Neee ook de iT, dat weet ik zeker, dat was zeker de laatste fase, dat je als BN'er hip was als je eens gek deed en naar de iT ging ofzo. Wij hadden in vroeger tijden geen kabeltelevisie. Die Van der Laar ken ik alleen maar van Boulevard.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jeetje, das uit de oude doos. Glamourland![]()
maar hij deed toch alleen upscale feestjes? Van the high society?
Ben je niet in de war met De Nachtrijder van Irene van de Laar?
quote:
Dat was precies wat ik dacht!quote:
Je weet dat je je er niet voor hoeft te schamen he?quote:
Hoe zij een dvd-recorder instelt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Bartjebart het volgende:Ik hoorde men buurjongen voor et eerst wat anders doen met z'n vriendin dan ruzie maken.
Iets wat ik echt niet had willen horen.
Vertel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Bartjebart het volgende:Ik hoorde men buurjongen voor et eerst wat anders doen met z'n vriendin dan ruzie maken.
Iets wat ik echt niet had willen horen.
Nou je hoorde haar hoge stem; "ah, ah, ah"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel!Alleen bronstige geluiden of vroeg hij of zij nog naar iets specifieks?
Maakte je haar zin nog af?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou je hoorde haar hoge stem; "ah, ah, ah"
Is je buurjongen leuk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee ik had echt ff zoiets van "huh" nee, dit wil ik ook niet horenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maakte je haar zin nog af?
"...LLLLLLBERRRRT HEIJNNNNNN"
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero isquote:
WAXXER!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.
dat wil je toch niet horen? Xou in een andere kamer gaan zitten o.i.d.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snel achter elkaar? Dan weet je dus dat hij als een konijntje ligt ketsen.
Tijdens mijn eerste jaar op kamers (quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee ik had echt ff zoiets van "huh" nee, dit wil ik ook niet horen
o, je denkt dat ie kasthomo is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero is
Whahahaha ik ben zoooooo blij dat de woningen best goed geisoleerd zijn wat dat betreft!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste jaar op kamers () had ik ook zulke buren, die jongen woonde er zelfs samen met zijn vriendin. En die vroeg zelfs om "harder, harder" "neuk me, neuk me" en veel ergere heftiger dingen. Dat wil je inderdaad niet horen en weten!
Echt dat als je erbij zat dat je zo 'klatsj-klatsj-katsj' hoorde!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WAXXER!
Dat wil ik gewoon echt niet weten ook
AHA!! Dus ook gevoelens van jaloeziequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja onwijs! Zo jammer dat ie (denkt dat ie) hetero is
Ik HOOP hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je denkt dat ie kasthomo is?
Verzin een lulsmoes en ga eens langs...
Zo zijn jouw buren er bij ou ook achtergekomen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je denkt dat ie kasthomo is?
Verzin een lulsmoes en ga eens langs...
Zeg! Ga jij je kelder eens in!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt dat als je erbij zat dat je zo 'klatsj-klatsj-katsj' hoorde!![]()
Nah, nu houd ik er over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |