gaat het bij ons wel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |