abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73416286
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Kersjes het volgende:

Vannacht ben ik trouwens vakkundig uit bed gewerkt
Ik kon toch al niet slapen en werd op een gegeven moment helemaal gek van die kleine lawaaipapegaai naast me. Snurken, grommen, piepen, kreunen... hij maakt echt zo ontzettend veel herrie als hij slaapt! En nadat ik voor de zoveelste keer een klein vuistje in mijn gezicht geplant kreeg ben ik er maar uit gegaan en heb ik op de bank mijn op de DVD - recorder opgespaarde series zitten kijken

Vandaag een goede dag gehad: eczeem bleef kalm, bijna geen krampjes en relatief goed geslapen
We zijn dus niet naar de huisarts geweest.
Beterschap voor de zieke kindjes

Ca.ra, de foto van Thomas met het flapjesboek van Thomas de trein is echt leuk

Ssserpente geniet van je huisman

Fijn Kers dat het de betere kant op gaat met Toby. Jair is net zo'n wildslaper als Toby. Als wij hem bij ons in bed nemen is de kans groot, dat hij wel slaapt en wij niet. Hij brabbelt, zwaait met zijn armpjes en trappelt met zijn beentjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73416813
haha wat een wildslapertjes

Seb slaapt alweer een aantal nachten door

en check dit, goed kijken hoor

Ow KD hij loopt nu ook langs de tafel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73416846
ik zie een wit puntje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:48:56 #104
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73416871
Seb, een heus richeltje in je mond!
En dan ook nog eens doorslapen en langs de tafel lopen?? Dat verdient een
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:05:17 #105
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73417161
Seb een tandje in de maak! Grote jongen!

Kers, hopelijk ben je niet al te moe na je nachtelijke judopartij
Ik ben benieuwd welk treintje Thomas' favoriet wordt, maar ik heb zo mijn vermoedens

Ik heb een rotnacht gehad. Ik slaap tijdelijk nog bij Thomas omdat mijn man ook zijn slaap nodig heeft (door een ziekte en de bijbehorende medicijnen is V altijd erg vermoeid) en nou is mijn luchtbed lek Vannacht wel drie keer wakker geworden terwijl ik op de grond lag. Ik moet dus maar snel een nieuwe gaan halen, maar ik zou even echt niet weten waar je zo snel een luchtbed kunt kopen.

Vandaag ook nog nacontrole in het ziekenhuis, maar volgens mij is alles prima.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73417410
Blokker?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:29:58 #107
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73417698
Ik ben zo bang dat luchtbedden een zomerartikel zijn en dat het lastig gaat worden, maar goed we gaan het gewoon proberen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73417725
waar woon je Ca.ra? Zuidholland??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:34:09 #109
5428 crew  miss_sly
pi_73417786
perry sport, bever, decathlon, andere winkel voor buitensporten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73417792
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben zo bang dat luchtbedden een zomerartikel zijn en dat het lastig gaat worden, maar goed we gaan het gewoon proberen.
Nee hoor, volgens mij zijn die het hele jaar te koop
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:44:30 #111
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73418053
Ik woon in Limburg Vicky.
Zelf zou ik naar iets van een kampeerwinkel gaan maar die weet ik geen hier in de buurt. Maar ik ga eerst eens even proberen bij Blokker!
pi_73418111
oei das jammer anders had ik nog wel een luchtbed te leen gehad...

Kruidvat heeft ze ook regelmatig trouwens en volgens mij ook diverse speelgeodwinkels..
Anders vast wel online HIERbijvoorbeeld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73418330
Hebben julie dat ook dat je sinds je een kind hebt tien keer op een dag kan gaan stofzuigen en dweilen.
Hij eet een broodje en daarna kan ik direct gaan stofzuigen. Toen we nog geen kind hadden kon je bijv 1 keer in de week goed zuigen en dat was voldoende.
Nu ik niet meer werk vanwege de kleine ben ik elke dag wel een paar bezig.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:56:32 #114
5428 crew  miss_sly
pi_73418351
of wehkamp.
bever zwerfsport zit iig in Venlo en Maastricht, maar perry sport heeft ze ook, en die zit vast ook in de buurt.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:58:07 #115
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73418388
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef Joshua. het volgende:
Hebben julie dat ook dat je sinds je een kind hebt tien keer op een dag kan gaan stofzuigen en dweilen.
Hij eet een broodje en daarna kan ik direct gaan stofzuigen. Toen we nog geen kind hadden kon je bijv 1 keer in de week goed zuigen en dat was voldoende.
Nu ik niet meer werk vanwege de kleine ben ik elke dag wel een paar bezig.
Vind jij je kind wel leuk
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73418390
Jaah een heuse tand voor Seb! Cool!

Ca.ra, kan je niet beter ergens een extra matras gaan scoren? Het lijkt me sowieso niet prettig om al te lang op een luchtbed te slapen!

En Vicky, ik snap je reactie wel op die boeken, maar deze is écht erg handig (vind ik)!
Het Oei ik Groei boek heb ik laatst van iemand geleend, die heb ik inderdaad ook snel weer weggelegd!
pi_73418478
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:58 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Vind jij je kind wel leuk
dat vraag ik me ook wel eens af....
Kinderen maken nu eenmaal rommel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73418488
Ik ben gek op hem maar wat ik net al vertelde hij maakt zoveel troep met een broodje eten.
Wij zijn van die mensen als een schilderij scheef hangt valt dat direct op en moet het ook direct recht gehangen worden.
En heben ook niks op de kasten staan alles moet netjes opgeruimt worden. Ik kan niet tegen troep.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:03:39 #119
5428 crew  miss_sly
pi_73418497
Seb een tand!

Wat is er mis met het Oei ik groei boek?

Joshua, mine drinkt alleen nog bv, maar knoeien hoort erbij voor een kind en een smetteloos schoon huis moet je misschien niet eens meer willen nu. scheelt je voor jezelf veel werk en frustratie en wellicht ga je het eten van je kind dan ook op een leukere manier bekijken.
pi_73418505
tja.... dan heb je een probleem als ie dalijk nog groter is!!
Dan ligt heel je huis voor met speelgoed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73418597
Als hij klaar is met spelen kan het toch weer opgeruimt worden.
Ik zie het bij vrienden van mij de hele vloer ligt onder het speelgoed.
Daar zou ik niet tegen kunnen mijn aanrecht is ok altijd leeg en staat niks op en alles staat op dezelfde plek.
pi_73418636
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:07 schreef Joshua. het volgende:
Als hij klaar is met spelen kan het toch weer opgeruimt worden.
Ik zie het bij vrienden van mij de hele vloer ligt onder het speelgoed.
Daar zou ik niet tegen kunnen mijn aanrecht is ok altijd leeg en staat niks op en alles staat op dezelfde plek.
dan zal je 'm waarschijnlij kmet hele strakke hand op moeten voeden of hem maar 1 speeltje geven ofzo..
Kinderen moeten dingen spelenderwijs leren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:10:04 #123
5428 crew  miss_sly
pi_73418649
Josha als moeder zul je wat flexibeler moeten worden, vrees ik. om het voor jezelf en je zoon leuk te maken en te houden.
werk je helemaal niet meer?
pi_73418673
Maar julie willen toch ook dat je huis schoon is.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:11:46 #125
1762 YPPY
Yppiaans
pi_73418693
Liever een blij kind dan een schoon huis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')