ik reageerde niet op jou!,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:34 schreef pberends het volgende:
Dat zal best; maar ik moet weten hoeveel GB op de HD in beslag neemt als je 'm geinstalleerd hebt?
Die kun je al een tijdje niet meer downloaden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Windows 7 RC mag je gewoon downloaden. Die is geldig tot juni/juli 2010 meen ik uit m'n hoofd. Heb ik zelf ook liggen. Overigens weer weggegooid van m'n pc die vond dat niet leuk (512 mb intern, celeron 1,5)
Ah ik heb hem liggen dus download ik hem niet natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:50 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Die kun je al een tijdje niet meer downloaden.
Dus een bewerkte versie, dus weet je nooit wat ze er nog meer mee hebben uitgespookt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:51 schreef garriej het volgende:
staat een retail van windows 7 ultimate x64 en x86 op usenet, nederlandse versie met "tools".
ik kan helaas niet linke naar een usenet site, maar je moet even zoeken naar "nl_windows_7_ultimate_x86_dvd_x15-65919" 32 bit
of
"nl_windows_7_ultimate_x64_dvd_x15-65920" 64 bit
aleen als je de aan de tools zit is die bewerkt deze zitten in een aparte map. verder is er niks met de dvd gedaan dat is de zelfde als die in de winkels komtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus een bewerkte versie, dus weet je nooit wat ze er nog meer mee hebben uitgespookt.
Hoe kan een iso untouched zijn als de tools in een map zitten in de iso??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:15 schreef garriej het volgende:
[..]
aleen als je de aan de tools zit is die bewerkt deze zitten in een aparte map. verder is er niks met de dvd gedaan dat is de zelfde als die in de winkels komt
je download het, dan heb je een iso, en een map met toolsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe kan een iso untouched zijn als de tools in een map zitten in de iso??
Niemandquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:45 schreef pberends het volgende:
Even een andere vraag hoor; hoeveel GB is de Windows 7 map?
Welke Windows 7 map bedoel je?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:59 schreef pberends het volgende:
Misschien een dombo-vraag hoor, moet je voor de OEM-versie van Windows 7 persé een nieuw systeem kopen? Wtf is precies het verschil tussen de OEM-versie en de Retail-versie?
En in hoeverre is Windows 7 "niet legaal" te draaien? Of kan je dan niet updaten enzo?
Hahahahaha, wat ben je grappig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
voor julie verkopen ze ook de OEN-versie.
ik zou die draaien als ik jou was.
Gewoon de Windows-map als je W7 hebt installed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke Windows 7 map bedoel je?
Er zitten er zo'n 10000 in geloof ik.
Gig of 7 nu met de laatste patches enzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon de Windows-map als je W7 hebt installed.
Zitten Photoshop enzo niet in de Program Files map?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gig of 7 nu met de laatste patches enzo.
Ow en ik heb al wat geinstalleerd staan.
Office 2007, Photoshop CS4, Vmware, iTunes.
Lijkt me wel ja, het kan zijn dat sommige drivers in de windows map staan die het programma nodig heeftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zitten Photoshop enzo niet in de Program Files map?
Wij schakelen ze een aantal keren per jaar in op het werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie belt überhaupt microsoft bij problemen?
Voor het grootste gedeelte wel ja, maar vergeet de dll's niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zitten Photoshop enzo niet in de Program Files map?
Mwah, wanneer je met een gefubarde AD zit kan het wel handig zijn om info aan de experts te vragen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie belt überhaupt microsoft bij problemen?
Hoeveel is Program Files, Docu & settings en W7-map bij elkaar bij jou?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte wel ja, maar vergeet de dll's niet.
Alle dll's die vroeger vervangen werden, de beruchte dl hel, is niet meer nodig aangezien alle dll's die geinstalleerd worden apart gezet worden zodat ze mekaar niet meer in de weg zitten.
Totaal is het ongeveer 19Gb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel is Program Files, Docu & settings en W7-map bij elkaar bij jou?
(Dit ivm een aankoop van een SSD met beperkte aantal GB).
Aight, thanks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Totaal is het ongeveer 19Gb.
Ik heb de volgende folders genomen:
Users
Program Files (x86)
Program Files
Windows
Zo weinig? ik kom op 52 GB totaal:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Totaal is het ongeveer 19Gb.
Ik heb de volgende folders genomen:
Users
Program Files (x86)
Program Files
Windows
42,78GB en 275KB.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:34 schreef pberends het volgende:
Dat zal best; maar ik moet weten hoeveel GB op de HD in beslag neemt als je 'm geinstalleerd hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |