abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73386065
Memmel succes met werken! Hopelijk gaat de dag snel voorbij

Tyler en Maarten beterschap!

Amélie weer goedgekeurd Wat groeit ze lekker zeg
pi_73386406
Amélie, jemig! Lekkere spekbil! Wat groeit ze goed zeg! En Thomas ook, mijn hemel, dat moest n prematuur kindje zijn?

Memmel, heel veel succes met je 1e dagje weer vandaag, hopelijk heb je t ritme gauw weer te pakken!

Oeh, na gister n minne nacht met een meisje wat elk uur kwam heeft ze vannacht héérlijk geslapen van half 12 tot kwart voor 5, wat n fijne ruk! Al ben ik jaloers als ik Amélie dr tijden hoor hoor Huups, wow!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 05-10-2009 13:08:59 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73387033
Memmel, succes met weer werken.

Roy toch, zo veel spugen

Maarten beterschap!

Amelie, lekker gegroeid

Wij mogen donderdag.
Fake it till you make it...
pi_73387041
Mijn kleine man had vannacht een roze pyama aan omdat ik vergeten was de pyama's uit te waseen Hij vond het alleen niet zo leuk want hij poepte hem net helemaal onder
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73387723
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef Poppedein het volgende:
Amélie, jemig! Lekkere spekbil! Wat groeit ze goed zeg! En Thomas ook, mijn hemel, dat moest n prematuur kindje zijn?

Memmel, heel veel succes met je 1e dagje weer vandaag, hopelijk heb je t ritme gauw weer te pakken!

Oeh, na gister n minne nacht met een meisje wat elk uur kwam heeft ze vannacht héérlijk geslapen van half 12 tot kwart voor 5, wat n fijne ruk! Al ben ik jaloers als ik Amélie dr tijden hoor hoor Huups, wow!
fijn he zo'n ruk na zo'n gebroken nacht
ik denk heel vaak als ik heel moe ben van pff als het nou 's nachts ook pet is dan stort ik morgen in, maar precies dan slaapt ze vrij lang achter elkaar door, alsof ze het aanvoelt
Maar Amélie slaapt niet altijd de hele nacht door hoor, ze wil toch ook nog best vaak ergens tussen 3 en 5 wat drinken.

Hoe is het verder met jullie? En de spruw, gaat dat al wat beter?

De fysio is hier net geweest en het gaat super! ze komt nu pas over twee weken weer en als het er dan allemaal goed uitziet dan pas over een hele tijd weer om het even extra te checken enzo. Ze heeft even keurig laten zien dat ze haar hoofd een aantal seconden recht omhoog kan liften en dat vasthouden en dan ook nog es naar links en rechts kijken.
ik was net zo verbaasd als de fysio dadoettieandersnooitey! maar goed, hopen dat ze nu het truukje doorheeft en we gaan lekker door met oefenen. De rol mag uit het bedje van de fysio ook dus das fijn.

En nu gaan we even lekker door het bos lopen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73388147
Poppedein heerlijk is dat he, zo'n goede nacht na een gebroken nacht Is de spruw al helemaal weg inmiddels?

Oh Huup wat fijn dat het zo goed gaat daarmee

Hier belde net een mevrouw van die Etosbabydoos, die komt ze binnenkort langs brengen.. Iemand nog afwimpeltips??
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:37:02 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73388151
Menicole

Huup, wat doet ze het goed! Fijn zeg! En wandel ze!

Bar, wat vervelend voor Roy zeg. Zielig is dat voor zo'n klein propje

En Lennon, is dat lekker? op je buik slapen

Kobus al een echte kunstliefhebber. Wat lief. Gisteren zijn wij met Joep in doek even naar een soort braderie hier op het plein geweest. Daar was een fietsorkest, nou dat vond ie ook mega spannend om naar te kijken!

Net heeft Joep voor het eerst een uurtje in de opvang doorgebracht. Bij mijn sportschool. Wel een hele onderneming zeg, zo op maandagochtend. Aangezien we geen auto hebben en de busverbinding ruk is ben ik gaan lopen. Om 08.15 vertrokken, 08.50 Joep bij de opvang gebracht, 09.00 sporten, 10.00 Joep weer ophalen en 10.40 weer thuis!
De mevrouw zei dat hij het goed had gedaan, als lag ie wel even te gillen net toen ik binnenkwam...
Niet mieten! Door gieten!
pi_73388303
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:46 schreef bodpa09 het volgende:
Kleine man spuugt nog steeds na elke maaltijd Hij maakt wel mooie boogjes, ddww.
Mila had dat toch ook, Raissa? Ben je nog naar de dokter geweest?
We hebben even gebeld. Inmiddels is de koorts ook weer weg, ze is nog wel erg snotterig enzo maar spuugt niet meer zoveel. Het was volgens de dokter 'gewoon' een griepje.
pi_73388310
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Chan het volgende:
Poppedein heerlijk is dat he, zo'n goede nacht na een gebroken nacht Is de spruw al helemaal weg inmiddels?

Oh Huup wat fijn dat het zo goed gaat daarmee

Hier belde net een mevrouw van die Etosbabydoos, die komt ze binnenkort langs brengen.. Iemand nog afwimpeltips??
Ik zou de afspraak gewoon door laten gaan. Er zitten best wel wat handige dingen in dat babypakket. Laat je alleen geen abonnementen of iets dergelijks aansmeren als jij die niet wilt. Keihard nee zeggen als jij de noodzaak ervan niet inziet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73388468
Mila fijn dat het "maar" een griepje was. Hopelijk knapt ze snel goed op.

Chan! Gewoon zeggen dat je van je man niets mag kopen joh en dat je eigenlijk ook de keuken niet uitmag maar dat je speciaal voor haar al een uitzondering hebt gemaakt

En we gaan toch maar niet lopen... www.buienradar.nl
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:07:14 #61
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73388928
Gnagna Huup goeie tip! die ga ik onthouden, ik hoop ook nog een etosbabydoosmevrouw langs te krijgen! (gratis spullen.... altijd goed )
Fijn om te lezen dat je meisje het goed heeft gedaan bij de fysio, toch weer een zorg minder dan he.

En wat je zegt Poppedein, geen spoortje van prematurigheid meer te bekennen hier. Ik stond bij het CB naast een moeder met een dochtertje van 11 weken en 4,8 kilo. Zij zocht tips om er meer voeding in te krijgen, ik juist tips om het aantal voedingen te verminderen. Gek is dat dan.

Harige spekkies FTW!

Oh en ik heb een Thomas (de trein) flapjesboek gekregen voor mijn verjaardag. En Thomas heeft vandaag speciaal een trein-truitje aan, dus die moeten wel samen op de foto dadelijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:36:18 #62
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73389652
Leander groot gelijk hoor jongen!

Amélie doet het goed! Wat heerlijk dat de rol uit het bedje mag

Hier heb ik ons jongetje nog nooit zo boos zien kijken, moest even eruit om boodschappen te doen. Ivm de oorontsteking maar winterjas en muts opgezet... De mensen in de Lidl ontweken hem gewoon! daar leek het verdacht veel op
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73391406
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Chan het volgende:
Ik had me voorgenomen niks te gaan kopen, me niet te laten verleiden...
Die mevrouw die langskwam liet me vanalles zien en ik braaf overal nee, niet nodig opzeggen (allemaal niet echt nuttig spul).
Totdat ze op het allerlaatst nog een boek tevoorschijn toverde, en die heb ik gekocht
Het was het boek "gezond groot worden" een uitgave van Jonge Gezinnen.
Een erg handig boek en zeker aan te raden! Het is namelijk een medisch handboek voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Er staan ziekten, oorzaken en mogelijke behandelingen in, eerste hulp bij kinderongelukken, voeding en tips en adviezen. Altijd handig om bij de hand te hebben! Het kostte 19,95.
pi_73391905
Maarten beterschap!

Amelie goedzo!

Tyler hoest nog steeds. Vicky, droge kriebelhoest denk ik. Misschien toch maar naar de ha. Is al een week of 2/3 aan de gang. Toen ook heen geweest, longetjes waren schoon.
pi_73393146
Amelie, lekker spekbillie! Goed bezig! Fijn he, dat ze het zo goed doet! En de fysio ook tevreden, men jouw dag kan niet meer stuk huups!
'
Ca.Ra, jij vroeg toch naar dat slapen op de arm...? Ik weet wel dat ik dat dit keer anders wil aanpakken. Meike was ook zo'n op de arm slaper, en op een gegeven moment wou ze echt alleen nog maar op de arm (overleggen lukte toen ook niet meer), met als gevolg dat ik niet meer aan eten enz toekwam. Was leuk voor de overtollige kilo's, maar niet de goeie manier.
We leggen Lars nu dus ook al wakker in zijn wiegje (tenminste als hij wakker is, hij valt ook vaak tijdens het drinken in slaap) soms moppert hij eventjes, maar gaat daarna lekker slapen.
Maar lastig joh, ik weet nog dat we het bij Meike toen wilden doorbreken....poeh dat viel niet mee hoor. Heb haar toen laten huilen....zij huilde boven in dr bedje, en ik beneden omdat het zo zielig was enzo... Uiteindelijk toch met resultaat. En nu is ze een supergoeie slaper.

Tja die dozen met dozen....
Ik heb deze keer alleen die van de prenatal gedaan, hoef ik ook niemand af te wimpelen.

Bij Meike had een vriendin mij opgegeven voor de Felicitas doos, en bedankt.
Zaten wel leuke dingen in hoor, maar dat mens zeg....
Plukte zo Meike uit de box, ongevraagd!
Ik heb haar vantevoren gezegd dat iemand mij voor die doos had opgegeven, maar dat ik er eigenlijk niet op zat te wachten, en dat ik dus niks ging kopen van dr.
Of ik de doos dan nog wel wou....ach als je dr toch bent ;-)
Heb haar haar praatje laten doen, en een kopje koffie aangeboden en dat was het.

Wij geven Lars nu maar gewoon voeding als hij honger heeft, niet zo zeer meer op schema van 3 uur.
Vannacht kwam hij dus ook een keertje eerder, maar de voeding erna zat er weer 3,5 uur tussen.
MamaNik, ik denk niet dat hij meer in de fles moet hebben, want hij laat nu ook altijd al een beetje over.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73393219
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Die mevrouw die langskwam liet me vanalles zien en ik braaf overal nee, niet nodig opzeggen (allemaal niet echt nuttig spul).
Totdat ze op het allerlaatst nog een boek tevoorschijn toverde, en die heb ik gekocht
Een erg handig boek en zeker aan te raden! Het is namelijk een medisch handboek voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Er staan ziekten, oorzaken en mogelijke behandelingen in, eerste hulp bij kinderongelukken, voeding en tips en adviezen. Altijd handig om bij de hand te hebben! Het kostte 19,95.
Ik heb ook erover nagedacht om dat boek te kopen. Heb het uiteindelijk niet gedaan maar later een ander boek over babyziektes en het oei ik groei gekocht. Ik vond er wel een paar handige dingen in zitten, zoals de plastic lepel, die verkleurt als het eten te heet wordt en het slabbetje. Alleen kun je er beter geen te sterk gekleurde groenten ermee geven, want dan neemt de lepel die kleur aan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73394170
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef Raissa het volgende:

[..]

We hebben even gebeld. Inmiddels is de koorts ook weer weg, ze is nog wel erg snotterig enzo maar spuugt niet meer zoveel. Het was volgens de dokter 'gewoon' een griepje.
Ha, fijn dat het beter gaat. En dankjewel voor je antwoord.
Mijn zoon heeft verhoging, maar speelt volop. Eten en drinken gaat niet zo lekker, denk dat er iets van 200 cc in zit tot nu toe. Hij plaste me net onder , dat gaat wel goed dus.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:18:12 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73394324
Naveltje is goedgekeurd hier!
En ik heb Oscar ook meteen maar even snel gewogen, we waren er toch. 5990!
Terecht dus dat ik van de week wat meer voeding ben gaan geven.
Oh, en slapen... ik dacht vanmorgen toen ik wakker werd echt dat hij doorgeslapen had, ik was helemaal een soort van opgetogen... tot ik een lege fles op mijn nachtkastje zag staan... Toen herinnerde ik me dat ik toch echt om half 5 een fles had gegeven. Ach... als het gevoel er maar is he!

Marie, wat sneu van die oorontsteking zeg!
pi_73394330
wij zijn ook terug

elin is weinig aangekomen.. maar dat kan omdat ze zo ontzettend beweeglijk is de afgelopen 5 weken
73,5 cm
pi_73394864
Zoveel baby's zo snel gaat het hier!

Ik wilde Memmel nog even een hart onder de riem steken, ik hoop dat het goed ging, je eerste dag werken.

En alle goedgekeurde baby's

Marie, wat zielig, oorontsteking, hopelijk is het snel over zonder kuurtje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73395258
Marie beterschap voor je kleine!

BE en Kleurdoos mooi dat alles goed is met jullie kindjes. Mooie groei BE. Naja kleurdoos het gewicht zegt ook niet alles. Elin ontwikkelt zich verder. Daar heb je veel energie voor nodig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73395375
Oh en natuurlijk ook voor Amelie, mooi gegroeid!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:52:37 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73395459
KD, wij hadden dat bij Sasha ook een tijd hoor. Die was ook zo vlot met alles en dan is het idd niet vreemd als de groei wat minder hard gaat.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:55:47 #74
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_73395596
wat een verschil he in gewichten bij die klentjes. Lola weegt nu 8.5 kilo (bij bijna 8 maanden) en sinds zaterdag kruipt ze. Zal ze nu wel in gewicht niet zoveel omhoog schieten. Ze scheurt de hele kamer door (is haar zus niet zo blij me, die kan niks meer laten liggen)
pi_73396049
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef ik80lll het volgende:
wat een verschil he in gewichten bij die klentjes. Lola weegt nu 8.5 kilo (bij bijna 8 maanden) en sinds zaterdag kruipt ze. Zal ze nu wel in gewicht niet zoveel omhoog schieten. Ze scheurt de hele kamer door (is haar zus niet zo blij me, die kan niks meer laten liggen)
elin dus ook acht en een halve kilo, 73.5 cm lang
en sprint als een gek door de kamer, op r handjes, knietjes lopend of klimmend dus ik vond t zelf ook niet zo raar. op t CB zeiden ze wel dat ze al erg snel was idd en dat we haar misschien wat vaker eten aan moeten bieden in deze periode
maar ze lijkt geen honger te hebben
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:06:36 #76
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73396052
BE, wat gaat Oscar hard! Dat woog Joep nog niet eens bij zijn laatste bezoek (dat was bij 4 maanden). Goed zeg

Marie, wat vervelend van de ooronsteking. Hopelijk is het snel voorbij en heeft ie er niet teveel last van. Arm ding.
Niet mieten! Door gieten!
pi_73396063
Memmel: hoe was je eerste dag?

Wat zijn Oscar, Thomas en Amélie goed gegroeid! Fijn dat het zo goed met de fysio. en dat Oscars naveltje dicht is.

Beterschap voor Tyler en Maarten! Oorontsteking doet gemeen zeer en zolang hoesten gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Wat vervelend dat Roy zoveel spuugt Bar, ik vind het altijd zo'n zielig gezicht, van die golven uit een klein lijfje.

Je hebt gelijk hoor Leander, moet je moeder je pyama's maar op tijd wassen.

@Kleurdoos: Bij ons 9 maanden bezoek aan het CB was er bij ons ook zoiets. Het middelste gewichtslijntje volgt hij prima, maar er zit opeens een knikje in zijn lengte (nu 75 cm), hij volgt normaal gesproken de bovenste lijn. Maar goed, hij beweegt ook als een gek, klimt overal op en af en liep idd toen ook al rondjes rond de tafel en aan je handen. Wat BE zegt, als ze zo vlot zijn hebben ze hun energie voor andere dingen nodig. Dat is ook de reden dat ons jongetje zo veel eet denk ik, we stoppen voorlopig ook nog niet met zijn avondfles. Zo'n spekpen is het niet. Zijn hoofd was gekrompen... kan dat door het sluiten van de fontanel komen?
pi_73396202
elins hoofd is maar 0,3 cm groter geworden terwijl t eerst steeds met anderhalve cm groeide
pi_73396404

nouja, weer op de middenlijn dus
pi_73396949
Grappig om de verschillen te zien he?

[ Bericht 50% gewijzigd door bodpa09 op 06-10-2009 01:01:42 ]
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:11:16 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73398076
Wat een mooie (en idd verschillende) curves!
Memmel ook weer aan de bak dus! Hoe was t?
Ik moet er donderdag ook weer aan geloven, heb er aan de ene kant wel zin in, maar toch ook gemengde gevoelens hoor.
Oh trouwens, Max is hier ook aan de rol, van buik naar rug
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:19:22 #82
5428 crew  miss_sly
pi_73398334
Hoe doen jullie zo'n curve hier posten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73398537
Ik haal de plaatjes van borstvoeding.com, upload ze naar mijn Hyves en kopieer de imagelinks (via rechtermuisknop) en zet die in mijn post.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:29:27 #84
5428 crew  miss_sly
pi_73398597
Aah, ok, net als met foto's dus. Zal ik ook eens proberen, hoewel Senna's lijntje nog erg kort is natuurlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73398925
Ohja, zo had ik het ook kunnen uitleggen inderdaad.
pi_73400586
wederom foute boel hier. Tess heeft vanmiddag weer niet goed geslapen en ja hoor... vanavond weer ellende..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73400881
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:29 schreef miss_sly het volgende:
Aah, ok, net als met foto's dus. Zal ik ook eens proberen, hoewel Senna's lijntje nog erg kort is natuurlijk
je kan m niet direct doorlinken
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:31:21 #88
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73400961
Och Tessje

Ik moet 22 oktober weer naar het cb, ben wel benieuwd wat Maarten dan weegt.

Vandaag heeft hij goed geslapen, vanmiddag lag hij een uurtje in bed toen ik me bedacht ook wel 'even' te willen liggen. Maarten was toen wakker, dus hem lekker naast me genomen en lekker liggen met zijn tweetjes. Eerst werd ik lekgeprikt (ogen, neus, mond) en toen vielen we toch allebei in slaap en werden 2!!! uur later wakker. Maarten heeft zijn slaaptekort wel weer ingehaald en ik ook een beetje...

edti: ik wilde nog aan het berichtje toevoegen dat Maarten morgen heerlijk nog een dagje uit kan zieken, want W. heeft vrij kunnen nemen van zijn overuren.
pi_73401628
Lekker hè, een middagdutje!

Ik had me voorgenomen om 'm er hier ook in te houden. Maar de laatste paar dagen is het er al niet meer van gekomen. Terwijl het makkelijk kan. N. heeft een maand vakantie en ontpopt zich als een echte huisman.
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:47:13 #90
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73401767
Ow wat heerlijk Ssserpente, een huisman in huis

Middagdutjes doe ik normaal gesproken ook niet echt aan, ga dan liever op de bank hangen ofzo... Maar nu, na die pr*tnacht, was het wel heerlijk hoor. Lekker slapen met je kleine mannetje naast je
pi_73401812
En hoe was het vandaag Memmel?

Mikoxx bij mij ook gemengde gevoelens trouwens. Maar naast het feit, dat ik mijn zoon de hele dag niet zou zien vond ik het ergens ook wel leuk om de collegas weer vaker te zien en te kijken wat er allemaal was gebeurd tijdens mijn afwezigheid.

Ons zoontje is nou echt ook helemaal aan de draai geslagen. Nadat hij het een paar maanden niet heeft gedaan, gaat het nu als een trein. Je kan hem ergens neerleggen en een paar minuten later ligt hij gewoon op zijn buik en lang volhouden gaat ook al aardig 15-20 minutjes. Hij krijgt langzaam ook de trek om te kruipen maar komt nog niet verder dan de beentjes wat aantrekken of de hand op de grond slaan of opzij bewegen. Daar zit nog geen kracht in. In ruil daarvoor wilde hij zijn avondeten weer niet hebben.

Hoe ga jij dat doen KD om Elin tot meer eten te bewegen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:03:44 #92
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73402501
Bodpa, je zoon nog steeds ziek. Ook nog koorts? Hopelijk gaat het snel beter!

Oeke, wat leuk dat je met Ko kunst bent wezen kijken

Memmel, en hoe beviel je eerste dag werk weer? En hoe beviel het met de opvang?

Kersjes, hoe is het nu met Toby?

Ingrid, geen idee wat je aan keelpijn kan doen. Hoestdrankjes mochten hier nog niet (liever niet voor baby's onder een jaar zei de huisarts) Hopelijk is het snel over!

Diaan, er kwam er dus toch niet eentje aan laatst? Komt vanzelf toch

Marie, arme Maarten met oorontsteking. Sterkte!

Huuphuup, fijn het zo goed gaat nu na de fysio!

Ca.ra lief al die Thomas spulletjes voor jouw Thomas

Vicky Ik hoop dat ze lekker slaapt vannacht

We hebben Isis vandaag weer eerder opgehaald van het KDV omdat ze weer koorts had en er sippig bij zat Morgen weer de huisarts bellen. Ze kijken haar nog maar een keer na, maar ik vind dit niet normaal echt al een aantal weken kwakkelen. Dan weer koorts, dan ondertemperatuur, oorontsteking enz. Mijn zielige meisje..

[ Bericht 4% gewijzigd door Grasjes op 05-10-2009 20:18:37 (niet relevant voor het babietjestopic) ]
pi_73403222
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

oeh van dat soort boeken gaan mijn haren overeind staan.. soort thuisdokterboek... brrr
sorry.. maar ik haat dat soort boeken . Ik heb mijn Oei ik Groei boek ook zo snel mogelijk de deur uitgedaan, ik werd er iebelig van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:43:38 #94
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73404204
Wat veel ziekige kindejs zeg... het is er ook wel de tijd/het weer voor. Beterschap en een dikke knuffel

Alles goed op cb met A. en Elin en mooie curves van Elin en Mels.

Lennon had vandaag op kdv 1,5 boterham gegeten, maar zijn fles daarna minder goed gedronken.. maar dat geeft niet. Hij had nog geen 1 uur geslapen over de hele dag, dus was vanavond op... hij lag al lekker om kwart over 7 in bed. Ben benieuwd of hij (weer) gewoon doorslaapt.
Make love, not war ☮
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:49:41 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73404481
Jongens ik ben kapot van mijn dagje werken. Nog maar 3 te gaan en ik heb weer weekend gelukkig!
Morris was vandaag nog lekker bij papa. Toen ik thuis kwam heb ik 'm lekker geknuffeld en besnuffeld. Heerlijk zo'n baby-luchtje! Morris dan he, niet papa
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_73404738
Oh, dat is zo lekker he? Je neus in die korte kriebelhaartjes duwen! Zelfs zijn plakkerige voetjes ruiken lekker!
Gelukkig nog maar 3 dagen.

Ik ben freelancer en kan/moet dus zelf mijn tijd indelen maar poehee, dat is ook moeilijk. Ik kan me gewoon bijna niet lostrekken van hem om naar een koud en eenzaam atelier te gaan. Morgen maar weer een poging wagen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:59:33 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73404897
Memmel, kan me voorstellen dat je kapot bent. Helemaal moe-loos was je natuurlijk nog niet... t zal mij ook benieuwen. Maar wat je zegt: wel fijn om collega's ed ook weer te spreken. Al zal iedereen vragen: en, was t moeilijk om vanmorgen van huis te gaan?? Gelukkig is manlief do vrij (die heeft een papadag!), en vrijdag komt de gastouder voor t eerst.

Oeke, dat maakt t nog lastiger idd!
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:00:07 #98
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73404919
Agossie, al die zieke kleintjes... Snel beter worden hoor

Ca.ra, dat flapjesboek van Thomas de trein heeft Devin ook en is een grote hit! En trammetje nummer 7 is natuurlijk de allerleukste

Ssserpente, wat heerlijk dat je man nog lekker lang thuis is! Genieten met z'n drietjes en aan elkaar wennen

Huup, thanks voor de tip, ik had het zelf ook al geprobeerd Dan sliep ik met een hydrofiele luier op mijn kussen en legde die later in zijn bed zodat hij er met zijn hoofdje op kon liggen. Niet gewerkt helaas. Maar Toby houdt ook niet dezelfde voedingstijden aan als Amelie, wil vooral 's nachts best vaak drinken en dan is hem tussen ons in laten liggen ook wel zo handig

Vannacht ben ik trouwens vakkundig uit bed gewerkt
Ik kon toch al niet slapen en werd op een gegeven moment helemaal gek van die kleine lawaaipapegaai naast me. Snurken, grommen, piepen, kreunen... hij maakt echt zo ontzettend veel herrie als hij slaapt! En nadat ik voor de zoveelste keer een klein vuistje in mijn gezicht geplant kreeg ben ik er maar uit gegaan en heb ik op de bank mijn op de DVD - recorder opgespaarde series zitten kijken

Vandaag een goede dag gehad: eczeem bleef kalm, bijna geen krampjes en relatief goed geslapen
We zijn dus niet naar de huisarts geweest.
.... met gevoel voor drama....
pi_73409147
Fijn Kers! Duim voor je dat het de goede kant uitgaat!
pi_73415513
Wow Kers, dat is vakkundig uit bed gewerkt, hahaha. Fijn dat het een goede dag was, op naar een volgende goede dag
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')