Ik ben er klaar mee Lennyquote:
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben er namelijk wel benieuwd naar
Ik denk dat de humor me er wel doorheen trektquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordt
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aubquote:
Ik heb laatst Dead Space op de Wii gespeeld, een vriend hield de Wiimote vast en ik de Nunchuk, zodat we beiden een hand vrij hadden voor bierquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
er word wel heel wat bier gedronken tijdens het game merk in alle topics
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aub
Lenny wil je Eat lead kaufen?
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?
Alone in the Dark
MX vs ATV (promo)
Rumble Roses XX
Crackdown
Moto GP 06
NHL2k7
Perfect Dark Zero
Oke is goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopen
Je moet ook wel als je een hoop kutgames door wilt komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dat doe ik juist niet omdat ik dan helemaal niet meer presteerquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dikke respect dat je al zo ver komtquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:31 schreef Digixz het volgende:
Net Ridge Racer 6 laatste 5 Masters' Route races gehaald, ik helemaal blij, uitgespeeld dacht ik. Niet dus. Komt er nog een 'Final Route' achteraan, nu haal ik het helemaal nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |