quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef Goofisch het volgende:
TS heeft een vriendin die altijd hoofdpijn heeft als TS sex wil
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:09 schreef Ilovepie het volgende:
Of ik vraag ofdat ze de post effe ophaalt, zegt ze dat ze pijn heeft aan haar voet![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef Goofisch het volgende:
TS heeft een vriendin die altijd hoofdpijn heeft als TS sex wilt
Want daarom heeft moesje natuur de vrouw de taak gegeven om te bevallenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn fysiek gezien nu eenmaal een stuk zwakker.
Dat is ook alleen maar zodat mannen die tijd kunnen besteden aan de jacht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want daarom heeft moesje natuur de vrouw de taak gegeven om te bevallen[/feministmode]
9 maanden lekker rustig aan doen en alles voor je laten doen, ja dat is moeilijk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want daarom heeft moesje natuur de vrouw de taak gegeven om te bevallen[/feministmode]
Omdat je geen aandachtshoer bentquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef Ilovepie het volgende:
Ik heb ook soms wat pijn of ik ben verkouden, maar ik ga daarom toch niet zeuren
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de meeste gevallen zijn het gewoon aandachtshoeren. Zoals jij het vertelt TS heb je gewoon een kutwijf. Je moet je eens serieus afvragen of je met zo iemand het leven door wil....
Inderdaad ja, hoeveel jankende mannen ik wel niet heb moeten aanhoren om een stomme verkoudheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
Mannen idem dito.
Sowieso mensen die heel vaak ziek zijn. Kweek even een goede weerstand ofzo. Of stel je gewoon niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |