Beterschap voor de zieke kindjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Kersjes het volgende:
Vannacht ben ik trouwens vakkundig uit bed gewerkt![]()
Ik kon toch al niet slapen en werd op een gegeven moment helemaal gek van die kleine lawaaipapegaai naast me. Snurken, grommen, piepen, kreunen... hij maakt echt zo ontzettend veel herrie als hij slaapt! En nadat ik voor de zoveelste keer een klein vuistje in mijn gezicht geplant kreeg ben ik er maar uit gegaan en heb ik op de bank mijn op de DVD - recorder opgespaarde series zitten kijken![]()
Vandaag een goede dag gehad: eczeem bleef kalm, bijna geen krampjes en relatief goed geslapen![]()
We zijn dus niet naar de huisarts geweest.
Nee hoor, volgens mij zijn die het hele jaar te koopquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben zo bang dat luchtbedden een zomerartikel zijn en dat het lastig gaat worden, maar goed we gaan het gewoon proberen.
Vind jij je kind wel leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef Joshua. het volgende:
Hebben julie dat ook dat je sinds je een kind hebt tien keer op een dag kan gaan stofzuigen en dweilen.
Hij eet een broodje en daarna kan ik direct gaan stofzuigen. Toen we nog geen kind hadden kon je bijv 1 keer in de week goed zuigen en dat was voldoende.
Nu ik niet meer werk vanwege de kleine ben ik elke dag wel een paar bezig.
dat vraag ik me ook wel eens af....quote:
dan zal je 'm waarschijnlij kmet hele strakke hand op moeten voeden of hem maar 1 speeltje geven ofzo..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:07 schreef Joshua. het volgende:
Als hij klaar is met spelen kan het toch weer opgeruimt worden.
Ik zie het bij vrienden van mij de hele vloer ligt onder het speelgoed.
Daar zou ik niet tegen kunnen mijn aanrecht is ok altijd leeg en staat niks op en alles staat op dezelfde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |