Die 3 voor 12,50 incl verzenden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
2 3 7 zijn leuk :blink:
Hoor het wel!
En die jurkje 11 is leuk, alleen myn maat niet
Oké dat is goed!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Oblivion het volgende:
Ik wil graag nummer 11...![]()
Gewoon, omdat het kan..
Strikjes...
Ok! Ik moet hem nog wel even wassen want ik heb hem aangehouden vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:17 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm!
Dat mag!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Die bolero en trui van Zara Knitwear, mag ik die?
Edit: doe maar alleen bolero, ben bang dat die trui bij mij niet zo staat.
Woehoe!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok! Ik moet hem nog wel even wassen want ik heb hem aangehouden vandaag.
Verzendkosten zijn 1 postzegel.
Dank je wel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nr. 8 kleed die nou zo mooi af? Je hebt een prachtig figuurtje !
Maat 40, valt ie klein?
Hmmm dan is hij mij denk ik ook te groot,heb niet echt tietenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nou, hij zit wel ruim bij mij, dat zie je vooral aan de mouwen. Als je grote borsten heb dan zit hij denk ik perfect? Ik denk dat het wel een echte 40 is of als een 38?
Maar mijn moeder heeft bijv. maat 42 en ik leen ook af en toe truien van haar, en die zitten dan ook zo.
Sign, sealed and almost delivered...quote:
Genoteerd. Ik denk dat hij beter staat, bij mij (1,75) is hij aan de korte kant.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
6 euro geboden op het ASOS jurkje.
Edit: Of denk je dat 'ie met 1.68 heel raar valt?
En wat vraag je voor nummer 20?
Ik ook niet! Kun je de shirtjes even wegen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok is goed! Ik weet alleen niet precies hoeveel de verzendkosten naar B zijn..
Hoe moet ik nou weten of je mij overboden hebt voor het zwarte asos jurkje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh jurkjes
Ik bied voor de grijze zara trui, zwart bershra jurkje en zwart jurkje asos 23 incl
Ehm geen idee.. Heb gewoon een afgerond prijsje gemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of je mij overboden hebt voor het zwarte asos jurkje?
Ik bied 28 euro incl voor bovenstaande.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh jurkjes
Ik bied voor de grijze zara trui, zwart bershra jurkje en zwart jurkje asos 23 incl
We wachten haar reactie even af!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik bied 28 euro incl voor bovenstaande.
Mocht ts wie het eerst komt wie het eerst maalt hanteren maak ik een nieuw bod voor het bersha jurkje en de zara trui.
O ik dacht dat je het over het roze asos jurkje had!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of je mij overboden hebt voor het zwarte asos jurkje?
Ik bood de vraagprijs als eerste..quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef P.F het volgende:
@ Lotje-Plusone
De eerste die de vraagprijs biedt krijgt het item. Als je er onder biedt dan wacht ik het nog even af.
Nu ga ik even heel goed lezen welke je precies wilde hebben!
Haha oke, mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over het roze asos jurkje had!
Dan had je dus 6 euro geboden, dat is de vraagprijs, dan is hij voor jou.
Is op zich wel een zwaar jurkje, dus moet even wegen hoeveel hij is.
6 is best wel rekbaar, heb ik uit China gehaald.. Bij mij zit hij niet heel strak, denk dat je er met maat 42 ook nog wel in past.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef T42 het volgende:
6 welke maat is dat?
9 L valt die groot of klein?
13 pak die alvast maar in
Ja ik denk het!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha oke, mooi! Is goed, zal wel 2 euro verzendkosten zijn oid
?
Met envelop weegt het jurkje 350 gram, 2 euro verzendkosten is goed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha oke, mooi! Is goed, zal wel 2 euro verzendkosten zijn oid
?
Jupperdejup! Ik ga P.F. nu mijn adresgegeven PM''en en even vragen om d'r rekeningnummerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus het zwarte asos jurkje gaat naar BT?
Ja klopt! Heb je nog interesse in die andere twee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus het zwarte asos jurkje gaat naar BT?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef ihatefastcars het volgende:
Is nr. 8 er nog? Zo ja, dan wil ik 'm graag.
Nee ik zie er vanaf.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt! Heb je nog interesse in die andere twee?
Ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Is jurkje nr. 10 er nog?
( 10. Blauw jurkje, 6 euro )
mag ik mee?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef P.F het volgende:
Jeetje wat gaat het hard! M'n enveloppen zijn ook bijna op!
Van iedereen wie ik nu geld heb, verstuur ik het nu, daarna ga ik naar de sauna, en daarna verstuur ik de rest!
Had je mijn PB al gelezen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:37 schreef Cyntiaa het volgende:
P.F. Je hebt ook nog een PB van mij!
Als het goed is dan stuurt ze mij de blauwe toequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
welke maat is dat blauwe jurkje?
7 groen vest is verkocht aan mij !quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef DVE. het volgende:
Zijn 1. ( grijze trui) en 7. (groen vest) er nog? zo ja, zet maar op verkocht want ik wil ze hebben
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef DVE. het volgende:
Zijn 1. ( grijze trui) en 7. (groen vest) er nog? zo ja, zet maar op verkocht want ik wil ze hebben
Klopt die heb ik naar jou opgestuurdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Als het goed is dan stuurt ze mij de blauwe toe
Zijn verstuurd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts, het geld is over gemaakt gister!
Wanneer stuur je de 3 dingen op de post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |