abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85985747
Ik ben met pijnstillers allesbehalve helder, maar met pijn eigenlijk ook.

Pijnvrije uren, dat moet hemels geweest zijn Sabine! Fijn dat je dat soms nog kan!

Ik heb overigens een vaporizer die ligt te verstoffen, misschien kan ik er iemand voor een goed prijsje blij mee maken? Stuur maar een pm als je geintresseerd bent.
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 14:49:56 #102
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85985930
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:44 schreef MarMar het volgende:
Ik ben met pijnstillers allesbehalve helder, maar met pijn eigenlijk ook.

Pijnvrije uren, dat moet hemels geweest zijn Sabine! Fijn dat je dat soms nog kan!

Ik heb overigens een vaporizer die ligt te verstoffen, misschien kan ik er iemand voor een goed prijsje blij mee maken? Stuur maar een pm als je geintresseerd bent.
Is dat die ene die op die folder staat en je kan krijgen via de apotheek?
pi_85986278
wat is het voor vaporizer marmar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85986314
MarMar heel herkenbaar dat pijn je helderheid beinvloed, ik kan soms gesprekken gewoon niet volgen.

Sabine heerlijk een paar uur rust. :@ dank je, ik moet toch iets doen? Ik word gek als ik niks kan doen, toen ik nog redelijk wat kon had ik 2 banen dus stil zitten was al geen hobby van mij. En ik vind het heerlijk om dingen voor anderen te maken. En zuurpruimen doe ik ook hoor, minstens 1x id week boos, verdrietig of zielig ;)
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:01:52 #105
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85986342
pi_85986599

Deze, de vapir air one, maar dan zonder sleuteltjes.
pi_85986686
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef AnitraX het volgende:
MarMar heel herkenbaar dat pijn je helderheid beinvloed, ik kan soms gesprekken gewoon niet volgen.

Idd, kan soms niet eens nadenken door de pijn.
pi_85987798
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

PIJN!
* De_Kardinaal doet TENS aan!
HELSE PIJN!
* De_Kardinaal doet TENS uit!
PIJN!
* De_Kardinaal smijt TENS uit raam!
:'(
Ik doe mee! Wat een waardeloos apparaat.
Jou behandeling lijkt veel op die van mij, terwijl de aandoening heel anders volgens mij..

Vandaag waarschijnlijk weer een baan verpest door de pijn. :'( Ik word er soms echt helemaal gek van! Maar wel een troost dat ik niet de enige ben iig.

Mijn lijstje:
Tramadol, Ibuprofen, omeprazol, Tense app. uit het raam gegooid en maandag weer wat nieuws waarschijnlijk.
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 16:56:08 #109
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85990210
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:45 schreef bofkontje_ het volgende:

[..]

Ik doe mee! Wat een waardeloos apparaat.
Jou behandeling lijkt veel op die van mij, terwijl de aandoening heel anders volgens mij..

Vandaag waarschijnlijk weer een baan verpest door de pijn. :'( Ik word er soms echt helemaal gek van! Maar wel een troost dat ik niet de enige ben iig.

Mijn lijstje:
Tramadol, Ibuprofen, omeprazol, Tense app. uit het raam gegooid en maandag weer wat nieuws waarschijnlijk.
Die TENS vond ik echt waardeloos! En het was nogal een gedoe om elke dag dat ding op te plakken en zorgen dat ie bleef zitten!
pi_85990599
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die TENS vond ik echt waardeloos! En het was nogal een gedoe om elke dag dat ding op te plakken en zorgen dat ie bleef zitten!
Ik heb na de eerste x zo'n krampen gekregen! De hele nacht van wakker gelegen, dus niet verder geprobeerd.
En dan beweren ze dat het dan niet aan de zenuwen kan liggen, want dan zou je met het Tens geval alleen maar baat hebben :? rare beredenering of ligt dat aan mij?
En mag ik vragen wat ze bij jou nou verder gaan doen?
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 21:28:11 #111
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85999866
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef bofkontje_ het volgende:

[..]

Ik heb na de eerste x zo'n krampen gekregen! De hele nacht van wakker gelegen, dus niet verder geprobeerd.
En dan beweren ze dat het dan niet aan de zenuwen kan liggen, want dan zou je met het Tens geval alleen maar baat hebben :? rare beredenering of ligt dat aan mij?
En mag ik vragen wat ze bij jou nou verder gaan doen?
Bij mij nam de pijn toe, maar dat kon zeiden ze. Sommige mensen hebben er baat bij, sommige merken geen verschil en bij anderen wordt het erger. Injecties in de zenuwbanen.
pi_86015927
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bij mij nam de pijn toe, maar dat kon zeiden ze. Sommige mensen hebben er baat bij, sommige merken geen verschil en bij anderen wordt het erger. Injecties in de zenuwbanen.
Maar dan moeten ze wel precies weten waar het vandaan komt, anders word het lastig.
En heb je daar baat bij?
Het meest irritante van alles vind ik toch wel dat ik er soms zo sjagerijnig en gefrustreerd van word. Ik was altijd heel vrolijk, wat er ook gebeurde, maar nu kan ik om de kleinste dingen echt helemaal flippen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:43:55 #113
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_86015988
ondertussen heb ik nu mijn TENS een weekje (kwam vorige week vrijdag met de post). En ik kon gister het centrum van Drachten doorlopen zónder extra pijn doordat mijn rugspieren een stuk minder verkrampt staan. Ik had mijn rolstoel ook niet eens mee.

TENS opplakken is best wel een vervelend werkje, maar blijft best wel goed zitten met body's aan. Geen broek die het plakkertje eraf drukt, dat had ik de 1e dag de hele tijd. Ging het alarm weer af, zweefde er een elektrode met plakkertje achter mij aan :P
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_86016256
Drachten? Ik ga lachen als wij elkaar blijken te kennen mandarijn!

Maar fijn dat die TENS voor jou wel werkt!

@ Bofkontje, dat vind ik ook het ergste van de pijn, het beïnvloedt alles, mijn humeur, mijn concentratie.. als het alleen de beperking was zonder de pijn kon ik er best mee leven, het interesseert me weinig meer of ik nu wielen onder mijn kont heb of loop, maar de pijn is gewoon vaak zo erg dat ik die niet op de achtergrond krijg.
Ontzettend vermoeiend ook.
pi_86016382
tijd lang naproxen geslikt (pijnbestrijding tegen artritis)

gelukkig nu niet meer, ontstekingen zijn zo goed als onder controle, dus niet meer nodig :)
hardcoholic
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 12:03:11 #116
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86016632
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:42 schreef bofkontje_ het volgende:

[..]

Maar dan moeten ze wel precies weten waar het vandaan komt, anders word het lastig.
En heb je daar baat bij?
Het meest irritante van alles vind ik toch wel dat ik er soms zo sjagerijnig en gefrustreerd van word. Ik was altijd heel vrolijk, wat er ook gebeurde, maar nu kan ik om de kleinste dingen echt helemaal flippen.
Nee, ik heb geen baat bij die injecties maar ze hopen dat het werkt.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:16:21 #117
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_86024368
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef MarMar het volgende:

Ik denk niet dat wij elkaar kennen, maar je kent mijn achterneef wel :P
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_86035431
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Idd, kan soms niet eens nadenken door de pijn.
Dat (her)ken ik zeker, maar ik merk ook dat je dat kunt trainen.
Ik studeer nu weer, kost me xtra veel moeite, maar gaat wel steeds een tandje makkelijker.
Alleen als ik Dramadrollen (Tramadol) of andere reut teveel bijslik, of blow, red ik niets.

Is het niet wonderlijk dat de nieren en lever enz het redden met al die pillen die "we" slikken?
Ik ben soms echt wel bang dat ze het begeven.

Als ik heel veel pijn heb, slik ik zoveel slaapilllen dat ik slaap, ook al is het overdag :D
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 19:44:05 #119
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86035770
Ik noemde tramadol, altijd trauma-dal!
pi_86035909
[quote]Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dat (her)ken ik zeker, maar ik merk ook dat je dat kunt trainen.
Ik studeer nu weer, kost me xtra veel moeite, maar gaat wel steeds een tandje makkelijker.
Alleen als ik Dramadrollen (Tramadol) of andere reut teveel bijslik, of blow, red ik niets.

Dat is dan missn het probleem :9 Dat gebruik ik nl het meest. Maar maandag weer een afspraak, dus ben benieuwd.

En ff over die slaappillen.. Dat moet je echt niet teveel doen, krijg je weer allerlei andere dingen van en je raakt er ook aan gewend.
Ik probeer gewoon door te gaan, al is de pijn bij mij missn niet zo heel erg. Ik wil niet in die visieuze circel terecht komen en in een isolement raken. Maar soms is het zo frustrerend allemaal!
pi_86035966
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik noemde tramadol, altijd trauma-dal!
En waarom slik ik dat dan al 2 jr :?
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 19:50:01 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86036016
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef bofkontje_ het volgende:

[..]

En waarom slik ik dat dan al 2 jr :?
Niet iedereen reageert hetzelfde op bepaalde medicatie. De een heeft meer last van bijwerkingen dan de ander en bij tramadol had ik ze zowat allemaal.
pi_86036064
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:51 schreef MarMar het volgende:

Maar fijn dat die TENS voor jou wel werkt!

@ Bofkontje, dat vind ik ook het ergste van de pijn, het beïnvloedt alles, mijn humeur, mijn concentratie.. als het alleen de beperking was zonder de pijn kon ik er best mee leven, het interesseert me weinig meer of ik nu wielen onder mijn kont heb of loop, maar de pijn is gewoon vaak zo erg dat ik die niet op de achtergrond krijg.
Ontzettend vermoeiend ook.
De wetenschap blijft zich ontwikkelen dus wie weet..
Sterkt MarMar :*
pi_86036111
Ik slikte op mn ''hoogtepunt'qua pijn: 8 oxynorms, 3 diclofanacs, 8 paracetamols en dan als het nog niet hielp zelfs wietthee dr naast...
En nog had ik geen suffig of ziekig gevoel...Wel nog steeds pijn dat was wel het kloterige eraan.
pi_86036133
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Niet iedereen reageert hetzelfde op bepaalde medicatie. De een heeft meer last van bijwerkingen dan de ander en bij tramadol had ik ze zowat allemaal.
Ik heb alleen last van een lichthoofdig gevoel, maar dat vind ik wel lekker eigenlijk, al is het met werken niet echt praktisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')