Als ze nu ook gewoon in de zwakke helft de nul houden is het wat mij betreft okayquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
denk dat psv de wedstrijd van afgelopen donderdag nu andersom gaat spelen, zwakke 1e helft.. sterke 2e helft :|
Boschker moet stoppen met keepen, hij wordt oud.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:38 schreef TheArt het volgende:
1-0 Heracles. Wat een blunder van Boschker
Goed voor zijn zelfvetrouwen mocht PSV de 0 houden deze wedstrijden.quote:
denk het laatste op het moment.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Ebbao het volgende:
Is Utrecht nou zo goed, of is psv nou zo slecht?
"Pakt geen punten"quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef maril het volgende:
Zou Derksen ooit eens anders over Isakson denken?
Nee als Derksen een stelling inneemt dan kan een speler nog zo goed spelen, hij blijft volhouden dat hij waardeloos isquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef maril het volgende:
Zou Derksen ooit eens anders over Isakson denken?
Maar hij is laatste tijd steeds overtuigender aan het keepen, heb ik het idee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee als Derksen een stelling inneemt dan kan een speler nog zo goed spelen, hij blijft volhouden dat hij waardeloos is
Alhoewel 1 goeie wedstrijd van isaksson nog geen zomer maakt
Zeker, hij heeft ook genoeg grote fouten gemaakt. Maar misschien dat hij nu wat vertrouwen kan tanken en beter worden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee als Derksen een stelling inneemt dan kan een speler nog zo goed spelen, hij blijft volhouden dat hij waardeloos is
Alhoewel 1 goeie wedstrijd van isaksson nog geen zomer maakt
En wie speelt er goed dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Rucebo het volgende:
Yeey, Reis voor Toivonen. Die speelt ook wederom bagger...
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind die Doedelzak altijd zo irritant goed
Ton moet zijn spelers ook echt trainen op effectiviteit, dan kunnen ze nog beter dan de subtop.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo dan! Als Utrecht zo met de kansen om blijft gaan wint PSV zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |