Is dat die ene die op die folder staat en je kan krijgen via de apotheek?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:44 schreef MarMar het volgende:
Ik ben met pijnstillers allesbehalve helder, maar met pijn eigenlijk ook.
Pijnvrije uren, dat moet hemels geweest zijn Sabine! Fijn dat je dat soms nog kan!
Ik heb overigens een vaporizer die ligt te verstoffen, misschien kan ik er iemand voor een goed prijsje blij mee maken? Stuur maar een pm als je geintresseerd bent.
Idd, kan soms niet eens nadenken door de pijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef AnitraX het volgende:
MarMar heel herkenbaar dat pijn je helderheid beinvloed, ik kan soms gesprekken gewoon niet volgen.
Ik doe mee! Wat een waardeloos apparaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
PIJN!
* De_Kardinaal doet TENS aan!
HELSE PIJN!
* De_Kardinaal doet TENS uit!
PIJN!
* De_Kardinaal smijt TENS uit raam!
Die TENS vond ik echt waardeloos! En het was nogal een gedoe om elke dag dat ding op te plakken en zorgen dat ie bleef zitten!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:45 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik doe mee! Wat een waardeloos apparaat.
Jou behandeling lijkt veel op die van mij, terwijl de aandoening heel anders volgens mij..
Vandaag waarschijnlijk weer een baan verpest door de pijn.Ik word er soms echt helemaal gek van! Maar wel een troost dat ik niet de enige ben iig.
Mijn lijstje:
Tramadol, Ibuprofen, omeprazol, Tense app. uit het raam gegooid en maandag weer wat nieuws waarschijnlijk.
Ik heb na de eerste x zo'n krampen gekregen! De hele nacht van wakker gelegen, dus niet verder geprobeerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die TENS vond ik echt waardeloos! En het was nogal een gedoe om elke dag dat ding op te plakken en zorgen dat ie bleef zitten!
Bij mij nam de pijn toe, maar dat kon zeiden ze. Sommige mensen hebben er baat bij, sommige merken geen verschil en bij anderen wordt het erger. Injecties in de zenuwbanen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik heb na de eerste x zo'n krampen gekregen! De hele nacht van wakker gelegen, dus niet verder geprobeerd.
En dan beweren ze dat het dan niet aan de zenuwen kan liggen, want dan zou je met het Tens geval alleen maar baat hebbenrare beredenering of ligt dat aan mij?
En mag ik vragen wat ze bij jou nou verder gaan doen?
Maar dan moeten ze wel precies weten waar het vandaan komt, anders word het lastig.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mij nam de pijn toe, maar dat kon zeiden ze. Sommige mensen hebben er baat bij, sommige merken geen verschil en bij anderen wordt het erger. Injecties in de zenuwbanen.
Nee, ik heb geen baat bij die injecties maar ze hopen dat het werkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:42 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel precies weten waar het vandaan komt, anders word het lastig.
En heb je daar baat bij?
Het meest irritante van alles vind ik toch wel dat ik er soms zo sjagerijnig en gefrustreerd van word. Ik was altijd heel vrolijk, wat er ook gebeurde, maar nu kan ik om de kleinste dingen echt helemaal flippen.
Ik denk niet dat wij elkaar kennen, maar je kent mijn achterneef welquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef MarMar het volgende:
Drachten? Ik ga lachen als wij elkaar blijken te kennen mandarijn!
Dat (her)ken ik zeker, maar ik merk ook dat je dat kunt trainen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Idd, kan soms niet eens nadenken door de pijn.
En waarom slik ik dat dan al 2 jrquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik noemde tramadol, altijd trauma-dal!
Niet iedereen reageert hetzelfde op bepaalde medicatie. De een heeft meer last van bijwerkingen dan de ander en bij tramadol had ik ze zowat allemaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
En waarom slik ik dat dan al 2 jr
De wetenschap blijft zich ontwikkelen dus wie weet..quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef MarMar het volgende:
Drachten? Ik ga lachen als wij elkaar blijken te kennen mandarijn!
Maar fijn dat die TENS voor jou wel werkt!
@ Bofkontje, dat vind ik ook het ergste van de pijn, het beïnvloedt alles, mijn humeur, mijn concentratie.. als het alleen de beperking was zonder de pijn kon ik er best mee leven, het interesseert me weinig meer of ik nu wielen onder mijn kont heb of loop, maar de pijn is gewoon vaak zo erg dat ik die niet op de achtergrond krijg.
Ontzettend vermoeiend ook.
Ik heb alleen last van een lichthoofdig gevoel, maar dat vind ik wel lekker eigenlijk, al is het met werken niet echt praktisch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iedereen reageert hetzelfde op bepaalde medicatie. De een heeft meer last van bijwerkingen dan de ander en bij tramadol had ik ze zowat allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |