Dat is wat ik mag bijslikken, naast de inmiddels 11 a 12 oxicontin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik slikte op mn ''hoogtepunt'qua pijn: 8 oxynorms, 3 diclofanacs, 8 paracetamols en dan als het nog niet hielp zelfs wietthee dr naast...
En nog had ik geen suffig of ziekig gevoel...Wel nog steeds pijn dat was wel het kloterige eraan.
Zelfs daar had ik geen problemen meequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat is wat ik mag bijslikken, naast de inmiddels 11 a 12 oxicontin.
Vergeet ik weer dat de zwaarte van de pillen telt, niet de hoeveelheid
Enige wat niet meer kan wegens wattenhoofd is autorijden.
Dat dacht iik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs daar had ik geen problemen mee
De verzekering betaalde welniet omdat je onder de pillen zat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat dacht iik ooken toen was de zijkant twee keer in ene maand kaduuk door een paaltje en mijn stuurkunst. Ik wist dus ook niet dat je niet meer mocht autorijden met een bepaalde hoeveelheid pillen.
Ik ga binnenkort toch een tens uitproberen. Ik sluit niets op voorhand uit.
En kheb weer spierverstevigende fysio nodig.
Ik hoop al die rotzooi niet meer te hoeven slikken dus mijn koekblik is veilig hoop ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat dacht iik ooken toen was de zijkant twee keer in ene maand kaduuk door een paaltje en mijn stuurkunst. Ik wist dus ook niet dat je niet meer mocht autorijden met een bepaalde hoeveelheid pillen.
Ik ga binnenkort toch een tens uitproberen. Ik sluit niets op voorhand uit.
En kheb weer spierverstevigende fysio nodig.
Niet, terecht niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De verzekering betaalde welniet omdat je onder de pillen zat?
Wat niet weet wat niet deert!quote:
Tja.............ik rijd niet meer en laten we het er maar op houden dat dat beter is voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert!
Ik heb die van 50 mg, maar die verzamelen stof. Ik moet er van overgeven en niet te zuinig ook!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef MarMar het volgende:
Tramadol vind ik ook niet fijn, maar zonder vind ik nog kutter.
Hoeveel mg hebben jullie?
Ik heb ze van 50 mg en van 100 mg voor als het echt kut is.
Diclofenac heb ik sowieso drie keer daags 50 mg en paracetamol omdat het de werking van de diclo en de tramadol een extra boost geeft (synergetische werking dus)
Ik reageer wel heel sterk op pijnstillers kwa wazigheid, ik heb het ook heel lang gehad in het begin met alleen maar de diclofenac, dat ging alleen na een tijd wel beter, dat heb ik met de tramadol helaas niet.
Ik ga als ik drie keer tramadol doe op een dag niet eens op mn scootmobiel het centrum in :x
hmz @ sporadisch...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef manda-rijn het volgende:
hopen dat het werkt MarMar!
Momenteel slik ik heel sporadisch amitriptyline, tegen de zenuwpijn. Maar dat helpt amper wat en de bijwerkingen zijn best wel erg dat mijn werk eronder komt te lijden. (Extreem droge mond, waardoor ik amper kan praten. Lage bloeddruk waardoor ik bijna iedere keer als ik opsta bijna gevloerd lig en slaperigheid waardoor ik bijna in slaap val tijdens een spreekuur).
Als alternatief hoop ik binnenkort over een TENS-apparaat te beschikken.
Andere orale medicatie wil ik niet meer proberen. Heb ondertussen 10 verschillende soorten pijnmedicatie geprobeerd waarvan maar 3 hielpen tegen de pijn. Van 2 soorten (Oxycontin en morfine) werd ik gigantisch stoned en van fentanyl kreeg ik nare bijwerkingen.
Ik vind tramadol erger dan oyxnorm of fentanyl.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal dan kan je er niet tegen en geeft dan een reactie alsof je teveel genomen hebt en dan komt alles eruit.
Ik heb 4x tramadol 50mg, 4x oxynorm 5mg, 2x oxycontin 10mg, 4x oxazepam 10mg, zopiclon 15mg. Das op een goede dag, nog maagdingen en AD en nog wat ohja melatonine ook voor slapen. Heb af en toe het gevoel dat ik complete apotheek in huis hebvoor nood heb ik ook nog fentanylpleisters in 3 soorten liggen.
Tramadol word je mistiger van dan de oxy's en fentanyl.
http://www.fk.cvz.nl/quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef -sabine- het volgende:
Wat doet die Fentanyl Anitrax?
Ik lees je reactie morgen pas, kga nu koezen.
Wie heeft dit voorgeschreven?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal dan kan je er niet tegen en geeft dan een reactie alsof je teveel genomen hebt en dan komt alles eruit.
Ik heb 4x tramadol 50mg, 4x oxynorm 5mg, 2x oxycontin 10mg, 4x oxazepam 10mg, zopiclon 15mg. Das op een goede dag, nog maagdingen en AD en nog wat ohja melatonine ook voor slapen. Heb af en toe het gevoel dat ik complete apotheek in huis hebvoor nood heb ik ook nog fentanylpleisters in 3 soorten liggen.
Tramadol word je mistiger van dan de oxy's en fentanyl.
Daarom moet je altijd een laxantium krijgen. Morfinepreparaten voorschrijven zonder laxantium is een kunstfout. Kan me daarom haast niet voorstellen dat dit door een pijnarts is voorgeschreven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef AnitraX het volgende:
Is voor geschreven door neuroloog en pijnarts. Ten eerste is de fentanyl wel voor nood, nl als mijn darmen de oxycontin niet verwerken en hij er dus heel uitkomt en als zoals nu de boel weer klem zit en de tramadol niet helpt.
Klopt, en dat is dus fout.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef AnitraX het volgende:
Tramadol en contin worden vaker samen uit geschreven.
Niet dus, anders heb je geen extra oxynorm nodig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef AnitraX het volgende:
Onderhoud is er zat.
Ik blaat niet zomaar wat. Je krijgt meer medicijnen dan goed voor je is. Ik zou nogmaals om sanering vragen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef AnitraX het volgende:
Niet zomaar blaten wat ik zou moeten doen als je niet de voorgeschiedenis weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |