Stukje van Webregio.nl :quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:01 schreef Hukkie het volgende:
Knap ook dat ze zeven man in die kar hebben kunnen proppen.
quote:De politie gaat ervan uit dat de twee overleden personen in de laadruimte van de stationwagen zaten.
Je zou inderdaad gebeld worden als ouderquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:04 schreef BrandX het volgende:
Toch altijd weer triest dat zoiets gebeurt....
Kippenvel idd. Moet er niet aan denken. En dan heb ik niet eens kinderen. De grootste nachtmerrie denk ik zon beetje die je als ouder kan hebben. *ril*quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zou inderdaad gebeld worden als ouder
1. besloten om met zeven personen in een voertuig te stappen dat maar geschikt is voor 4 (5?) personen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef BrandX het volgende:
Ken de weg overigens goed. Ik zou me een beetje voor kunnen stellen is dat de bestuurder op de (smalle) linkerbaan zat, niet goed op heeft gelet, en met zijn auto tegen de vangrail aan is gekomen. Als je dan te abrupt een stuurcorrectie maakt, zit je zo in de kleine gleuf die daar zit. Best mogelijk dat je dan zo over de kop vliegt ofzo. Je mag daar ook niet voor niets maar 70, en om de zoveel meter staat een flitspaal.
Ben benieuwd wat er precies gebeurt is.
Ik snap je reactie op mijn post niet? Zeg ik wat verkeerds oid?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:10 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
1. besloten om met zeven personen in een voertuig te stappen dat maar geschikt is voor 4 (5?) personen.
2. ...????.... (hier gaat de politie vast snel iets zinnigs over roepen als het verhoor van de bestuurder is afgelopen en getuigen zijn gehoord)
3. het logische gevolg van een onverwachte manoeuvre met personen zonder gordel in het voertuig
dat is de mediawereld van nu.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom komen er altijd foto's van die ongelukken online te staan?
Een oom van m'n vriend is vorige week omgekomen bij een verkeersongeval (van z'n scooter geschept door een auto), en meteen daarna stonden ook foto's online, waarbij te zien was dat de helm nog op de weg lag en het lichaam te zien was met een wit laken er overheen.
Zijn kinderen (10 en 11) die ook dagelijks internetten en hyven hebben deze foto's ook gezien.
Reactie is het stappenplan van zoals het verlopen is (alleen de feitelijkheden, vandaar de ???). Je was toch benieuwd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik snap je reactie op mijn post niet? Zeg ik wat verkeerds oid?
edit: ik zie overigens nergens staan dat de mensen op de 'gewone' zitplaatsen geen gordels droegen. Dat is nog niet bekend (gemaakt).
Ah zo!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Reactie is het stappenplan van zoals het verlopen is (alleen de feitelijkheden, vandaar de ???). Je was toch benieuwd?
Lekkere snelle website !quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:03 schreef Bleekscheet het volgende:
voor meer foto's
http://www.webregio.nl/gr(...)pdate-wassenaar.aspx
Hoe zo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:57 schreef elcastel het volgende:
Wij reden laatst ook met iemand in de kofferbak, maar die vroeg er om.
Grote mond. Maar goed, ik heb ook vaak genoeg met mensen in de koffer gereden, vreemd genoeg hou je wel altijd rekening met de politie, maar nooit met zo'n geval als dit. Klote hoor.quote:
Lekker en dan niet verzekerd...quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Grote mond. Maar goed, ik heb ook vaak genoeg met mensen in de koffer gereden, vreemd genoeg hou je wel altijd rekening met de politie, maar nooit met zo'n geval als dit. Klote hoor.
Jij bent altijd verstandig ? Ik ben trouwens niet onder de indruk van het vervallen van een verzekering, maar wel van het overlijden van een bekende mocht het mij overkomen.quote:
Waarom doe je dat dan?..en nee, ben geenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij bent altijd verstandig ? Ik ben trouwens niet onder de indruk van het vervallen van een verzekering, maar wel van het overlijden van een bekende mocht het mij overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |