quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef Goofisch het volgende:
TS heeft een vriendin die altijd hoofdpijn heeft als TS sex wil
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:09 schreef Ilovepie het volgende:
Of ik vraag ofdat ze de post effe ophaalt, zegt ze dat ze pijn heeft aan haar voet![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef Goofisch het volgende:
TS heeft een vriendin die altijd hoofdpijn heeft als TS sex wilt
Want daarom heeft moesje natuur de vrouw de taak gegeven om te bevallenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn fysiek gezien nu eenmaal een stuk zwakker.
Dat is ook alleen maar zodat mannen die tijd kunnen besteden aan de jacht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want daarom heeft moesje natuur de vrouw de taak gegeven om te bevallen[/feministmode]
9 maanden lekker rustig aan doen en alles voor je laten doen, ja dat is moeilijk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want daarom heeft moesje natuur de vrouw de taak gegeven om te bevallen[/feministmode]
Omdat je geen aandachtshoer bentquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef Ilovepie het volgende:
Ik heb ook soms wat pijn of ik ben verkouden, maar ik ga daarom toch niet zeuren
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de meeste gevallen zijn het gewoon aandachtshoeren. Zoals jij het vertelt TS heb je gewoon een kutwijf. Je moet je eens serieus afvragen of je met zo iemand het leven door wil....
Inderdaad ja, hoeveel jankende mannen ik wel niet heb moeten aanhoren om een stomme verkoudheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
Mannen idem dito.
Sowieso mensen die heel vaak ziek zijn. Kweek even een goede weerstand ofzo. Of stel je gewoon niet aan.
of zelfs naar de huisarts ervoor gaan!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Saaaaab het volgende:
Mensen die thuisblijven door een verkoudheid!!!!________________
Een goede weerstand 'kweek' je niet zomaar natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
Mannen idem dito.
Sowieso mensen die heel vaak ziek zijn. Kweek even een goede weerstand ofzo. Of stel je gewoon niet aan.
Ik wou net zeggen. Mannen kunnen ook heel zielig gaan doen wanneer ze een griepje hebben of verkouden zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hoeveel jankende mannen ik wel niet heb moeten aanhoren om een stomme verkoudheid.
Een stevige verkoudheid is dan ook gewoon kut. Maar dan mankeer je tenminste nog echt iets.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hoeveel jankende mannen ik wel niet heb moeten aanhoren om een stomme verkoudheid.
Snap ik ook wel, maar er zijn vast wel dingen die je kunt doen om je weerstand te verbeteren. De mensen die ik ken die snel ziek zijn, zijn ook dezelfde mensen die bijvoorbeeld altijd zeiken dat ze het koud hebben. Ook zoiets ergerlijks.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goede weerstand 'kweek' je niet zomaar natuurlijk. Het soort vrouwen waar het hier over gaat mankeert gewoon in 90% van de gevallen niks maar wil gewoon aandacht. Zielig doen is daar een prima instrument voor.
Nee vrouwen die bij de sex pontificaal met de benen wijd op bed gaan liggen, daar word een man vrolijk van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Klagen als een man moe is aan het einde?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee vrouwen die bij de sex pontificaal met de benen wijd op bed gaan liggen, daar word een man vrolijk van.
Mogen wij al het werk gaan doen. En dan klagen als een man moe is aan het einde.
Klacht: Vrouwen
oh jij klaagt niet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:26 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Klagen als een man moe is aan het einde?
Ik mankeer zelden iets waar ik voor binnen blijf maar leef teringongezond. Ik vraag het me af dus...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar er zijn vast wel dingen die je kunt doen om je weerstand te verbeteren.
Hoorde jij me klagen? Nee, want we hebben niks gedaan want je had hoofdpijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:29 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoorde jij me klagen? Nee, want we hebben niks gedaan want je had hoofdpijnEy, jij bent de vrouw hier, jij had hoofdpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sex juist als ik hoofdpijn heb want dan concentreren mijn zenuwen zich op een ander lichaamsdeel dan mijn hoofd
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Alleen omdat jij zelf ongezond leeft maar toch een goede weerstand hebt is het niet waar?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mankeer zelden iets waar ik voor binnen blijf maar leef teringongezond. Ik vraag het me af dus...
Mee eens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu klaag ik niet over een verkoudheid maar om toch even te verdedigen.quote:
Nee natuurlijk niet... Maar gezondheid wordt gewoon voor een zeer groot gedeelte bepaald door aanleg. Als jij bevattelijkbent voor griepjes en verkoudheden kan je gezond leven wat je wil, dan lig je gewoon elke winter 1 a 2 keer plat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alleen omdat jij zelf ongezond leeft maar toch een goede weerstand hebt is het niet waar?
Ik ben zo'n persoon die er alles aan doet om zijn gebid goed te houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet... Maar gezondheid wordt gewoon voor een zeer groot gedeelte bepaald door aanleg. Als jij bevattelijkbent voor griepjes en verkoudheden kan je gezond leven wat je wil, dan lig je gewoon elke winter 1 a 2 keer plat.
Tanden: ook zoiets, ik poets regelmatig maar 1 keer per dag mijn tanden, flos nooit, gebruik een gare oude tandenborstel en doe er verder niks aan. 33 en nog nooit een gaatje gehad. En in mijn omgeving stikt het van de mensen die alles aan hun gebit doen om het gezond te houden en die lopen met een bek vol vullingen
Maar dat is niet goed voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nu klaag ik niet over een verkoudheid maar om toch even te verdedigen.
De ongesteldheid van vrouwen worden wij mannen nou niet echt vrolijk van. een hele tijd lang geen sex en een hoop emotioneel gezeik of gewoon puur chagrijnige vrouwenmens waar je het mee moet doen.
en dan krijg je als argument "Jij daar kunnen wij niks aan doen"
Gewoon de pil doorslikken
Als je jezelf kunt verzorgen ben je ook niet ziek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor je.
Ja ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een chagrijnige vrouwenmens dan ben.
Maar mannen kunnen er ook wat van, als ze ziek zijn, en dat gevraag om maar water te geven en panadol etc. Hallo dat doe ik weer niet als ik ziek ben, dan verzorg ik ook gewoon mezelf. Niemand die naar mij om kijkt
![]()
.
Maar wel goed voor de relatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor je.
Ja ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een chagrijnige vrouwenmens dan ben.
Maar mannen kunnen er ook wat van, als ze ziek zijn, en dat gevraag om maar water te geven en panadol etc. Hallo dat doe ik weer niet als ik ziek ben, dan verzorg ik ook gewoon mezelf. Niemand die naar mij om kijkt
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |