Alles met wielen is leukquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de auto's en vrachtwagens was, (en misschien niet zozeer van de heftrucks en pallettrucks? )
Of vind je alles wat wielen heeft leuk?![]()
Ik werk bij een van de grootste exposanten op de beurs, en ik ben er op vrijdag waarschijnlijk wel.
De laatste weken dus nogal wat hectiek bij ons op de zaak, maar alles staat er, en de deuren gaan over een uurtje los voor de eerste beursdag![]()
Parkeren: zet je auto neer bij station Overvecht (makkelijk vanaf de A27) , daarvandaan 2 minuutjes treinen naar CS.
Daar zou ik ook niet durven te rijden als Google-chauffeur. Kanaleneiland-Noord staat er dan weer wel op, zelfs de meest beruchte straten, Marshalllaan e.o.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef speknek het volgende:
Raar dat Hoograven en Sterrenwijk er niet opstaan. Zou de camera daar gestolen zijn?
De HB-straat kun je wel inkijken, helaas geen betrapte vieze mannetjes te zien. Wel een hardwerkende jongedame.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:46 schreef speknek het volgende:
Heh jammer, geen publieke schandpaal: Hardebollenstraat en het Zandpad staan er niet op.
Schrijf je in bij SSHU en reageer op tijdelijke kamers. Die zijn prima en zodra je eruit moet wordt je bovenaan de wachtlijst gezet voor een vaste kamerquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:59 schreef Nashje het volgende:
Vraagje:
Volgend schooljaar ga ik studeren in Utrecht en ben ik uiteraard van plan te verkassen naar Utrecht. Ik moet dus rond juli/september een kamer hebben daar. Enkel als ik nu ga zoeken via de kamersites kom ik niets laters tegen dan 1-1-2010. Wat is jullie advies. Kan ik beter een kamer zoeken rond januari/februari of moet er nu ook zeker al wat bijzitten voor september 2010?
Dank alvast.
schooljaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:59 schreef Nashje het volgende:
Vraagje:
Volgend schooljaar ga ik studeren in Utrecht en ben ik uiteraard van plan te verkassen naar Utrecht. Ik moet dus rond juli/september een kamer hebben daar. Enkel als ik nu ga zoeken via de kamersites kom ik niets laters tegen dan 1-1-2010. Wat is jullie advies. Kan ik beter een kamer zoeken rond januari/februari of moet er nu ook zeker al wat bijzitten voor september 2010?
Dank alvast.
Oh, ben jij zo'n kansloze HBO-afzeikende WO'er die later niets toe gaat voegen in de maatschappij.quote:
Hoor 'm dan, meneer heeft een stel basis didactische vaardigheden heujjjjquote:
Ow come on, iemand die schooljaar zegt mag best even worden terecht gewezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, ben jij zo'n kansloze HBO-afzeikende WO'er die later niets toe gaat voegen in de maatschappij.
Of loop je gewoon heel erg mee met de nieuwe afzeiktrends op fok.
want?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:48 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ow come on, iemand die schooljaar zegt mag best even worden terecht gewezen![]()
Inderdaad. thingamajig blaat waarschijnlijk gewoon een van zijn professoren na (en moet dus zelf nog veel leren).quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef timbob het volgende:
[..]
Een universiteit is ook gewoon een school hoor. En daar hebben ze ook jaarroosters.
Ik weet niet wat er mis is met de term schooljaar...
jij trekt voorbarige conclusies, ook een teken dat je nog zelf veel moet lerenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:02 schreef lost95 het volgende:
[..]
Inderdaad. thingamajig blaat waarschijnlijk gewoon een van zijn professoren na (en moet dus zelf nog veel leren).
Hence the word "Waarschijnlijk"quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:37 schreef thingamajig het volgende:
[..]
jij trekt voorbarige conclusies, ook een teken dat je nog zelf veel moet leren
het Jaarbeursplein ligt tegen het station aan. Je bent er zo (kijk anders even op google maps, dan zie je zo hoe dichtbij het is)quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef mezzy het volgende:
Beste Utrechtse vrienden, ik heb een vraagje.. lopen van Utrecht Centraal Station naar het Jaarbeursplein is dat te doen? hoeveel minuutjes ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |