Alleen jammer dat de helft van de potjes met lag was wat met een sniper al helemaal niet te doen isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
BF Bad company is zo chill online
Die zijn ook van de pot gerukt. Minimaal 150 euro, ja daaaaaaag.quote:How much is Project Natal going to cost? Microsoft's still working it out, but Robbie Bach says at the very green roundtable I'm sitting at that it'll follow a price curve "like anything else," meaning, in English, it'll start at a more expensive point and get cheaper as it goes on. In other words, Microsoft's thinking about it more as a 32X-type add-on versus some tack-on motion controller.
So, I won't be surprised if it's $150, or even more, honestly.
Het spel wordt binnenkort classic geloof ik. Achteraf vond ik dit spel erg tegen vallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef SToRM81 het volgende:
Street Fighter IV staat nu voor 19 pond inclusief verzenden bij Zavvi: http://www.zavvi.co.uk/ga(...)ter-iv/10025729.html
Komende maandag is het weer mega monday bij Zavvi en dan zal ie waarschijnlijk nog een paar pond goedkoper zijn.
Heb precies hetzelfde...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Achteraf vond ik dit spel erg tegen vallen.
Klopt, het is ook een ijzersterke game. Bij de Roy-O-Rama GOTY awards zal ik er meer over vertellen. Heb dat stuk toevallig gisteren zitten schrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb SFIV na 5 minuten weer uit mijn Xbox gehaald en direct geruild
En Roy je was er toen van te voren nog wel zo lyrisch over
Tevens mag het vechten wel wat beter. Alles werd maar geblokt en combo's verliepen niet lekker. Voelde me niet zo badass als in de old-gen Xbox Prince of Persia,... dat waren coole gevechten!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat je deze keer wel gewoon dood kan gaan, en dat ze iets veranderen aan de karaktertrekjes van de hoofdpersonen.
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat je deze keer wel gewoon dood kan gaan, en dat ze iets veranderen aan de karaktertrekjes van de hoofdpersonen.
quote:Be gentle with her
Elika saves you fewer than 100 times in the whole game.
Geef het beestje een naam. Feit blijft dat je minder voorzichtig bent tijdens het spelen,... je mag het toch opnieuw doen. Dat jij nu van hele makkelijke games houd en zonder problemen de eindcredits wil bekijken wil nog niet zeggen dat iedereen het leuk vind.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.
Zolang je de game niet uitspeelt zonder die achievement moet je gewoon je muil houden over dat doodgaan. Het is gewoon een moderne continue optie. Niets press A to continue, loading, en een fucking groot stuk opnieuw doen. Zo hoort het.
[..]
Als je van uitdaging houdt zorg je dat je die achv probeert te halen. Herlaadt de savepunten dan maar ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam. Feit blijft dat je minder voorzichtig bent tijdens het spelen,... je mag het toch opnieuw doen. Dat jij nu van hele makkelijke games houd en zonder problemen de eindcredits wil bekijken wil nog niet zeggen dat iedereen het leuk vind.
Mijn vriendinlief had em laatst gekocht, zag er erg gaaf uit. Hopelijk mag ik em lenen als zij em uit heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.
Zolang je de game niet uitspeelt zonder die achievement moet je gewoon je muil houden over dat doodgaan. Het is gewoon een moderne continue optie. Niets press A to continue, loading, en een fucking groot stuk opnieuw doen. Zo hoort het.
[..]
Het gaat ook niet zozeer om die achievement. Maar blijkbaar worden mensen lui als er een dergelijke optie in zit en gaan ze daarna klagen dat het te moeilijk is. Niet proberen het aantal reddingen te minimaliseren, maar gewoon doorrammen. Dan verpest je het toch voor jezelf? Of gaan jullie ook allemaal demo-play in New Mario Bros Wii gebruiken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
De meeste mensen geven niets om achievements roy :p het feit dat je constant gered wordt zorgt er inderdaad voor dat je snel door de game heen ramt zonder dat je ook maar enige vorm van taktiek nodig hebt. Zoiets is gewoon jammer
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om die achievement. Maar blijkbaar worden mensen lui als er een dergelijke optie in zit en gaan ze daarna klagen dat het te moeilijk is. Niet proberen het aantal reddingen te minimaliseren, maar gewoon doorrammen. Dan verpest je het toch voor jezelf? Of gaan jullie ook allemaal demo-play in New Mario Bros Wii gebruiken?
De SP vond ik zo lachen daarinquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.
Woah vanavond meer BF: Bad Company spelen
quote:As you heard this morning, EA’s Visceral Studios is working on a game based on the famous 19th century serial killer, Jack the Ripper. Our sources dropped hints about the title to us back in May, and now is a good as time as any to tell you what we've heard about The Ripper.
When you think of Jack the Ripper, you think of a psychopathic serial killer right? Well, what if everything we knew about Jack was wrong? What if Jack the Ripper was actually a good person, killing to save other people’s lives?
That’s the Jack our sources tell us you're going to experience in The Ripper. He’s a supernatural slayer protecting people from demons, vampires and other evil monsters. And seeing as how this is Visceral Studios, don’t expect your typical, played-out demons. Instead, imagine a cross between the monsters from Dead Space and Dante’s Inferno. Jack will have an assortment of over-the-top weapons to take on these demons, and we're told gameplay involves a special ability that lets him slow down time, too.
That’s all we know for now, and until EA and Visceral decide to officially unveil the title, it may be a while before we get the official word. It's likely they're trying to space out their promotion, as the team just released Dead Space: Extraction and still have Dante's Inferno on the way. They still haven’t even confirmed Dead Space 2, even though we all know it’s happening.
What do you all think of this potential re-imagining of Jack the Ripper?
Lijkt me wel vetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral (Dead Space, Dante's Inferno) werkt mogelijk aan een game gebaseerd op Jack the Ripper. Visceral kennende wordt dat ietsje anders dan je zou verwachten
[..]
![]()
Vanavond Operation Flashpoint 2 speulen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.
Woah vanavond meer BF: Bad Company spelen
Ofwel; het gaat net zoveel met jack the ripper te maken hebben als die Dante's Inferno game met Dante?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral (Dead Space, Dante's Inferno) werkt mogelijk aan een game gebaseerd op Jack the Ripper. Visceral kennende wordt dat ietsje anders dan je zou verwachten
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |