Zat je bij sns?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Crisis tijd bij banken
Ik moet op de fiets komen, dan is elke meter dichterbij meegenomenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Niks mis mee, gratis parkeren en een grote AH! Maar goed, vanuit de Rivierenwijk ben je er ook zo. Weet niet waar jij vandaan moet komen.
Ja okee, dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets komen, dan is elke meter dichterbij meegenomen
Ik vind het ook niet mooi , al helemaal niet dat ding wat op de plek staat waar de pieten vorige week stonden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef thingamajig het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe kerstversiering in de stationshal? Ik merkte dat het heel veel wit licht was, en dat vind ik maar sfeerloos. Geel licht zoals het plaatje hieronder is veel mooier!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], maar dan aan de verzekeraar kant
Zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ojee, collega's. Je zit/zat op de B03??
Ik vind het op zich wel oké, maar het is wat... kaal. Eerder had je nog het groen langs de randen van alle winkels met rode en blauwe kerstballen. Centraal zag er rond kerst zo gezellig uit dat ik er bijna zou blijven slapen, nu peins ik er niet meer over.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef thingamajig het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe kerstversiering in de stationshal? Ik merkte dat het heel veel wit licht was, en dat vind ik maar sfeerloos. Geel licht zoals het plaatje hieronder is veel mooier!
[ afbeelding ]
het beweegt en knippert de hele tijd, dat vind ik irritant.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef thingamajig het volgende:
[ afbeelding ]
nou hoi dan maarquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef Mavro het volgende:
*Utrechtse ex-student, die in het groene gebied op het kaartje woont, komt zich melden*
Waar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef defamai het volgende:
Ok, het is dan wel niet echt Utrecht, maar vanaf 1 januari krijgen we de sleutel van ons appartement in Schalkwijk!
Danku. Wijk C FTW!quote:
Jammer dat Wijk C volgeplemt is met lelijke kantoorgebouwen. Allemaal slopen en retrostijl huizen bouwen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Mavro het volgende:
[..]
Danku. Wijk C FTW!
Of zoals onze buurtopa het zegt: Er wonen alleen nog maar tokkies, studenten, chinezen en homo's.
Lelijk ook die rode kerstballen in het midden op sommige plekken heel depressief.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef thingamajig het volgende:
[ afbeelding ]
I know, het werkelijke gedeelte van Wijk C wat nog echt bewoond wordt ligt allemaal zo'n beetje tussen bureau Paardeveld en Vredenburg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Jammer dat Wijk C volgeplemt is met lelijke kantoorgebouwen. Allemaal slopen en retrostijl huizen bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |